Οι Τέχνες και τα Γράμματα στο «απόσπασμα»!
«Άραγε ποιος θα μάθει να αγωνίζεται στο μέλλον για το μέλλον;»

«Όταν οι Ναζί πήραν τους κουμμουνιστές, εσιώπησα, δεν ήμουν δα κουμμουνιστής.

Όταν έκλεισαν μέσα τους σοσιαλοδημοκράτες, εσιώπησα, δεν ήμουν δα σοσιαλοδημοκράτης.

Όταν πήραν τους συνδικαλιστές, εσιώπησα, δεν ήμουν δα συνδικαλιστής.

Όταν πήραν εμένα, δεν υπήρχε κανείς πλέον, που θα μπορούσε να διαμαρτυρηθεί».

Πάστορας Μάρτιν Νίμελερ

Συνάδελφοι,

η κυβέρνηση της ΝΔ συνεχίζει ακάθεκτη την καταστροφική, αντιεκπαιδευτική της πολιτική για τη Δημόσια Εκπαίδευση χωρίς να υπάρχουν ουσιαστικές αντιδράσεις.

Ξεκινώντας από την ισοτιμία των τίτλων των κολεγίων με τα πτυχία των ΑΕΙ και συνεχίζοντας με σειρά αντιδραστικών αντιπαιδαγωγικών παρεμβάσεων στην Α/θμια και Β/θμια εκπαίδευση.

Ενδεικτικά αναφέρω την αύξηση του αριθμού των μαθητών στα τμήματα της Α/θμιας που θα οδηγήσει σε περαιτέρω υποβάθμιση της παρεχόμενης εκπαίδευσης,  την επαναφορά της Τράπεζας Θεμάτων την οποία σίγουρα η παρούσα κυβέρνηση θα τη χρησιμοποιήσει ως εργαλείο, για να ενισχυθεί η μαθητική διαρροή, την εξωτερική αξιολόγηση των σχολικών μονάδων που θα τις κατηγοριοποιήσει. Εδώ να σημειώσω ότι ήδη σχεδιάζεται η ατομική αξιολόγηση των εκπαιδευτικών η οποία βέβαια δε θα έχει καμία σχέση με την αποτίμηση του εκπαιδευτικού έργου που ζητάει ο κλάδος.  Θα είναι μια αξιολόγηση τιμωρητική (βλ. Π.Δ. 152/2013) που θα εφαρμοστεί, για να επιδεινώσει τουλάχιστον τις εργασιακές σχέσεις των εκπαιδευτικών.

Και αφού όλα αυτά έχουν περάσει χωρίς ουσιαστικές αντιδράσεις, ξεκινάει το «σκληρό ροκ»!

Μέσα σε μια νύχτα εξοστρακίζονται από τη Β/θμια εκπαίδευση οι κλάδοι των ΠΕ08, των ΠΕ78, των ΠΕ80 και των ΠΕ81. Οι συνέπειες στις εργασιακές σχέσεις των συναδέλφων θα είναι καταστροφικές. Πολλοί εξ αυτών, αρχικά αναπληρωτές, θα αντιμετωπίσουν την οριστική απόλυση. Η ιδεοληπτική στάση της Ν.Δ. απέναντι στις κοινωνικές επιστήμες και στις καλές τέχνες είναι απερίγραπτη! Οι αλλαγές στα ωρολόγια προγράμματα δεν έχουν κανένα επιστημονικό και παιδαγωγικό έρεισμα. Υπαγορεύονται κυρίως από τη λογική της περιστολής δαπανών μέσω της μείωσης του εκπαιδευτικού δυναμικού.

Έρχεται νομοσχέδιο για την ΤΕΕ. Ξυπνάνε μνήμες 2013!

Υ.Γ. Τα μαθήματα που καταργούνται είναι αυτά που δίνουν ερεθίσματα στους μαθητές, στο μέλλον δηλαδή αυτού του τόπου, και που προάγουν τις δημοκρατικές αξίες όπως την Ελευθερία, τη Δικαιοσύνη, την Αλληλεγγύη, την Ισότητα κ.α.. Μέσα από αυτά τα μαθήματα οι μαθητές καταλαβαίνουν την ομορφιά της ζωής! Καταλαβαίνουν τη διαφορά μεταξύ «φαίνεσθαι» και «είναι»!

Άραγε ποιος θα μάθει να αγωνίζεται στο μέλλον για το μέλλον;

ΣΗΜΑΝΤΙΚΟ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΑΝΑΓΝΩΣΤΕΣ ΤΟΥ ALFAVITA.GR

Ακολουθήστε μας στο GoogleNews για να μάθετε πρώτοι μόνο τις ειδήσεις που σας ενδιαφέρουν

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

Νέο Προσκλητήριο Προσλήψεων Εκπαιδευτών Ενηλίκων: Αφορά όλα τα πτυχία ΑΕΙ-ΤΕΙ - Πιστοποιηθείτε άμεσα

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ για Εκπαιδευτικούς - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ μόρια 2ης ξένης γλώσσας

Παν.Πατρών: Tο 1ο στην Ελλάδα Πανεπιστημιακό Πιστοποιητικό ΤΕΧΝΗΤΗΣ ΝΟΗΜΟΣΥΝΗΣ για εκπαιδευτικούς

Πανεπιστήμιο Αιγαίου: Το κορυφαίο πρόγραμμα ειδικής αγωγής στην Ελλάδα - Αιτήσεις έως 3/9

Μοριοδοτούμενο σεμινάριο Ειδικής Αγωγής Πανεπιστημίου Πατρών με μόνο 60 ευρώ 

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

thalassina.jpg
Ποια ψάρια και θαλασσινά αξίζει να βάλουμε στη διατροφή μας
Η κατανάλωση ψαριών και θαλασσινών είναι ένας από τους πιο εύκολους τρόπους να εμπλουτίσουμε τη διατροφή μας με πολύτιμα θρεπτικά συστατικά.
Ποια ψάρια και θαλασσινά αξίζει να βάλουμε στη διατροφή μας
Ζάχαρη
Διατροφική «βόμβα»: Τα υποκατάστατα της ζάχαρης επηρεάζουν αρνητικά τον εγκέφαλο
Νέα μελέτη αποκαλύπτει ότι τα τεχνητά γλυκαντικά δεν είναι τόσο αθώα όσο πιστεύαμε, επηρεάζοντας τη μνήμη και τις γνωστικές λειτουργίες
Διατροφική «βόμβα»: Τα υποκατάστατα της ζάχαρης επηρεάζουν αρνητικά τον εγκέφαλο