Αθανάσιος Δημόπουλος
Το παράδειγμα της Ταϊβάν έφερε ο Αθανάσιος Δημόπουλος, καθηγητής Ιατρικής Σχολής Αθηνών, πρύτανης ΕΚΠΑ

Το στίγμα της επόμενης ημέρας και της σταδιακής χαλάρωσης των περιοριστικών μέτρων έδωσε σε πρωινή εκπομπή του ΑΝΤ1 ο Αθανάσιος Δημόπουλος, Πρύτανης ΕΚΠΑ και καθηγητής της Ιατρικής σχολής.

Για την επιστροφή των μαθητών στα σχολεία, ο καθηγητής έφερε το παράδειγμα της Ταϊβάν, όπου τα σχολεία δεν έκλεισαν μαζικά, αλλά ακολουθήθηκε η εξής πολιτική: «Αν σε μια τάξη υπήρχε ένα κρούσμα, σταματούσαν τα μαθήματα για 14 ημέρες. Αν σε ένα σχολείο υπήρχαν 2 κρούσματα, έκλεινε το σχολείο για 14 ημέρες». Η αρμόδια επιτροπή για τον κορονοϊό και το υπουργείο Παιδείας συνυπολογίζουν όλα τα δεδομένα και την διεθνή εμπειρία, προκρίνοντας διαφορετικά σενάρια για την αντιμετώπιση ενδεχόμενων κρουσμάτων σε σχολεία.

Η σταδιακή επιστροφή στην καθημερινότητα θα πρέπει να γίνει με τήρηση κανόνων προσωπικής υγιεινής (χρήση μάσκας, συχνή χρήση αντισηπτικού κ.α) και επιτήρηση ευάλωτων δομών, όπως οι προσφυγικοί καταυλισμοί, οι οίκοι ευγηρίας κ.α.

Κρίσιμη κρίνεται επίσης η ενίσχυση του δημόσιου συστήματος υγείας με μόνιμο προσωπικό, εξοπλισμό και χορήγηση μαζικών τεστ στον πληθυσμό για τον έλεγχο της διασποράς του ιού.

 

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

Τράπεζα Πειραιώς: Πολύ σημαντική ανακοίνωση για όλους - Τι πρέπει να κάνετε άμεσα

Πόλεμος: O χάρτης του gov.gr με τα ασφαλή σημεία συγκέντρωσης στην Ελλάδα

Παν.Πατρών: Tο 1ο στην Ελλάδα Πανεπιστημιακό Πιστοποιητικό Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς

Πανεπιστήμιο Αιγαίου: Το κορυφαίο πρόγραμμα ειδικής αγωγής στην Ελλάδα - Αιτήσεις έως 18/6

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

pliroforiki
Διεθνής έρευνα ICILS στην Ελλάδα: Στο «μικροσκόπιο» οι γνώσεις και δεξιότητες μαθητών Γυμνασίου
Διεθνής Ερευνα ICILS 2028 για τον Εγγραμματισμό στην Πληροφορική και στους Υπολογιστές με συμμετοχή της Ελλάδας
Διεθνής έρευνα ICILS στην Ελλάδα: Στο «μικροσκόπιο» οι γνώσεις και δεξιότητες μαθητών Γυμνασίου