Μ. Τζούφη: Ανησυχούμε για πιθανή επέκταση της τηλεκπαίδευσης σε «δύσκολες» περιοχές
Η τηλεκπαίδευση δεν μπορεί να αντικαταστήσει την διά ζώσης διδασκαλία, τόνισε, ωστόσο φαίνεται ότι υπάρχουν τέτοιες σκέψεις «στα περί μεταρρύθμισης» σύμφωνα με τη βουλευτή του ΣΥΡΙΖΑ

Δεν έχει γίνει τίποτε για τους 4.500 στην ειδική αγωγή, πρέπει να ξεκινήσει με μόνιμους στα σχολεία η επόμενη χρονιά, ανησυχούμε μήπως πάνε να καλύψουν «δύσκολες» περιοχές με τηλεεκπαίδευση, δεν μπορεί να αντικαταστήσει την διά ζώσης διδασκαλία, τόνισε η αναπληρώτρια τομεάρχης Παιδείας του ΣΥΡΙΖΑ Μερόπη Τζούφη Στο Κόκκινο.

Είναι ευθύνη του υπ. Παιδείας να ξεκινήσει η επόμενη χρονιά με μόνιμους εκπαιδευτικούς στα σχολεία, σνησυχούμε ειλικρινά για επέκταση της τηλεεκπαίδευσης σε «δύσκολες» περιοχές, δεν έχει γίνει ακόμη τίποτε για τους 4.500 διορισμούς στην ειδική αγωγή που έπρεπε να ολοκληρωθούν το 2019, πέραν του ειδικού βοηθητικού και επιστημονικού προσωπικού, είπε η κ. Τζούφη.

Η τηλεκπαίδευση δεν μπορεί να αντικαταστήσει την διά ζώσης διδασκαλία, τόνισε, ωστόσο φαίνεται ότι υπάρχουν τέτοιες σκέψεις στα περί «μεταρρύθμισης». Σημείωσε μάλιστα ότι τέτοιες πιέσεις υπήρχαν και παλαιότερα, για να εμπλακεί στα σχολεία του εξωτερικού η Cisco που τώρα υποστηρίζει το δίκτυο τηλεκπαίδευσης, αντί να ενισχυθεί το δικό μας Πανελλήνιο Σχολικό Δίκτυο. Έχουμε καταθέσει συγκεκριμένες προτάσεις που δεν άκουσε το υπουργείο Παιδείας, όπως τόνισε.

Αυτή την στιγμή, πολλά παιδιά δεν έχουν τα οικονομικά και τεχνολογικά μέσα για τηλεκπαίδευση, αλλά μόλις χτες ζήτησε το υπουργείο Παιδείας καταγραφή αναγκών, αν και είχε ήδη παραδεχθεί η υφυπουργός Σ.Ζαχαράκη ότι 20% δεν έχει προσβασιμότητα. Την ίδια ώρα δόθηκαν 130.000 ευρώ για καμπάνια ενημέρωσης «Μαθαίνουμε Στο Σπίτι», όταν ανίστοιχες δικές μας καμπάνιες κόστιζαν το πολύ 5.000 ευρώ, όπως σημείωσε.

Στο μέτωπο των εργασιακών στα ιδιωτικά, παρότι Αδ. Γεωργιάδης και άλλα στελέχη της ΝΔ συντάχθηκαν με τα ιδιωτικά σχολεία, με κινητοποίηση επετεύχθη να αμείβονται κανονικά οι εκπαιδευτικοί για την τηλεεκπαίδευση που παρέχουν. Ιδιωτικά που δεν συνεχίζουν πρέπει να δηλώσουν αναστολή λειτουργίας για να πάρουν οι εκπαδευτικοί τα επιδόματα, ενώ πολύ σημαντική ήταν και η απαγόρευση απολύσεων από 18/3. Επίσης, στο θέμα της αναπροσαρμογής διδάκτρων τάχθηκαν μαζί και οι γονείς, που είχαν πληρώσει χωρίς να παίρνουν τις υπηρεσίες. Η αναδίπλωση του υπουργείου Παιδείας είναι πολύ κρίσιμη, όπως τόνισε. Ωστόσο, υπάρχουν ακόμη εκπαιδευτικοί σε φροντιστήρια, κέντρα ξένων γλωσσών, ιδιωτικά ΙΕΚ που δεν καλύπτονται και έχουμε καταθέσει επερώτηση για την δική τους τύχη.

Εξάλλου, χαρακτήρισε απολύτως λογική την μείωση της εξεταστέας στην διδαχθείσα ύλη για τις Πανελλαδικές, όταν αυτές πραγματοποιηθούν, εάν δεν επιλεγεί άλλη τακτική. Πιέζουμε να πάρουν θέση για τις εξετάσεις και όχι διά των εφημερίδων, είπε η κ. Τζούφη.

Πηγή: Στο Κόκκινο

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

Προσκλητήριο Προσλήψεων Εκπαιδευτών Ενηλίκων: Αφορά όλα τα πτυχία ΑΕΙ-ΤΕΙ

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ για Εκπαιδευτικούς - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ μόρια 2ης ξένης γλώσσας

Παν.Πατρών: Tο 1ο στην Ελλάδα Πανεπιστημιακό Πιστοποιητικό ΤΕΧΝΗΤΗΣ ΝΟΗΜΟΣΥΝΗΣ για εκπαιδευτικούς

Πανεπιστήμιο Αιγαίου: Το κορυφαίο πρόγραμμα ειδικής αγωγής στην Ελλάδα - Αιτήσεις έως 17/11

Μοριοδοτούμενο σεμινάριο Ειδικής Αγωγής Πανεπιστημίου Πατρών με μόνο 60 ευρώ 

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

αυτισμός
«Όχι, δεν είμαστε όλοι στο φάσμα»: Η αλήθεια πίσω από μια παρεξηγημένη φράση
Μια καθηγήτρια Δημόσιας Υγείας εξηγεί γιατί η διάδοση του μύθου περί “λίγου αυτισμού” υποβαθμίζει τις πραγματικές εμπειρίες και δυσκολίες των...
«Όχι, δεν είμαστε όλοι στο φάσμα»: Η αλήθεια πίσω από μια παρεξηγημένη φράση
ΦΟΙΤΗΤΕΣ
Από το «Εδώ Πολυτεχνείο» στο «Εδώ Πειθαρχικό»: Πώς δοκιμάζεται σήμερα η ιστορική κληρονομιά του ΕΜΠ
Το Πολυτεχνείο ως καθρέφτης: τι κερδήθηκε τότε, τι κινδυνεύει τώρα
Από το «Εδώ Πολυτεχνείο» στο «Εδώ Πειθαρχικό»: Πώς δοκιμάζεται σήμερα η ιστορική κληρονομιά του ΕΜΠ
aytismos_1.jpg
«Εσύ ήσουν ο πιο ξεχωριστός μου μαθητής, γιατί με έκανες να γίνω δασκάλα»
Ένα παιδί κλειστό, παραμελημένο, σχεδόν αόρατο στους άλλους· μια εκπαιδευτικός κουρασμένη, εγκλωβισμένη στις πρώτες της εντυπώσεις.
«Εσύ ήσουν ο πιο ξεχωριστός μου μαθητής, γιατί με έκανες να γίνω δασκάλα»
εκπαιδευτικός
Στη Βουλή σήμερα Δευτέρα οι άδειες αναπληρωτών και το νέο πειθαρχικό των φοιτητών
Δύο επίκαιρες ερωτήσεις για την παιδεία έχουν προγραμματιστεί να συζητηθούν σήμερ Δευτέρα, στη 1 το μεσημέρι
Στη Βουλή σήμερα Δευτέρα οι άδειες αναπληρωτών και το νέο πειθαρχικό των φοιτητών