Thumbnail
Ενημερωτικό του αιρετού του ΑΠΥΣΔΕ Κεντρικής Μακεδονίας Βαγγέλη (Άκη) Λουκά

Συνεδρίαση ΑΠΥΣΔΕ-Νομοσχέδιο-μεταθέσεις στην Κεντρική Μακεδονία

Συναδέλφισσες, συνάδελφοι στην τελευταία  συνεδρίαση  του ΑΠΥΣΔΕ Κεντρικής Μακεδονίας, εξετάσθηκαν τα παρακάτω θέματα.

Θέμα 1ο

Έγιναν δεκτές δυο αιτήσεις διακοπής  αδειών άνευ αποδοχών, εκπαιδευτικών  ΠΕ06 της ΔΔΕ Ανατολικής Θεσσαλονίκης και ΠΕ80 της Δ.Δ.Ε.  Χαλκιδικής.

Θέμα 2ο

Χορηγήθηκε μία (1)  άδεια άσκησης ιδιωτικού έργου με αμοιβή, σε συντονιστή εκπαιδευτικού έργου ΠΕ03,  του 4ου ΠΕΚΕΣ Κεντρικής Μακεδονίας.

Θέμα 3ο

Αποδόθηκε 2η ειδικότητα ΠΕ01-Θεολόγων, σε εκπαιδευτικό κύριας ειδικότητας ΠΕ02-Φιλολόγων, της ΔΔΕ Ανατολικής Θεσσαλονίκης

Θέμα 4ο

Τροποποίηση  δεύτερης ειδικότητας

Τροποποιήθηκε η 2η ειδικότητα εκπαιδευτικού ΠΕ86 της Δ.Δ.Ε. Χαλκιδικής, από  ΠΕ83-Ηλεκτρολόγων σε ΠΕ 03- Μαθηματικών.

Σχετικά με το νομοσχέδιο που κατατέθηκε προχθές για διαβούλευση από το Υπουργείο Παιδείας, έχουμε μια προσπάθεια συντηρητικής οπισθοδρόμησης με τις νεοφιλελεύθερες ιδεοληψίες και τα φθαρμένα υλικά του 2012-2014!

 Κατατέθηκε ένα νομοσχέδιο, χωρίς να έχει προηγηθεί κανένας διάλογος με τους αρμόδιους εκπαιδευτικούς και άλλους φορείς και δρομολογεί μια τραγική οπισθοδρόμηση με αντιεκπαιδευτικές ρυθμίσεις, οι οποίες ορθώνουν νέα εμπόδια  στη μόρφωση της νέας γενιάς, διογκώνουν τους  ταξικούς φραγμούς στην πρόσβαση στην τριτοβάθμια εκπαίδευση, χτυπούν δημοκρατικές εσωτερικές διαδικασίες του εκπαιδευτικού κόσμου και επαναφέρουν τις ιδεοληψίες για τα σχολεία των αρίστων.

Συγκεκριμμένα

1. Μετατρέπει το σχολείο (Γυμνάσιο και Λύκειο) σε ένα απέραντο εξεταστικό κέντρο, αυξάνοντας τα γραπτώς εξεταζόμενα μαθήματα σε όλες τις τάξεις, θεσμοθετώντας πανελλαδικού τύπου εξετάσεις μέσα από τράπεζα θεμάτων στο Λύκειο καθιστώντας έτσι πολύ πιο δύσκολη τη διαδικασία προαγωγής και απόλυσης, και θυσιάζοντας πολύτιμο διδακτικό χρόνο στη διεξαγωγή εξετάσεων. Υπενθυμίζουμε ότι κατά την πρώτη εφαρμογή της τράπεζας θεμάτων,  το σχολικό έτος 2013-14, το ποσοστό των μεταξεταστέων ανέβηκε στο 23%, από το 4%  που κυμαινόταν τα προηγούμενα χρόνια.

2. Επαναφέρει την αυστηροποίηση των μαθητικών ποινών, δίνοντας βάρος στην τιμωρία και όχι την πρόληψη και την παιδαγωγική διαδικασία, καθώς και το αντιπαιδαγωγικό μέτρο της αναγραφής της διαγωγής των μαθητών στους απολυτήριους τίτλους, που θα συνοδεύουν τους μαθητές σε όλη τους της ζωή.

3. Αυξάνει τον αριθμό των πρότυπων σχολείων δημιουργώντας συνειδητά και σκόπιμα, ένα νέο τοπίο στην εκπαίδευση με σχολεία δύο κατηγοριών, προσηλωμένο στο ιδεολόγημα στις «αριστείας» που είδαμε πώς εφαρμόστηκε από το επιτελικό κράτος του Κου Μητσοτάκη σε νοσοκομεία και οργανισμούς.

4. Επαναφέρει την εσωτερική και εξωτερική τιμωρητική αξιολόγηση για σχολεία και εκπαιδευτικούς με στόχο την κατηγοριοποίηση των σχολείων, την ένταση του ανταγωνισμού και τελικά τη χειραγώγηση και τον έλεγχο των εκπαιδευτικών. Επανέρχεται, η ατομική αξιολόγηση των εκπαιδευτικών αρχικά για τα πρότυπα και πειραματικά σχολεία, και από τον Σεπτέμβρη του 2021 για όλους τους εκπαιδευτικούς.

5. Για στις αναπληρωτές, που περιμένουν τον διορισμό στις από το φθινόπωρο του 2019, επιχειρεί δυσμενείς αλλαγές στις εργασιακές στις σχέσεις μέσω στις αύξησης των ετών ποινής όταν δεν αναλαμβάνουν υπηρεσία.  Αυτή είναι η έμπρακτη απόδειξη αναγνώρισης και  σεβασμού, στις διαφημίζει καθημερινά στα ΜΜΕ, που δείχνει η κυβέρνηση στις εκπαιδευτικούς.

6. Επιφέρεται ένα βαρύ πλήγμα στα ημερήσια ΕΠΑΛ με την καθιέρωση ηλιακού ορίου – κόφτη τα 17 χρόνια στις εγγραφές, στερώντας από στις αποφοίτους Λυκείων τη δυνατότητα να αποκτήσουν ειδικότητα αλλά και αποκλείοντας την επανένταξη νέων στο εκπαιδευτικό σύστημα που το είχαν εγκαταλείψει, σε όφελος των ιδιωτικών ΙΕΚ  και των υπό ίδρυση Σχολών Κατάρτισης μετά το γυμνάσιο. Σημειώνουμε ότι πάνω από το 1/3 των μαθητών των  ΕΠΑΛ είναι άνω των 17 ετών!

Απορρίπτουμε το περιεχόμενο του νομοσχεδίου ως απαράδεκτο, απαιτούμε την απόσυρσή του και καταγγέλλουμε την ίδια την πράξη στις κατάθεσης ως αντιδημοκρατική με μόνο στόχο την επικοινωνιακή διαχείριση των εκπαιδευτικών ζητημάτων!

Τέλος κατά δήλωση στις Υπουργού αναμένουμε 2 ακόμη «σωτήρια» νομοσχέδια για στις δομές και την επιλογή στελεχών εκπαίδευσης και για την επαγγελματική εκπαίδευση που πρέπει να «αναβαθμιστεί»! Σε κάθε περίπτωση οι ζωντανές δυνάμεις στις εκπαίδευσης δεν θα επιτρέψουν την επιστροφή στις μαύρες  εποχές του 2011-14 και την επιβολή «καραντίνας διαρκείας» στο δημόσιο σχολείο και τη δημοκρατία!

Οι μεταθέσεις για το 2020 ολοκληρώθηκαν, στους 2 επόμενους πίνακες παρατίθενται τα αριθμητικά στοιχεία των  μεταθέσεων στην Κεντρική Μακεδονία.

Με εκτίμηση

Βαγγέλης  ( Άκης)  Λουκάς

Αιρετό τακτικό μέλος του ΑΠΥΣΔΕ ΚΕΝΤΡΙΚΗΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ

Αιρετό αναπληρωματικό μέλος του ΚΥΣΔΕ

6974320189-6949565208

loukasevangelos1@gmail.com

Εκλεγμένος με το ψηφοδέλτιο των Συνεργαζόμενων Εκπαιδευτικών Κινήσεων ΣΥΝΕΚ

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

ΕΛΜΕΠΑ: Το κορυφαίο πρόγραμμα Ειδικής Αγωγής στην Ελλάδα για διπλή μοριοδότηση

Το 1ο στην Ελλάδα Πρόγραμμα επιμόρφωσης Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς με Πιστοποιητικό

ΑΣΕΠ: Η πιο Εύκολη Πιστοποίηση Αγγλικών για μόρια σε 2 ημέρες (δίνεις από το σπίτι σου με 95 ευρώ)

Παν.Πατρών: Μοριοδοτούμενο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗΣ με 65Є εγγραφή - έως 14/12

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ - ΓΑΛΛΙΚΩΝ - ΓΕΡΜΑΝΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ

2ος Πανελλήνιος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Τα 2 μαθήματα εξέτασης και η ύλη

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

nikolopoylos-
Ντροπή και όνειδος! Πρωτοφανείς ενέργειες του Περιφερειακού Διευθυντή Εκπαίδευσης Αττικής
«Σε ρόλο άτυπης τριμελούς μονάδας εφόδου και μετά από συνοπτικές διαδικασίες ελέγχου ανακοινώνουν προφορικά την κατάργηση τμημάτων ολοήμερου στη μέση...
Ντροπή και όνειδος! Πρωτοφανείς ενέργειες του Περιφερειακού Διευθυντή Εκπαίδευσης Αττικής