Γονείς, έχουμε την ίδια αγωνία: τη μόρφωση των παιδιών σας, των μαθητών μας!
Εμείς οι εκπαιδευτικοί

Φίλες και φίλοι Γονείς

Θέλουμε να σας επισημάνουμε με τον πιο απόλυτο τρόπο - αν και είναι αυτονόητο – ότι ιδιαίτερα αυτή τη δύσκολη περίοδο η πνευματική καλλιέργεια και η μάθηση, η διαπαιδαγώγηση και η κοινωνικοποίηση των παιδιών σας και μαθητών μας είναι για εμάς ύψιστα αγαθά και όχι μόνο ευθύνη και καθήκον.

Αγωνιζόμαστε με όλες τις δυνάμεις μας για να ανοίξουμε δρόμους προόδου στους μαθητές μας. Σήμερα στον καιρό της πανδημίας, η ανησυχία και η αγωνία μας κορυφώθηκαν.

Δίνουμε αγώνα για να διατηρήσουμε ζωντανή την αφήγηση της μάθησης – χωρίς ουσιαστική βοήθεια εκ μέρους της πολιτείας. Αναπτύσσουμε μόνοι μας τεχνολογικές δυνατότητες στηριζόμενοι στο Ψηφιακό Σχολείο του 2011.

Απαιτήσαμε και απαιτούμε να στηριχτούν οι μαθητές μας, που δεν είχαν τον απαραίτητο τεχνολογικό εξοπλισμό. Νοιαζόμαστε για όλους τους μαθητές μας. Θα συνεχίσουμε την  εξ αποστάσεως διδασκαλία για όσους δεν μπορούν να έλθουν στο σχολείο για αντικειμενικούς λόγους.

Το σχολείο είναι η ζωή μας.

Τώρα το ΥΠΑΙΘ με την εισαγωγή κάμερας μέσα στη σχολική αίθουσα ζητά να απαξιώσουμε το σχολείο, να διαβρώσουμε την παιδαγωγική σχέση μας με τους μαθητές μας, να υπονομεύσουμε τη μάθηση. 

Η ηγεσία του Υπουργείου Παιδείας δεν έχει κανένα σχέδιο. «Δύναται ο εκπαιδευτικός να εφαρμόσει την ζωντανή μετάδοση του μαθήματος». Με την μη υποχρεωτικότητα ομολογεί την αδυναμία του μέτρου. Απλά δέσμια του λαϊκισμού της επιχειρεί να πείσει ότι  λύνει το πρόβλημα.

Θέλουμε να σας διακηρύξουμε κάτι πολύ βασικό. Το σχολείο εντάσσει τις νέες τεχνολογίες στο περιεχόμενό του και στους στόχους τους – και όχι το αντίθετο. Αλλιώς το σχολείο θα πάψει να είναι εκπαιδευτικός θεσμός!  

Οφείλουμε να προφυλάξουμε την ψυχή της μάθησης και της αγωγής, την αισθητική και την ηθική της θεσμικής εκπαίδευσης.

Στη σχολική αίθουσα διενεργείται διαρκής αλληλεπίδραση μεταξύ εκπαιδευτικών και μαθητών, ζωντανός παιδαγωγικός διάλογος. Εκτυλίσσεται το παιχνίδι της μάθησης και της γνώσης με την ενεργητική συμμετοχή όλων. Δεν γίνεται διάλεξη. Δεν γίνεται μάθημα του 19ου αιώνα!

Πώς μπορεί να γίνει μάθημα και διδασκαλία αν δεν έχουμε συνεχείς ερωτοαποκρίσεις, παρατηρήσεις, σχόλια, προβληματισμούς ακόμα και καλοπροαίρετους υπαινιγμούς και φιλικά πειράγματα; Θα κάνουμε μάθημα για τους μαθητές μας ή για την κάμερα;

Μα το σχολείο είναι ζωή. Είναι όμορφο, δημιουργικό μέρος της ζωής μας…

Εμείς δεν έχουμε ευκαιριακή πολιτική σχέση ελάχιστων χρόνων με το σχολείο. Εμείς με τους μαθητές μας, «είμαστε το σχολείο»!

Σας θέλουμε, όπως πάντα, συμπαραστάτες στο τόσο σημαντικό εκπαιδευτικό και παιδαγωγικό μας έργο. Μαζί σας έχουμε την ίδια αγωνία: τη μόρφωση των παιδιών σας, των μαθητών μας!

 

(για την αντιγραφή Νίκος Τσούλιας)

 

 

 

σχετικά άρθρα

«Χτύπημα στο δικαίωμα στη μητρότητα η απόφαση του Συμβούλιου Επιλογής Συντονιστών Νηπιαγωγών»
«Χτύπημα στο δικαίωμα στη μητρότητα η απόφαση του Συμβούλιου Επιλογής Συντονιστών Νηπιαγωγών»
«Ανοίγει επικίνδυνους δρόμους», τονίζει σε ανακοίνωσή της η ΕΛΜΕ Κεφαλονιάς - Ιθάκης
«Χτύπημα στο δικαίωμα στη μητρότητα η απόφαση του Συμβούλιου Επιλογής Συντονιστών Νηπιαγωγών»
Γιατροί και εργαζόμενοι στο νοσοκομείο Ρεθύμνου γύρισαν… την πλάτη στον Κικίλια (Εικόνες)
Γιατροί και εργαζόμενοι στο νοσοκομείο Ρεθύμνου γύρισαν… την πλάτη στον Κικίλια (Εικόνες)
Τα προβλήματα του νοσοκομείου είναι συσσωρευμένα το τελευταίο διάστημα με το προσωπικό να κάνει λόγο για έναν καθημερινό αγώνα διαρκείας για να...
Γιατροί και εργαζόμενοι στο νοσοκομείο Ρεθύμνου γύρισαν… την πλάτη στον Κικίλια (Εικόνες)
«Μηδέν εις το πηλίκο στην εφαρμογή της δίχρονης υποχρεωτικής προσχολικής αγωγής στο δήμο Ζωγράφου»
«Μηδέν εις το πηλίκο στην εφαρμογή της δίχρονης υποχρεωτικής προσχολικής αγωγής στο δήμο Ζωγράφου»
Δήλωση των εκπροσώπων των Παρεμβάσεων ΠΕ στο Δ.Σ. της ΔΟΕ, Γιάννη Αναγνωσταρά και Άννας Μάγιας Σταυροπούλου για τη συνάντηση του Δ.Σ. της ΔΟΕ με...
«Μηδέν εις το πηλίκο στην εφαρμογή της δίχρονης υποχρεωτικής προσχολικής αγωγής στο δήμο Ζωγράφου»