kerameos
Μήπως να αναρωτηθείτε εκεί στο Υπουργείο, «Στραβός είν’ ο γιαλός ή στραβά αρμενίζετε;»

Μέχρι τώρα, η κυρία Κεραμέως ίσως είναι η μοναδική Υπουργός που έχει κατορθώσει να μαζέψει τόσα «αντί» για το χαρτοφυλάκιό της, σε τόσο σύντομο χρονικό διάστημα.

Εν συντομία,

Αντιμεταρρύθμιση: Το νέο εκπαιδευτικό νομοσχέδιο για την Παιδεία συγκέντρωσε ιστορικά ρεκόρ στη διαβούλευση, διαμαρτυρίες, γονέων, εκπαιδευτικών και μαθητών γιατί, κατά κοινή ομολογία, γυρίζει την Παιδεία δεκαετίες πίσω. Αντίθετη γνώμη έχουν όσοι πιστεύουν σε μοντέλα «Σοκ και Δέος», «Επιτήρηση, Έλεγχος και Τιμωρία», «Κάμερες παντού» κτλ.

Αντικοινωνικές διατάξεις: Αύξηση των μαθητών ανά τάξη, δια βίου στιγματισμός μαθητών με διαγωγή κοσμία, σχολεία πολλών ταχυτήτων, αποκλεισμός μαθητών από ΕΠΑΛ, αύξηση των ιδιωτικών δαπανών για την εκπαίδευση.

Αντισυναδελφισμός: Δημιουργούνται όροι σύγκρουσης και άκρατου ανταγωνισμού ανάμεσα σε πολλούς εκπαιδευτικούς κλάδους μέσα στο σχολείο, με την κατάργηση μαθημάτων, με διαρροές για κατάργηση κάποιων άλλων, με ασάφειες σχετικά με την αναπροσαρμογή του προγράμματος σπουδών. Όλα αυτά στην πράξη, ισοδυναμούν με πόλεμο ειδικοτήτων μέσα στο σχολείο, για μια θέση εργασίας. 

Αντιπαιδαγωγικότητα: Ζωντανή αναμετάδοση μαθημάτων και χρήση καμερών για να εξασφαλιστεί δήθεν το δικαίωμα στην εκπαίδευση όσων μαθητών δεν πάνε σχολείο για 10 ημέρες. Κυνήγι δεξιοτήτων από το νηπιαγωγείο, κυνήγι ερωτήσεων στην τράπεζα θεμάτων, εξετασιοκεντρισμός για να ανέβει δήθεν η αξία του απολυτηρίου, διαρκείς αλλαγές στο εκπαιδευτικό σύστημα, ανασφάλεια και αβεβαιότητα που βιώνουν οι μαθητές με τις δήθεν μεταρρυθμίσεις.

Αντιδεοντολογία: Παράκαμψη των προσωπικών δεδομένων ανήλικων μαθητών, με νομικά τεχνάσματα. Στάση εμπαιγμού των συνδικάτων και των ενώσεων των εκπαιδευτικών.

Αντιεπιστημονικότητα: Το Υπουργείο κινείται με διαρροές, στα μουλωχτά, με τροπολογίες της στιγμής, χωρίς ουσιαστική διαβούλευση, διερεύνηση, συλλογικό διάλογο και ξεκάθαρες στοχοθεσίες.

Όλα τα παραπάνω, εκτός του ότι δεν διαθέτουν καμία ηθική βάση, είναι ξεκάθαρα και αντιπαραγωγικά, μιας και διαλύουν την συναίνεση στον εκπαιδευτικό κόσμο, μειώνουν στο ελάχιστο την εμπιστοσύνη προς το Υπουργείο Παιδείας και την Κυβέρνηση, αυξάνουν το εργασιακό άγχος και μειώνουν την ικανοποίηση από την εργασία.

Μήπως να αναρωτηθείτε εκεί στο Υπουργείο, «Στραβός είν’ ο γιαλός ή στραβά αρμενίζετε;»

 

Ψήνας Πολύβιος, Κοινωνιολόγος MSc., MEd.

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

Η ελληνική συνταγή που ξετρέλανε το TikTok – Με μόνο 3 υλικά

Παν.Πατρών: Tο 1ο στην Ελλάδα Πανεπιστημιακό Πιστοποιητικό Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς

Πανεπιστήμιο Αιγαίου: Το κορυφαίο πρόγραμμα ειδικής αγωγής στην Ελλάδα - Αιτήσεις έως 11/7

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

κινι
Μαζική κινητοποίηση στην Αν. Αττική ενάντια στη δίωξη του Κώστα Τουλγαρίδη - «Μια γροθιά μέχρι τη νίκη»
Ο εκπαιδευτικός κόσμος στο πλευρό του Τουλγαρίδη
Μαζική κινητοποίηση στην Αν. Αττική ενάντια στη δίωξη του Κώστα Τουλγαρίδη - «Μια γροθιά μέχρι τη νίκη»
νεοελληνική γλώσσα γ γυμνασίου
Αντιδράσεις για την αντικατάσταση κειμένου στο σχολικό βιβλίο Νεοελληνικής Γλώσσας της Γ΄ Γυμνασίου – Επιστολή της συγγραφικής ομάδας προς το ΙΕΠ
Η συγγραφική ομάδα ζητά επίσημη ενημέρωση για την απόφαση αντικατάστασης αυθεντικού κειμένου με περιεχόμενο που δημιουργήθηκε από Τεχνητή Νοημοσύνη
Αντιδράσεις για την αντικατάσταση κειμένου στο σχολικό βιβλίο Νεοελληνικής Γλώσσας της Γ΄ Γυμνασίου – Επιστολή της συγγραφικής ομάδας προς το ΙΕΠ