Β' ΕΛΜΕ Πέλλας: Γιατί δεν είναι εφικτή η ζωντανή μετάδοση μαθημάτων
Δύο μήνες αποδείξαμε έμπρακτα ότι μπορούμε να υποστηρίξουμε τους μαθητές μας ακόμα και σε αντίξοες συνθήκες

Το ΔΣ της Β’ ΕΛΜΕ Πέλλας εκφράζει την αντίδρασή του στην απευθείας μετάδοση των μαθημάτων. Δεδομένου ότι :

  • Δεν υπάρχει επαρκής τεχνολογική υποδομή σε υλικό.
  • Σε πολλά σχολεία η διαδικτυακή κάλυψη είναι μη εφικτή.
  • Δεν είναι παιδαγωγικά ορθή η χρήση της κάμερας διότι ενώ προτείνεται ως λύση για την ισοτιμία μεταξύ των μαθητών που μένουν στο σπίτι, δημιουργεί ανισότητα μεταξύ αυτών που είναι στο σχολείο και η συμμετοχή τους μπορεί να σχολιάζεται από όσους παρακολουθούν διαδικτυακά.
  • Δεν είναι εφικτό ο καθηγητής να προλαβαίνει να φροντίζει για την απολύμανση, να εξετάζει και πριν αρχίζει την παράδοση να φροντίζει να συνδεθεί και να έχει το μυαλό του να ελέγχει σε τακτά χρονικά διαστήματα μήπως κάποιος μαθητής ζητά πρόσβαση στην τάξη.
  • Εξάλλου, τις περισσότερες φορές δεν μπορεί να διαχωριστεί στη διδασκαλία η παράδοση από την εξέταση.
  • Ακόμα και αν ανοίξει η διαδικτυακή τάξη ο καθηγητής καθώς μιλάει με παιδιά της παραδοσιακής τάξης δεν μπορεί να ελέγξει τη διαδικτυακή τάξη συγχρόνως, με αποτέλεσμα να ελλοχεύει ο κίνδυνος να δημιουργηθεί κατάσταση μη επιτρεπτή με βάση τους δεοντολογικούς κανόνες.
  • Σύμφωνα με την  Ευρωπαϊκή Συνδικαλιστική Επιτροπή για την Εκπαίδευση (ΕTUCE), η τακτική του υπουργείου Παιδείας να καταθέσει αιφνιδιαστικά και χωρίς διαβούλευση με τους φορείς της εκπαίδευσης την τροπολογία για το live streaming στις τάξεις, αψηφά το άρθρο 21β του Eυρωπαϊκου Κοινωνικού Χάρτη καθώς και τη διάταξη για το δικαίωμα στην πληροφορία και την διαβούλευση, σύμφωνα με την οποία «οι εργαζόμενοι ή εκπρόσωποί τους, σύμφωνα με την κείμενη εθνική νομοθεσία και πρακτική καλούνται σε διαβούλευση έγκαιρα πάνω στις προτεινόμενες αποφάσεις οι οποίες επηρεάζουν σημαντικά τα συμφέροντα των εργαζόμενων, ιδιαίτερα όταν πρόκειται για αποφάσεις που θα μπορούσαν να επηρεάσουν σημαντικά τις εργασιακές συνθήκες με την εφαρμογή τους».

Για όλους τους παραπάνω λόγους θεωρούμε ότι δεν είναι εφικτή η εφαρμογή της απευθείας μετάδοσης των μαθημάτων.

2 μήνες αποδείξαμε έμπρακτα ότι μπορούμε να υποστηρίξουμε τους μαθητές μας ακόμα και σε αντίξοες συνθήκες.

Προσπαθούμε όμως να εξασφαλίσουμε τις συνθήκες που θα προστατεύσουν εμάς και τους μαθητές μας και θεωρούμε ότι η ταυτόχρονη σύγχρονη παραδοσιακή και εξ αποστάσεως διδασκαλία δεν είναι ασφαλής.

Για το ΔΣ της Β΄ΕΛΜΕ ΠΕΛΛΑΣ

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

Αδιανόητη αυθαιρεσία: Διευθυντής Π.Ε αδικεί υποψήφιο Διευθυντή σχολείου και δημιουργεί «μπάχαλο» με εμπλοκή της δικαιοσύνης!

Κατάρτιση 500.000 ενηλίκων: 10.000 προσλήψεις εκπαιδευτών ενηλικών με έως 22 ευρώ την ώρα

Παν.Πατρών: Μοριοδοτούμενο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗΣ με μόνο 65Є εγγραφή - Ξεκινάει 28 Μαρτίου

Μοριοδοτούμενο σεμινάριο Ειδικής Αγωγής (ΕΛΜΕΠΑ) με μόνο 50Є εγγραφή- αιτήσεις ως 28/3

2ος Πανελλήνιος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Τα 2 μαθήματα εξέτασης και η ύλη

Proficiency και Lower μόνο 95 ευρώ σε 2 μόνο ημέρες στα χέρια σας (ΧΩΡΙΣ προφορικά, ΧΩΡΙΣ έκθεση!)

ΕΥΚΟΛΕΣ ΠΙΣΤΟΠΟΙΗΣΕΙΣ ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ και ΙΤΑΛΙΚΩΝ για εκπαιδευτικούς - Πάρτε τις άμεσα

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

sxoleio
Κυψέλη: Μητέρα 19χρονου δράστη – «Ο γιος μου δεν μπορεί να μιλήσει, είναι σε κατάσταση σοκ»
Σοκάρει ο τραυματισμένος μαθητής: «Δεν ξέρω πόσες φορές με χτύπησε, έτρεχα να ξεφύγω»
Κυψέλη: Μητέρα 19χρονου δράστη – «Ο γιος μου δεν μπορεί να μιλήσει, είναι σε κατάσταση σοκ»
σχολική βία
ΟΛΜΕ για την επίθεση με σφυρί και μαχαίρι σε σχολείο: Αβοήθητοι οι εκπαιδευτικοί ενώ η πολιτεία περιμένει λύσεις από μια πλατφόρμα
Η ΟΛΜΕ ζητά την άμεση λήψη μέτρων, όπως πρόσληψη ψυχολόγων και κοινωνικών λειτουργών σε κάθε σχολείο, αντισταθμιστικά μέτρα, υποστηρικτικές δομές για...
ΟΛΜΕ για την επίθεση με σφυρί και μαχαίρι σε σχολείο: Αβοήθητοι οι εκπαιδευτικοί ενώ η πολιτεία περιμένει λύσεις από μια πλατφόρμα