Για το 3ο Γυμνάσιο Βύρωνα και τις προκάτ αίθουσες νηπιαγωγείου στο προαύλιο
Ζ' ΕΛΜΕ Αθήνας

Την Παρασκευή 29 Μάη επισκεφτήκαμε το 3ο Γυμνάσιο Βύρωνα, με αφορμή την επιστολή διαμαρτυρίας του Συλλόγου Διδασκόντων και της Διεύθυνσης του σχολείου (αρ. πρωτ. 147/27-5-2020).

Η Δημοτική Αρχή του Βύρωνα προκειμένου να εφαρμόσει τη Δίχρονη Προσχολική Αγωγή, δεσμεύει 2 προκάτ αίθουσες στο προαύλιο του 3ου Γυμνασίου Βύρωνα. Αντί να έχει φροντίσει για την αξιοποίηση κατάλληλων χώρων με την κατασκευή ή την εξασφάλιση αιθουσών που θα καλύπτουν τις σύγχρονες ανάγκες των νηπίων, αντί να έχει φροντίσει οι χώροι αυτοί να είναι ασφαλείς και παιδαγωγικά κατάλληλοι για τα νήπια, θέλει να τα στιβάξει σε ακατάλληλες αίθουσες (προκάτ) και σε χώρο προαυλισμού που χρησιμοποιείται από τους μαθητές και τους συναδέλφους του Γυμνασίου, καθώς και για το μάθημα της Φυσικής Αγωγής!

Η διαμαρτυρία του Συλλόγου Διδασκόντων και της Διεύθυνσης του 3ου Γυμνασίου Βύρωνα, είναι απόλυτα δικαιολογημένη. Με την επίσκεψή μας διαπιστώσαμε την ανησυχία τους για το πώς μπορούν να συνυπάρξουν στον ίδιο χώρο έφηβοι με νήπια. Για το πόσο αντιπαιδαγωγική και επικίνδυνη είναι μια τέτοια απόφαση, αλλά και πόσο υποβαθμίζει την εκπαιδευτική διαδικασία των παιδιών και των δύο βαθμίδων.

Τα Γυμνάσια και τα Λύκεια έχουν πολλά προβλήματα και ελλείψεις (αίθουσες, χώροι άθλησης, τουαλέτες, εκπαιδευτικό και βοηθητικό προσωπικό κ.ά.), που είναι το αποτέλεσμα των πολιτικών επιλογών της σημερινής και των προηγούμενων κυβερνήσεων και των Δημοτικών Αρχών που έβαλαν πλάτη σε αυτές τις πολιτικές. Δεν είναι οι κατάλληλοι χώροι για την εκπαίδευση νηπίων και προνηπίων.

Ο Δήμος Βύρωνα και όποιος άλλος Δήμος έχει σκοπό να υποβαθμίσει την εκπαιδευτική διαδικασία των μαθητών, να ανακαλέσει την απόφασή του και να φροντίσει όχι μόνο για την αναβάθμιση των σχολείων, αλλά και για την εφαρμογή της Δίχρονης Προσχολικής Αγωγής με όρους και συνθήκες που θα ανταποκρίνονται και θα καλύπτουν τις ανάγκες των παιδιών αυτής της ηλικίας.

Θα μας βρουν απέναντί τους.

Καλούμε τους συναδέλφους και τις συναδέλφισσες να αναδείξουν τα προβλήματα που αντιμετωπίζουν στα σχολεία τους και να ενημερώσουν το Σωματείο. Τώρα έχουμε τα προβλήματα, τώρα θέλουμε τη λύση τους.

Διεκδικούμε τα σχολεία των σύγχρονων αναγκών, για τα μορφωτικά δικαιώματα των παιδιών, για τα εργασιακά δικαιώματα των εκπαιδευτικών.

Συνεχίζουμε να δίνουμε τη μάχη συμμετέχοντας στις κινητοποιήσεις:

Παλεύουμε:

1.!Για την απόσυρση του αντιεκπαιδευτικού νομοσχεδίου, που τσακίζει τα

εργασιακά δικαιώματα των εκπαιδευτικών και τα μορφωτικά δικαιώματα των

μαθητών.

2.!Για την κατάργηση της!υπουργικής απόφασης, για την τοποθέτηση καμερών μέσα στην τάξη και τη μετατροπή του μαθήματος σε ριάλιτι.

3.!Για το άνοιγμα και τη λειτουργία των σχολείων, με όλα τα αναγκαία μέτρα ασφάλειας και υγιεινής και τις απαραίτητες κτιριακές βελτιώσεις.

Συμμετέχουμε μαζικά και μαχητικά στο νέο πανεκπαιδευτικό συλλαλητήριο

Δυναμώνουμε τον αγώνα μας με νέες κινητοποιήσεις και δράσεις

(φωτογραφία αρχείου)

 

Διαβάστε Επίσης:

Εκτοξεύεται η ζήτηση για το ετήσιο σεμινάριο του Παν.Αιγαίου στη Σχολική Ψυχολογία

googlenews4
Ακολουθήστε το alfavita.gr στο GOOGLE NEWS 
viber67
Ακολουθήστε το alfavita.gr στο VIBER

 

σχετικά άρθρα

ΠΟΣΕΕΠΕΑ: Χωρίς κεντρικό σχεδιασμό η εξ αποστάσεως εκπαίδευση - Δεν μπορεί να αποτιμηθεί το έργο του ΕΕΠ-ΕΒΠ
ΠΟΣΕΕΠΕΑ: Χωρίς κεντρικό σχεδιασμό η εξ αποστάσεως εκπαίδευση - Δεν μπορεί να αποτιμηθεί το έργο του ΕΕΠ-ΕΒΠ
Ανακοίνωση για τη συνάντηση της πολιτικής ηγεσίας του υπουργείου Παιδείας με φορείς για την εξ αποστάσεως εκπαίδευση
ΠΟΣΕΕΠΕΑ: Χωρίς κεντρικό σχεδιασμό η εξ αποστάσεως εκπαίδευση - Δεν μπορεί να αποτιμηθεί το έργο του ΕΕΠ-ΕΒΠ
Σ. Βαρδάκης: Η γ.γ του υπ. Παιδείας προτείνει τη λειτουργία αποθηκών ως σχολικές αίθουσες
Σ. Βαρδάκης: Η γ.γ του υπ. Παιδείας προτείνει τη λειτουργία αποθηκών ως σχολικές αίθουσες
Προβλήματα και καθυστερήσεις στην εφαρμογή της δίχρονης προσχολικής αγωγής στο δήμο Ηρακλείου καταγγέλλει ο βουλευτής Ηρακλείου του ΣΥΡΙΖΑ, Σωκράτης...
Σ. Βαρδάκης: Η γ.γ του υπ. Παιδείας προτείνει τη λειτουργία αποθηκών ως σχολικές αίθουσες