Η τεχνολογία υπηρετεί και υποστηρίζει την εκπαιδευτική διαδικασία
Μερικές σκόρπιες σκέψεις για την ΕξΑΕ

Μερικές σκόρπιες σκέψεις για την ΕξΑΕ λίγο πριν ανοίξουν ξανά τα σχολεία. Η ιεράρχηση τους είναι τυχαία, ενώ το περιεχόμενο τους δεν αφορά αποκλειστικά αυτή την περίοδο, αλλά τη γνώση που απέκτησα όλα αυτά τα χρόνια.

- Στις μέρες μας παραμένει ζητούμενο ο ενεργός χαρακτήρας της μάθησης.
- Μαθαίνουμε παντού και πάντα, μαθαίνουμε με κάθε μέσο.
- Η επιθυμία να αλλάξουμε ή να βελτιώσουμε τη μαθησιακή διαδικασία προέχει της χρήσης της τεχνολογίας.
- Οι εκπαιδευτικοί οφείλουν να μαθαίνουν και να εξελίσσονται συνεχώς.
- Εν έτη 2020 η τεχνοφοβία καλά κρατεί στη σχολική ελληνική πραγματικότητα.
- Χρησιμοποιούμε την τεχνολογία ως εργαλείο διερεύνησης και μάθησης.
- Το ζήτημα δεν είναι περισσότερη ή λιγότερη τεχνολογία, αλλά η αποτελεσματική της χρήση.
- Επιλέγουμε εκείνα τα ψηφιακά εργαλεία που ενισχύουν την εμπλοκή και το ενδιαφέρον των μαθητών.
- Δεν είναι η τεχνολογία. Είναι τι κάνετε με αυτή.
- Χρειάζεται κόπος και χρόνος.
- Δεν είναι αυτό που η τεχνολογία καθιστά δυνατό. Είναι αυτό που η τεχνολογία καθιστά εύκολο.
- Δώστε προσοχή στις εξελίξεις στη μάθηση, όχι στις εξελίξεις στην τεχνολογία.
- Η τεχνολογία αιχμής σε ένα σχολείο είναι ο καλός δάσκαλος.

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

Black Friday σε μοριοδοτούμενα σεμινάρια και Πιστοποιήσεις Ξένων Γλωσσών για έξτρα 20 μόρια

Παν.Πατρών: Tο 1ο στην Ελλάδα Πανεπιστημιακό Πιστοποιητικό ΤΕΧΝΗΤΗΣ ΝΟΗΜΟΣΥΝΗΣ για εκπαιδευτικούς

Πανεπιστήμιο Αιγαίου: Το κορυφαίο πρόγραμμα ειδικής αγωγής στην Ελλάδα - Αιτήσεις έως 24/11

Μοριοδοτούμενο σεμινάριο Ειδικής Αγωγής Πανεπιστημίου Πατρών με μόνο 60 ευρώ 

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

agori-viasmos-seksoualiki-parenoxlisi.jpg
«Να ξαναπάρεις τα παιδιά στο σπίτι, ήταν ωραία» – Φρίκη στην Αττική από τον θείο και τον σύντροφό του που ασελγούσαν στα ανιψάκια του

Σοκ και φρίκη προκαλούν οι αποκαλύψεις για τον 20χρονο θείο από την Αττική, ο οποίος φέρεται να

«Να ξαναπάρεις τα παιδιά στο σπίτι, ήταν ωραία» – Φρίκη στην Αττική από τον θείο και τον σύντροφό του που ασελγούσαν στα ανιψάκια του
μολυβια
Τρία τμήματα έγιναν δύο: Αντιδράσεις για τα κενά και τις υποχρεωτικές υπερωρίες στη Λήμνο
Η ΕΛΜΕ Λήμνου καταγγέλλει το ΥΠΑΙΘΑ για συγχωνεύσεις τμημάτων στη μέση της χρονιάς
Τρία τμήματα έγιναν δύο: Αντιδράσεις για τα κενά και τις υποχρεωτικές υπερωρίες στη Λήμνο