Αγωνιστικές Παρεμβάσεις
Παράσταση διαμαρτυρίας των Παρεμβάσεων στη Διεύθυνση Β/βαθμιας Εκπαίδευσης Δυτικής Θεσσαλονίκης

Την Παρασκευή 3/4 αντιπροσωπεία μελών των Αγωνιστικών Παρεμβάσεων πραγματοποιήσαμε παράσταση διαμαρτυρίας στη Διεύθυνση Εκπαίδευσης Δυτικής Θεσσαλονίκης για αφόρητες πιέσεις που ασκούνται προς τους εκπαιδευτικούς με συνεχείς οδηγίες που αποπνέουν πνεύμα υποχρεωτικότητας για να τους αναγκάσουν να συμμετέχουν στην τηλεκπαίδευση του υπουργείου.

Μετατρέπουν μαθητές και εκπαιδευτικούς σε αριθμούς για προπαγανδιστικούς λόγους με σκοπό να καλύψουν την ανεπάρκεια μέτρων για τη στήριξη του δημόσιου συστήματος υγείας. Με τις μεθοδεύσεις τους καταστρατηγούν τον εθελοντικό χαρακτήρα της συμμετοχής, καθηγητών και μαθητών, κατηγοριοποιούνται και στοχοποιούνται εκπαιδευτικοί.  Το Υπουργείο επιχειρεί μ’ αυτό τον τρόπο να καλύψει τις επικοινωνιακές του σκοπιμότητες, να κρύψει και να μεταθέσει στους εκπαιδευτικούς τις τεράστιες ευθύνες και ανεπάρκειές του, την ώρα, μάλιστα, που το ΠΣΔ σέρνεται στην κυριολεξία και πολλοί μαθητές αλλά και εκπαιδευτικοί δεν έχουν τον ανάλογο τεχνολογικό εξοπλισμό. Επιχειρεί  να κατηγοριοποιήσει εκπαιδευτικούς και σχολεία και να προωθήσει την αξιολόγηση μέσα στην κρίση της πανδημίας. Αγνοεί  και ούτε μεριμνά για τα χιλιάδες παιδιά που δεν έχουν και ούτε θα αποκτήσουν δυνατότητα πρόσβασης στις ψηφιακές πλατφόρμες.

Προτεραιότητες σήμερα γαι την κοινωνία, τους εργαζόμενους, τους μαθητές και τους γονείς τους είναι η φροντίδα της ίδιας της ζωής τους που το τραυματισμένο σύστημα υγείας δεν μπορεί ούτε στο ελάχιστο να προστατεύσει, η φροντίδα για την ίδια την επιβίωσή τους ως συνέπεια αντεργατικών μέτρων της κυβέρνησης και από την έλλειψη μέτρων ουσιαστικής στήριξής τους. Όλα αυτά επιβαρύνουν την ψυχολογική διάθεση των μαθητών μας και οι εκπαιδευτικοί καλούμαστε με άμεση επικοινωνία να τους στηρίξουμε με όποιο τρόπο είναι δυνατόν.

Ζητήσαμε να σταματήσουν οι πιέσεις και οι εκβιασμοί προς τους εκπαιδευτικούς από τις Διευθύνσεις Περιφέρειας και Εκπαίδευσης, αλλά και από συντονιστές και Διευθυντές σχολείων που ασκούνται για να αναγκάσουν  τους εκπαιδευτικούς να συναινέσουν.  Η Διεύθυνση να σταματήσει να στέλνει οδηγίες και να ζητάει ονομαστικά στοιχεία εκπαιδευτικών,  καθώς και τη συμμετοχή τους στην τηλεκπαίδευση του υπουργείου. Αν αυτό δεν ισχύει, η Διεύθυνση να αποκαταστήσει την πραγματικότητα και να ζητήσει να σταματήσουν Διευθυντές σχολείων να εκβιάζουν συναδέλφους, επικαλούμενοι τη Διεύθυνση, άλλους για να συμμετέχουν στις πλατφόρμες του υπουργείου και άλλους για να μετακινηθούν από την ασύχρονη στη σύγχρονη. Ζητήσαμε η  Διεύθυνση να επιβεβαιώσει τα ισχύοντα που καθόρισε το υπουργείο και συνεχίζουν να είναι σε ισχύ, ότι η συμμετοχή εκπαιδευτικών και μαθητών στην τηλεκπαίδευση δεν έχει υποχρεωτικό και προκαθορισμένο χαρακτήρα.

Ο Διευθυντής δήλωσε ότι η Διεύθυνση δεν έχει ζητήσει ονομαστικά στοιχεία εκπαιδευτικών και αποστέλλει μόνο αριθμητικά στοιχεία. Όσοι Διευθυντές ενεργούν με τον τρόπο αυτόν, το κάνουν με δική τους ευθύνη. Διευκρίνισε ότι γνωρίζει ότι πολλοί εκπαιδευτικοί στηρίζουν τους μαθητές τους με άλλους τρόπους, και όχι υποχρεωτικά με αυτούς που προτείνει το υπουργείο και ότι αυτοί δεν καταγράφονται πουθενά. Αναγνώρισε ότι δεν μπορεί να εξασφαλιστεί η καθολική συμμετοχή των μαθητών.  Ακόμη δήλωσε οτι θα απευθυνθεί εγγράφως προς τα σχολεία για την τηλεκπαίδευση.

Καλούμε τους διευθυντές να σταματήσουν να πιέζουν τους συναδέλφους να συμμετέχουν στην τηλεκπαίδευση του υπουργείου και να συμπληρώνουν διαρκώς στοιχεία και φόρμες.

Δε συναινούμε στην επίδειξη πλασματικών στοιχείων και εικονικών επιτυχιών στην οποία επιδίδεται το  Υπουργείο, όταν μάλιστα δεν έχει  στηρίξει το δημόσιο σχολείο, ούτε τις μορφωτικές ανάγκες των μαθητών και τα εργασιακά δικαιώματα των εκπαιδευτικών.

Να μείνουμε ενωμένοι και αλληλέγγυοι απέναντι στον εφιάλτη της πανδημίας, να μείνουμε ενωμένοι απέναντι στις απαράδεκτες μεθοδεύσεις κατά των εκπαιδευτικών και του δημόσιου σχολείου. Πάνω από όλα είναι ο αγώνας για τη ζωή και την επιβίωση!

Διευκρινίζουμε ότι  καταθέσαμε σε όλα τα Δ.Σ. των ΕΛΜΕ ανακοίνωση και προτείναμε να γίνει η σημερινή παράσταση στη Διεύθυνση, ημέρα που στέλνονται τα στοιχεία στο υπουργείο, η οποία δεν έγινε αποδεκτή από τις παρατάξεις ΔΑΚΕ, ΣΥΝΕΚ, αλλά και ΠΑΜΕ.

Τι απάντησε ο διευθυντής για πιέσεις και προσωπικά στοιχεία συμμετοχής στην εξ αποστάσεως: Παράσταση των Παρεμβάσεων στη Δ/θυνση Β/βάθμιας Δ. Θεσ/νίκης

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

2ος Πανελλήνιος γραπτός διαγωνισμός: Βγήκε η προκήρυξη - Αιτήσεις από 29/4 έως 14/5

Παν.Πατρών: Tο 1ο στην Ελλάδα Πανεπιστημιακό Πιστοποιητικό Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς

Πανεπιστήμιο Αιγαίου: Το κορυφαίο πρόγραμμα ειδικής αγωγής στην Ελλάδα - Αιτήσεις έως 29/04

ΕΛΜΕΠΑ: Το κορυφαίο πρόγραμμα Ειδικής Αγωγής στην Ελλάδα για διπλή μοριοδότηση

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

xrisoxoidis
Χρυσοχοΐδης για Νομική: «Μόνο η σύλληψη αξίζει στους κουκουλοφόρους»
Οργή Χρυσοχοΐδη για την επίθεση στη Νομική – Βολές κατά των πανεπιστημιακών αρχών για αδράνεια στην εφαρμογή του νόμου
Χρυσοχοΐδης για Νομική: «Μόνο η σύλληψη αξίζει στους κουκουλοφόρους»
pinakas_ekpaideutikoi
Στα 15 ευρώ το παράβολο για τους πίνακες ΑΣΕΠ – Οργή στους αναπληρωτές
Αντιδράσεις προκαλεί η απόφαση της κυβέρνησης να πενταπλασιάσει το κόστος εγγραφής, με το Αυτόνομο ΔΙΚΤΥΟ να καταγγέλλει ότι τα πλεονάσματα χτίζονται...
Στα 15 ευρώ το παράβολο για τους πίνακες ΑΣΕΠ – Οργή στους αναπληρωτές
protomagia 2025
Ολοκληρώθηκαν οι απεργιακές συγκεντρώσεις για την Εργατική Πρωτομαγιά στο κέντρο της Αθήνας -Δείτε εικόνες
Με γαρύφαλλα, υψωμένες γροθιές και συνθήματα στις συγκεντρώσεις για την Πρωτομαγιά
Ολοκληρώθηκαν οι απεργιακές συγκεντρώσεις για την Εργατική Πρωτομαγιά στο κέντρο της Αθήνας -Δείτε εικόνες
filologoi_1.jpg
Πόλεμοι, λιτότητα και ερείπια στο Δημόσιο Σχολείο: Οι φιλόλογοι καταγγέλλουν την πολιτική υποβάθμισης
Μόνο οι αγώνες θα φέρουν τη λύση, δηλώνει η Ένωση, καταγγέλλοντας την υποβάθμιση σχολείων, νοσοκομείων και την απουσία μέτρων ασφάλειας στους χώρους...
Πόλεμοι, λιτότητα και ερείπια στο Δημόσιο Σχολείο: Οι φιλόλογοι καταγγέλλουν την πολιτική υποβάθμισης