Γράμμα προς τους γονείς των μαθητών μας
ΣΕΠΕ Ηλιούπολης "Μ.Παπαμαύρος"

Αγαπητοί γονείς,

Ζήσαμε μία δύσκολη περίοδο για εμάς και τα παιδιά μας! Μία περίοδο μέσα σε πρωτόγνωρες συνθήκες, που έπρεπε να βάλουμε όλοι τα δυνατά μας για να βγούμε όσο πιο αλώβητοι γίνεται. Μπήκαμε μπροστά όπως οφείλαμε σαν παιδαγωγοί, για να κρατήσουμε επαφή με τους μαθητές μας, να βρούμε τρόπους να συνεχιστεί η εκπαιδευτική διαδικασία έστω και εξ αποστάσεως. Δώσαμε τον καλύτερο μας εαυτό, χωρίς καμία υποστήριξη από το κράτος, τα απαραίτητα υλικά και μέσα για να εξασφαλιστεί η ισότιμη συμμετοχή μαθητών και εκπαιδευτικών. Αντίθετα, κυβέρνηση και Υπουργείο Παιδείας, συνέχισαν να μοιράζουν ατομικές ευθύνες, ευθύνη για να βρούμε εμείς τα τεχνολογικά μέσα προκειμένου να κάνουμε τη δουλειά μας, ευθύνη για να βρουν οι μαθητές μας τα μέσα για να συμμετέχουν στην κατά τα άλλα υποχρεωτική δημόσια εκπαίδευση, ευθύνη να βρούμε υλικό, ευθύνη να βρούμε τρόπο να λειτουργήσει η πλατφόρμα… Και τώρα συνεχίζουμε να παίρνουμε ευθύνες.. να γινόμαστε δάσκαλοι-COVID γιατί δεν υπάρχουν νοσηλευτές και γιατροί στα σχολεία...σύμβουλοι σχολικής ζωής γιατί οι ψυχολόγοι και οι κοινωνικοί λειτουργοί είναι ελάχιστοι.. Να τρέχουμε να καλύψουμε την ύλη χωρίς να παίρνει η κυβέρνηση μέτρα ώστε να καλυφθούν τα κενά που χάθηκαν, μονιμοποιώντας ΟΛΟΥΣ τους αναπληρωτές..

Το ίδιο ξέρουμε ότι βιώσατε και όλοι εσείς… Πήρατε πολλές ευθύνες στις πλάτες σας.. Ευθύνη για τη μείωση του μισθού σας, ευθύνη για τις εκατοντάδες χιλιάδες απολύσεις και τα λουκέτα στα μαγαζιά..ευθύνη για να βρεθούν λεφτά να δοθούν στους κλινικάρχες, καναλάρχες και μεγαλοεργοδότες.. ευθύνη για το αν θα αρρωστήσουμε και δεν βρούμε ένα κρεβάτι ΜΕΘ να μας περιθάλψει.. ευθύνη για να πληρώσουμε άλλη μία φορά την κρίση τους. Ταυτόχρονα έπρεπε εν μέσω καραντίνας να γίνετε ψυχολόγοι για να βοηθήσετε τα παιδιά σας στις δύσκολες αυτές συνθήκες μιας και τα κατάλληλα επιστημονικά κέντρα είναι υποστελεχωμένα, δάσκαλοι για να βοηθήσετε τα παιδιά στην εξ αποστάσεως εκπαίδευση, ειδικοί παιδαγωγοί γιατί δεν υπήρξε καμία πρόβλεψη για τα παιδιά με ειδικές μαθησιακές ανάγκες.. και τώρα γίνεστε και ειδικοί καθώς σύμφωνα με την κυβέρνηση έχετε εσείς την ευθύνη να στείλετε τα παιδιά σας στο σχολείο, μιας και εκείνη δεν εξασφαλίζει τους απαραίτητους όρους και προϋποθέσεις ασφάλειας της υγείας των μαθητών αλλά ισχυρίζεται ότι «η οικογένεια γνωρίζει πολύ καλύτερα το καλό του μαθητή»..

Παρόλα αυτά και τις ευθύνες που πήραμε, η κυβέρνηση φάνηκε ότι είχε άλλα σχέδια..! Αντί να βοηθήσει την κατάσταση που αναδείχθηκε τώρα όσο ποτέ, έφερε νομοσχέδιο που πατώντας πάνω σε προηγούμενα, κάνει ακόμη χειρότερο το Δημόσιο σχολείο..δυσκολεύει ακόμη περισσότερο τη ζωή τη δική μας και των παιδιών μας!

Όλη αυτήν την περίοδο σταθήκαμε ενωμένοι! Πήγαμε κόντρα στην κυβέρνηση και τους καλοθελητές της που βάλθηκαν να μας στρέψουν τον έναν ενάντια στον άλλο!

ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΙ και ΓΟΝΕΙΣ- ΜΙΑ ΓΡΟΘΙΑ

 να πάρουμε τη σημαντικότερη ευθύνη μας..

Να παλέψουμε για ένα καλύτερο σχολείο… Ένα καλύτερο μέλλον για ΟΛΑ τα παιδιά!!!

Την Τρίτη 9-6 οι εκπαιδευτικοί απεργούμε…!

Κάνουμε πράξη τον παιδαγωγικό μας ρόλο και δίνουμε το σημαντικότερο μάθημα στους μαθητές μας!!! Να σηκώνουν ψηλά το κεφάλι! Να διεκδικούν μία καλύτερη ζωή και όλα όσα δικαιούνται! Τους μαθαίνουμε να μην ζουν υποταγμένοι!

Την Τρίτη 9-6 απεργούμε και συμμετέχουμε μαζικά στην απεργιακή συγκέντρωση μαζί με τους γονείς γιατί ΕΙΜΑΣΤΕ ΕΝΑΝΤΙΑ σε:

Κάμερες στις αίθουσες, παγίωση της εξ αποστάσεως εκπαίδευσης που θέλει να χρησιμοποιήσει η κυβέρνηση προκειμένου να κόψει και άλλα από τη Δημόσια Εκπαίδευση.

Αύξηση αριθμού μαθητών σε Δημοτικό – Νηπιαγωγείο!

Χιλιάδες απολύσεις συμβασιούχων εκπαιδευτικών, και παράλληλα χιλιάδες ακάλυπτα κενά που θα παραμένουν ακάλυπτα καθώς αυτά θα καλύπτονται μόνο κατά προτεραιότητα ..

Αλλαγές στο Αναλυτικό Πρόγραμμα με έμφαση στις δεξιότητες σε Δημοτικό και Νηπιαγωγείο και εισαγωγή Αγγλικών στο Νηπιαγωγείο (!) την ίδια ώρα που η καθολική εφαρμογή της Δίχρονης Προσχολικής Αγωγής είναι ζητούμενο και οι σχολικές τάξεις κλουβιά, κοντέινερ, ακατάλληλοι χώροι. 

Γυμνάσιο - Λύκειο – εξεταστική αρένα. Επανέρχεται η τράπεζα θεμάτων από την Α΄ Λυκείου, που, όταν εφαρμόστηκε, άφησε μεταξεταστέους το 40% των μαθητών!

Κατηγοριοποίηση σχολικών μονάδων και μαθητών με τη βούλα των «κανονισμών» και της «αξιολόγησης». Ατέρμονος ανταγωνισμός με στόχο τη συγκάλυψη της κρατικής ευθύνης.

Στην προσπάθεια της κυβέρνησης να μεταθέτει και αυτήν την ευθύνη, καθώς  δεν διασφαλίζει την ασφαλή λειτουργία των σχολικών μονάδων! Κρύβεται και δεν παίρνει κανένα μέτρο (μονιμοποίηση καθαριστριών, αναλώσιμα, κλπ) βάζοντας σε κίνδυνο την υγεία μαθητών, εκπαιδευτικών και των οικογενειών τους.

ΔΙΕΚΔΙΚΟΥΜΕ ΑΠΟΚΛΕΙΣΤΙΚΑ ΔΗΜΟΣΙΟ ΚΑΙ ΔΩΡΕΑΝ ΣΧΟΛΕΙΟ ΜΕ ΜΟΝΙΜΟ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟ, ΠΟΥ ΝΑ ΑΝΤΑΠΟΚΡΙΝΕΤΑΙ ΣΤΙΣ ΣΥΓΧΡΟΝΕΣ ΜΟΡΦΩΤΙΚΕΣ ΑΝΑΓΚΕΣ ΤΩΝ ΜΑΘΗΤΩΝ!

ΦΤΑΝΕΙ ΠΙΑ! ΠΛΗΡΩΣΑΜΕ ΗΔΗ ΠΟΛΛΑ ΜΕ ΤΗΝ ΚΡΙΣΗ ΤΟΥΣ! ΔΕΝ ΘΑ ΠΛΗΡΩΣΟΥΜΕ ΞΑΝΑ!

ΟΛΟΙ ΣΤΗΝ ΑΠΕΡΓΙΑΚΗ ΣΥΓΚΕΝΤΡΩΣΗ ΣΤΙΣ 9 ΙΟΥΝΗ , στις 13:00 στα ΠΡΟΠΥΛΑΙΑ!

 

 

Διαβάστε Επίσης:

Εκτοξεύεται η ζήτηση για το ετήσιο σεμινάριο του Παν.Αιγαίου στη Σχολική Ψυχολογία

googlenews4
Ακολουθήστε το alfavita.gr στο GOOGLE NEWS 
viber67
Ακολουθήστε το alfavita.gr στο VIBER

 

σχετικά άρθρα

Σημείωμα - «γροθιά» 9χρονου από την Πάτρα: «Τρώμε μία εβδομάδα ρύζι»
Σημείωμα - «γροθιά» 9χρονου από την Πάτρα: «Τρώμε μία εβδομάδα ρύζι»
«Αυτό που ζούμε και βλέπουμε αυτή την περίοδο, δεν το έχουμε ζήσει ξανά. Έρχονται άνθρωποι με ντροπή και ζητάνε, αν έχουμε να τους δώσουμε γάλα και...
Σημείωμα - «γροθιά» 9χρονου από την Πάτρα: «Τρώμε μία εβδομάδα ρύζι»
Νομοσχέδιο για διαδηλώσεις: Τα νέα αντιδημοκρατικά μέτρα της κυβέρνησης Μητσοτάκη παραπέμπουν σε σκοτεινές περιόδους της ιστορίας του τόπου μας
Νομοσχέδιο για διαδηλώσεις: Τα νέα αντιδημοκρατικά μέτρα της κυβέρνησης Μητσοτάκη παραπέμπουν σε σκοτεινές περιόδους της ιστορίας του τόπου μας
Ενωτική Αγωνιστική Κίνηση Α' ΕΛΜΕ Κορινθίας
Νομοσχέδιο για διαδηλώσεις: Τα νέα αντιδημοκρατικά μέτρα της κυβέρνησης Μητσοτάκη παραπέμπουν σε σκοτεινές περιόδους της ιστορίας του τόπου μας