ΝΙΚΗ_κεραμεως_δηλώσεις
Το άνοιγμα των σχολείων νωρίτερα από ό,τι συνήθως, είναι μια απόφαση που δεν έχει ληφθεί ακόμα, σύμφωνα με την υπουργό Παιδείας

Για το άνοιγμα των σχολείων μίλησε στον ΣΚΑΪ η υπουργός Παιδείας Νίκη Κεραμέως. Όπως ξεκαθάρισε η υπουργός τα σχολεία δεν θα ανοίξουν πριν τη 1η του Σεπτέμβρη. Επίσης, το υπουργείο ετοιμάζει διάφορα σενάρια ανάλογα με το τι θα πουν οι ειδικοί.

Το άνοιγμα των σχολείων νωρίτερα από ό,τι συνήθως, είναι μια απόφαση που δεν έχει ληφθεί ακόμα

Σχετικά με το άνοιγμα δημοτικών και νηπιαγωγείων την 1η Ιουνίου η κα Κεραμέως είπε πως σημειώθηκε μεγάλη προσέλευση.

Για την Τρίτη Λυκείου είπε ότι τα παιδιά ετοιμάζονται για τις πανελλήνιες με μειωμένη ύλη.

Επίσης, το υπουργείο εξετάζει ειδικές ρυθμίσεις για πιο αποτελεσματική στελέχωση των σχολείων με το νέο νομοσχέδιο.

Σχετικά με το ζήτημα που προέκυψε με το μάθημα της Κοινωνιολογίας και την ενίσχυση της σφαιρικής γνώσης η κα Κεραμέως απάντησε:

«Η Κοινωνιολογία είναι βασικό μάθημα. Ενισχύουμε ξένες γλώσσες και προσθέτουμε την ερευνητική εργασία».

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

Προσκλητήριο Προσλήψεων Εκπαιδευτών Ενηλίκων: Αφορά όλα τα πτυχία ΑΕΙ-ΤΕΙ

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ για Εκπαιδευτικούς - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ μόρια 2ης ξένης γλώσσας

Παν.Πατρών: Tο 1ο στην Ελλάδα Πανεπιστημιακό Πιστοποιητικό ΤΕΧΝΗΤΗΣ ΝΟΗΜΟΣΥΝΗΣ για εκπαιδευτικούς

Πανεπιστήμιο Αιγαίου: Το κορυφαίο πρόγραμμα ειδικής αγωγής στην Ελλάδα - Αιτήσεις έως 17/11

Μοριοδοτούμενο σεμινάριο Ειδικής Αγωγής Πανεπιστημίου Πατρών με μόνο 60 ευρώ 

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

αυτισμός
«Όχι, δεν είμαστε όλοι στο φάσμα»: Η αλήθεια πίσω από μια παρεξηγημένη φράση
Μια καθηγήτρια Δημόσιας Υγείας εξηγεί γιατί η διάδοση του μύθου περί “λίγου αυτισμού” υποβαθμίζει τις πραγματικές εμπειρίες και δυσκολίες των...
«Όχι, δεν είμαστε όλοι στο φάσμα»: Η αλήθεια πίσω από μια παρεξηγημένη φράση
ΦΟΙΤΗΤΕΣ
Από το «Εδώ Πολυτεχνείο» στο «Εδώ Πειθαρχικό»: Πώς δοκιμάζεται σήμερα η ιστορική κληρονομιά του ΕΜΠ
Το Πολυτεχνείο ως καθρέφτης: τι κερδήθηκε τότε, τι κινδυνεύει τώρα
Από το «Εδώ Πολυτεχνείο» στο «Εδώ Πειθαρχικό»: Πώς δοκιμάζεται σήμερα η ιστορική κληρονομιά του ΕΜΠ