Συμμετοχή στο πανεκπαιδευτικό συλλαλητήριο της Θεσσαλονίκης
Ζ΄ΣΕΠΕ Θεσσαλονίκης

Πανεκπαιδευτικός ξεσηκωμός ενάντια στην κατάθεση και την ψήφιση του αντιδραστικού αντιεκπαιδευτικού νομοσχεδίου – Δευτέρα 1 Ιουνίου, 7μ.μ., άγαλμα Βενιζέλου – ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΔΡΑΣΗΣ

Συνάδελφοι/ισσες,

Το υπουργείο Παιδείας, αργά το βράδυ (όπως πάντα) της Πέμπτης 28/5 κατέθεσε στη Βουλή το αντιδραστικό αντιεκπαιδευτικό πολυνομοσχέδιό του, ίδιο σχεδόν κι απαράλλαχτο μ’ αυτό που 2 μήνες τώρα έχει ξεσηκώσει εκπαιδευτικούς, γονείς, φοιτητές κι όλη την κοινωνία που ζητούν την απόσυρσή του.

Είναι χαρακτηριστικό, ότι συνεχίζοντας τον εμπαιγμό και αγνοώντας κοινωνικές ανάγκες και καθολικά αιτήματα, δεν υλοποιείται ούτε καν η δέσμευση της υπουργού για απόσυρση των καταφανώς αντιλαϊκών διατάξεων όπως η πρωτοφανής στη σύγχρονη εκπαιδευτική ιστορία αυξάνουν τον αριθμό των μαθητών/τριών ανά τμήμα: ξεκινώντας από το Νηπιαγωγείο και την Α’ τάξη του Δημοτικού Σχολείου το 2020-21 η αναλογία μαθητών/τμήμα ανεβαίνει από το 22 στο 25 ενώ ταυτόχρονα τίθεται κατώτερο όριο 15 μαθητών για τον χωρισμό των τμημάτων και απλουστεύονται οι διαδικασίες για την υποχρεωτική μετακίνηση παιδιών σε άλλα σχολεία. Το αποτέλεσμα θα είναι η συγχώνευση χιλιάδων τμημάτων και το κλείσιμο σχολείων (μόνο στη Δ/νση Δυτ. Θεσ/νίκης 40 και πλέον τμήματα Α’ Δημοτικού και 60 Νηπ/γείου για το 2020-21) αλλά και η απώλεια χιλιάδων θέσεων εκπαιδευτικών ή μ’ άλλα λόγια η μη πρόσληψη-απόλυση 1500 περίπου αναπληρωτών εκπαιδευτικών και η συνέχιση της πολιτικής της αδιοριστίας.

Διατηρούνται ταυτόχρονα στο νομοσχέδιο που κατατέθηκε όλες οι αντιδραστικές και αντιλαϊκές διατάξεις όπως η εισαγωγή χωριστών διδακτικών αντικειμένων στο νηπιαγωγείο (αγγλικά), τίθενται νέοι εξεταστικοί φραγμοί για τα παιδιά των λαϊκών οικογενειών με αύξηση των εξεταζόμενων μαθημάτων, επαναφορά της τράπεζας θεμάτων και της βάσης του 10, επαναφέρονται αναχρονιστικοί θεσμοί όπως «πρότυπα σχολεία», αριστεία, χαρακτηρισμός της διαγωγής μαθητών κ.ά. Κορυφαία δε στόχευση του πολυνομοσχεδίου συνεχίζει να είναι η αξιολόγηση σχολικής μονάδας και εκπαιδευτικών, με την εφαρμογή της αυτοαξιολόγησης της σχολικής μονάδας ήδη από τον Σεπτέμβρη 2020-21 και της αξιολόγησης του εκπαιδευτικού από το 2021-22 και γενικά ενός συστήματος εσωτερικής και εξωτερικής αξιολόγησης, το οποίο όπου εφαρμόστηκε προώθησε την κατηγοριοποίηση των σχολείων, την υποχρηματοδότηση και τελικά το κλείσιμο σχολείο και την ιδιωτικοποίηση του δημόσιου σχολείου.

 

Απέναντι σ’ αυτή την νέα κυβερνητική επίθεση στα μορφωτικά δικαιώματα των παιδιών και των νέων και τα εργασιακά δικαιώματα των εκπαιδευτικών που έρχεται να υλοποιήσει τις επιταγές της Ε.Ε. και του ΟΟΣΑ και ενώ την ίδια στιγμή έχουμε να αντιμετωπίσουμε την τροπολογία και την υπουργική απόφαση για την σύγχρονη εξ αποστάσεως και τις κάμερες αλλά και το άνοιγμα των σχολείων χωρίς την εξασφάλιση των αναγκαίων όρων και προϋποθέσεων για την προστασία της υγείας μαθητών και εκπαιδευτικών, το εκπαιδευτικών κίνημα οργανώνει την δική του απάντηση. Μετά από 7 κινητοποιήσεις και μαζικά συλλαλητήρια στη Θεσσαλονίκη κι όλη τη χώρα το τελευταίο δίμηνο, τώρα κάνουμε ακόμη πιο δυναμική τη δράση μας με ένα σύνθημα να ενώνει εκπαιδευτικούς, φοιτητές, γονείς κι όλη την κοινωνία: Το αντιεκπαιδευτικό νομοσχέδιο-έκτρωμα της Κεραμέως ΔΕΝ ΘΑ ΠΕΡΑΣΕΙ!

 

Το Δ.Σ. του Ζ΄ Σ.Ε.Π.Ε. Θεσσαλονίκης, μαζί με άλλα εκπαιδευτικά σωματεία της πόλης:

  • Καλούμε (μετά την σχετική απόφαση των ΔΟΕ-ΟΛΜΕ-ΟΙΕΛΕ για συλλαλητήρια στην Αθήνα και όλες τις πόλεις) στο απογευματινό συλλαλητήριο στη Θεσσαλονίκη, την Δευτέρα 1/6, 7μ.μ., στο άγαλμα Βενιζέλου

  • Προτείνουμε και οργανώνουμε μέρα πανελλαδικής δράσης για την δημόσια παιδεία την Πέμπτη 4/6 και συλλαλητήριο στη Θεσσαλονίκη, στη 1.30μ.μ., στο άγαλμα Βενιζέλου με κάλεσμα σε εργατικά σωματεία, φοιτητικούς συλλόγους, ενώσεις γιατρών και νοσοκομειακών κ.ά. για συμπαράσταση-συμπαράταξη

  • Οργανώνουμε από τώρα την απεργία στις 9/6, κηρύσσοντας 3ωρη συμπληρωματική στάση εργασίας, καθώς και τη συμμετοχή των εκπαιδευτικών σωματείων της Θεσσαλονίκης στο πανελλαδικό συλλαλητήριο στην Αθήνα.

 

ΑΠΑΙΤΟΥΜΕ:

-ΑΜΕΣΗ ΑΠΟΣΥΡΣΗ του αντιδραστικού αναχρονιστικού αντιεκπαιδευτικού νομοσχεδίου

-ΝΑ ΚΑΤΑΡΓΗΘΕΙ ΤΩΡΑ Η ΤΡΟΠΟΛΟΓΙΑ και η ΥΠΟΥΡΓΙΚΗ ΑΠΟΦΑΣΗ για την εξ αποστάσεως εκπαίδευση και τη μαγνητοσκόπηση του μαθήματος στις σχολικές τάξεις!

-Την εξασφάλιση των όρων και των προϋποθέσεων για την ασφαλή λειτουργία των σχολείων, την προστασία της υγείας των μαθητών και των εκπαιδευτικών (μονιμοποίηση και νέες προσλήψεις προσωπικού καθαριότητας σχολείων, μείωση αριθμού μαθητών/τμήμα κ.ά.)

ΠΑΛΕΥΟΥΜΕ για ένα σχολείο Λεύτερο και Δημοκρατικό, Δημόσιο και Δωρεάν, Ανοικτό για όλους όσους ζουν σ’ αυτό τον τόπο. Το σχολείο των όλων, των ίσων, των διαφορετικών, με βάση τις ανάγκες και τα δικαιώματα μαθητών, εκπαιδευτικών και κοινωνικής πλειοψηφίας.

Για το Δ.Σ. του Ζ΄ Σ.Ε.Π.Ε. Θεσ/νίκης

 

Η πρόεδρος Ο γεν. γραμματέας

 

Δέσποινα Σαββίδου Ηλίας Σμήλιος

Διαβάστε Επίσης:

Εκτοξεύεται η ζήτηση για το ετήσιο σεμινάριο του Παν.Αιγαίου στη Σχολική Ψυχολογία

googlenews4
Ακολουθήστε το alfavita.gr στο GOOGLE NEWS 
viber67
Ακολουθήστε το alfavita.gr στο VIBER

 

σχετικά άρθρα

Αναβάθμιση και ενίσχυση της Περιβαλλοντικής Εκπαίδευσης στα σχολεία ζητά η ΠΕΕΚΠΕ
Αναβάθμιση και ενίσχυση της Περιβαλλοντικής Εκπαίδευσης στα σχολεία ζητά η ΠΕΕΚΠΕ
Επιστολή της ΠΕΕΚΠΕ στη Μόνιμη Ειδική Επιτροπής Προστασίας Περιβάλλοντος της Βουλής
Αναβάθμιση και ενίσχυση της Περιβαλλοντικής Εκπαίδευσης στα σχολεία ζητά η ΠΕΕΚΠΕ
Τέσσερα μυστηριώδη αντικείμενα και το γιγάντιο «Τείχος του Νοτίου Πόλου» ανακαλύφθηκαν στα βάθη του διαστήματος
Τέσσερα μυστηριώδη αντικείμενα και το γιγάντιο «Τείχος του Νοτίου Πόλου» ανακαλύφθηκαν στα βάθη του διαστήματος
Οι υποθέσεις των αστρονόμων για τη φύση, την ηλικία και την απόσταση των αντικειμένων από τη Γη
Τέσσερα μυστηριώδη αντικείμενα και το γιγάντιο «Τείχος του Νοτίου Πόλου» ανακαλύφθηκαν στα βάθη του διαστήματος
Μήπως η διαπολιτισμική εκπαίδευση κρίνεται αναγκαία στις μέρες μας;
Μήπως η διαπολιτισμική εκπαίδευση κρίνεται αναγκαία στις μέρες μας;
Η εισαγωγή ενός αποτελεσματικού προγράμματος γλωσσικής υποστήριξης για όλους τους μαθητές που το χρειάζονται θα είναι ακρογωνιαίος λίθος της...
Μήπως η διαπολιτισμική εκπαίδευση κρίνεται αναγκαία στις μέρες μας;