Διαδικτυακή έρευνα και συζήτηση για την εξ αποστάσεως εκπαίδευση
Ποια είναι η γνώμη των μαθητών και μαθητριών γυμνασίων και λυκείων για την εξ αποστάσεως εκπαίδευση που εφαρμόστηκε μετά τις 10 Μάρτη 2020 όταν έκλεισαν τα σχολεία τους; Τι σκέφτονται, πώς νιώθουν; Και ακόμη, τι πιστεύουν οι εκπαιδευτικοί τους; Ποιες δυσκολίες συνάντησαν όλοι - όλες, ποια ήταν τα όρια αλλά και οι επιτυχίες τους;

Η Πρωτοβουλία για το Άρθρο 12 ύστερα από πρόταση των Ομάδων Φρεσκάδας της στη Θεσσαλονίκη και στην Αθήνα, και καθώς οι εκδηλώσεις που είχαν προγραμματίσει για αυτή την περίοδο αναβλήθηκαν, αποφάσισε να διοργανώσει μία διαδικτυακή συζήτηση με αυτό το θέμα, με συμμετοχή μαθητών, μαθητριών και εκπαιδευτικών δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης από όλη την Ελλάδα, την Κυριακή 17 Μάη 2020 στις 7 - 9 μ.μ. Η συζήτηση θα διεξαχθεί μέσω του προγράμματος ΖΟΟΜ.

distant

Στο μεταξύ, ξεκινά σήμερα και θα είναι ανοικτή μέχρι τις 10 Μάη μια μικρή διαδικτυακή έρευνα, τα ευρήματα της οποίας θα αποτελέσουν οδηγό και έναυσμα για τη συζήτηση που θα ακολουθήσει. Στην έρευνα καλούνται να απαντήσουν ανώνυμα, μαθητές, μαθήτριες και εκπαιδευτικοί δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης σχολείων όλης της επικράτειας. Τα συμπεράσματα της έρευνας και λεπτομέρειες για τη συμμετοχή στη διαδικτυακή συζήτηση θα ανακοινωθούν στις 11 Μάη.

Δείτε και απαντήστε στη διαδικτυακή έρευνα  ΕΔΩ.

Επισημαίνεται ότι:

- Η διαδικτυακή έρευνα δεν είναι επιστημονική έρευνα και τα ευρήματά της είναι απλές ενδείξεις στάσεων και αφορμή προβληματισμού.

- Η αναφορά της έρευνας στην εξ αποστάσεως εκπαίδευση αφορά μόνο αυτή που εφαρμόστηκε στη συγκεκριμένη περίοδο (από 10.3. ως 10.5.2020) σε σχολεία της δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης της χώρας.

- Ως σύγχρονη τηλεκπαίδευση εννοείται η εξ αποστάσεως εκπαιδευτική διαδικασία, στην οποία η επικοινωνία μεταξύ εκπαιδευτικού και μαθητών / μαθητριών είναι άμεση και ταυτόχρονη, αξιοποιώντας ειδική πλατφόρμα.

- Ως ασύγχρονη τηλεκπαίδευση εννοείται η εξ αποστάσεως εκπαιδευτική διαδικασία όπου εκ μέρους του/της εκπαιδευτικού δίνονται οδηγίες ή ερεθίσματα με διάφορα μέσα (όπως ηλεκτρονικά μηνύματα, ιστοχώρους, ιστολόγια κ.α.) και οι μαθητές / μαθήτριες καλούνται να απαντήσουν ή να ενεργήσουν σε διαφορετικό χρόνο.

 

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

ΕΛΜΕΠΑ: Το κορυφαίο πρόγραμμα Ειδικής Αγωγής στην Ελλάδα για διπλή μοριοδότηση

Το 1ο στην Ελλάδα Πρόγραμμα επιμόρφωσης Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς με Πιστοποιητικό

ΑΣΕΠ: Η πιο Εύκολη Πιστοποίηση Αγγλικών για μόρια σε 2 ημέρες (δίνεις από το σπίτι σου με 95 ευρώ)

Παν.Πατρών: Μοριοδοτούμενο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗΣ με 65Є εγγραφή - έως 14/12

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ - ΓΑΛΛΙΚΩΝ - ΓΕΡΜΑΝΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ

2ος Πανελλήνιος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Τα 2 μαθήματα εξέτασης και η ύλη

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

mitropolitiko_kollegio
Άδικη απόλυση λόγω διεκδίκησης δικαιωμάτων: Το Μητροπολιτικό Κολλέγιο τιμωρεί τον Παναγιώτη Κολέλη
Ο Παναγιώτης Κολέλης στο στόχαστρο της εργοδοσίας του Μητροπολιτικού Κολλεγίου
Άδικη απόλυση λόγω διεκδίκησης δικαιωμάτων: Το Μητροπολιτικό Κολλέγιο τιμωρεί τον Παναγιώτη Κολέλη
Mitsotakis
Κυριάκος Μητσοτάκης: Μπορούμε να προχωρήσουμε σε μειώσεις φόρων, αυξήσεις αποδοχών και αυξήσεις δαπανών σε κρίσιμες εθνικές και κοινωνικές προτεραιότητες
Παρεμβάσεις για τις προμήθειες των τραπεζών στους λογαριασμούς ΔΕΚΟ, τις διατραπεζικές πληρωμές και την αξιοποίηση των ακινήτων που κατέχουν τα...
Κυριάκος Μητσοτάκης: Μπορούμε να προχωρήσουμε σε μειώσεις φόρων, αυξήσεις αποδοχών και αυξήσεις δαπανών σε κρίσιμες εθνικές και κοινωνικές προτεραιότητες