Τα πάνω κάτω φέρνει ο κορονοϊός και για τους μαθητές, πολλοί από τους οποίους δεν μπορούν να λάβουν μέρος στη διαδικασία της τηλεκπαίδευσης που επιχειρεί το υπουργείο Παιδείας, καθώς δεν διαθέτουν τον δικό τους απαραίτητο εξοπλισμό (κομπιούτερ) και «δεν μπορούν να εξυπηρετηθούν από τον έναν οικιακό υπολογιστή, που και αυτός αυτή τη δύσκολη στιγμή «διεκδικείται» ταυτόχρονα από όλα τα μέλη της οικογένειας, για την στοιχειώδη επικοινωνία και ενημέρωσή τους, κυριολεκτικά σε συνθήκες ‘εγκλεισμού’».
Σύμφωνα με το aftodioikisi.gr, το πρόβλημα διαπίστωσε και ο δήμαρχος Ηλιούπολης Γιώργος Χατζηδάκης, ο οποίος με επιστολή του στην υπουργό Παιδείας, ζητά να προχωρήσει «στην απαραίτητη επείγουσα νομοθέτηση, ώστε να μπορέσω ως Δήμαρχος της πόλης να προχωρήσω στη νόμιμη προμήθεια του απαραίτητου εξοπλισμού, για να μη βιώσει κανένα παιδί, αυτήν την πίκρα από το εκπαιδευτικό αλλά και το πολιτικό σύστημα της πατρίδας μας».
Να σημειωθεί ότι με το υφιστάμενο νομοθετικό πλαίσιο ένας δήμος έχει τη δυνατότητα να προμηθευτεί τέτοιο εξοπλισμό (κομπιούτερ), αλλά δεν μπορεί να το διαθέσει σε ιδιώτες, δηλαδή, στην συγκεκριμένη περίπτωση σε μαθητές.
Γι’ αυτό το λόγο, σύμφωνα με πληροφορίες του aftodioikisi.gr, μετά την επιστολή του Γ. Χατζηδάκη, το υπουργείο Παιδείας προτίθεται να επικοινωνήσει με το αρμόδιο υπουργείο Εσωτερικών, ώστε να εξεταστεί η δυνατότητα να λυθεί το θέμα με νομοθετική ρύθμιση.
Όσο για το από ποιον και πώς θα επιλέγεται ο μαθητής στον οποίο ο δήμος θα παράσχει σχετικό εξοπλισμό, αυτό, εφόσον προχωρήσει, μένει να διευκρινιστεί. Η βασική είναι να επιλέγεται από τον ίδιο το δήμο με βάση οικονομικά και κοινωνικά κριτήρια. Άλλωστε, οι κοινωνικές υπηρεσίες των δήμων έχουν καταγεγραμμένες τις οικονομικά αδύναμες οικογένειες.
Αναλυτικά, η επιστολή προς την υπουργό Παιδείας Νίκη Κεραμέως:
Αξιότιμη κυρία Υπουργέ,
Ακούγοντας καθημερινά τα προβλήματα των πολιτών, ιδιαίτερα μέσα σ’ αυτήν την κρίσιμη περίοδο, διαπιστώνω ότι δεν είναι δυνατόν να έχει αποτέλεσμα, καμία από τις προσπάθειες του υπουργείου σας, για την υλοποίηση της τηλε-εκπαίδευσης, αν δεν λυθεί το πρώτο και κύριο εμπόδιο.
Κάθε παιδί πρέπει να διαθέτει το δικό του υπολογιστή, ώστε να μπορεί να γίνει δέκτης της τηλε-διδασκαλίας.
Οι οικογένειες με δύο ή και περισσότερα παιδιά, δεν μπορούν να εξυπηρετηθούν από τον έναν οικιακό υπολογιστή, που και αυτός αυτή τη δύσκολη στιγμή «διεκδικείται» ταυτόχρονα από όλα τα μέλη της οικογένειας, για την στοιχειώδη επικοινωνία και ενημέρωσή τους, κυριολεκτικά σε συνθήκες «εγκλεισμού».
Χωρίς αυτό το βασικό τεχνολογικό εργαλείο, το μόνο που σίγουρα θα γίνει, είναι η ένταση της ανασφάλειας και της απογοήτευσης των παιδιών.
Σαν εκπρόσωπος των κατοίκων της Ηλιούπολης, δεν θα ήθελα για κανένα λόγο να έχουμε μια τέτοια εξέλιξη, που θα οδηγούσε στην επικράτηση μιας αίσθησης κοινωνικής αδικίας και περιθωριοποίησης .
Για τον λόγο αυτό, σας ζητώ να προχωρήσετε στην απαραίτητη επείγουσα νομοθέτηση, ώστε να μπορέσω ως Δήμαρχος της πόλης να προχωρήσω στη νόμιμη προμήθεια του απαραίτητου εξοπλισμού, για να μη βιώσει κανένα παιδί, αυτήν την πίκρα από το εκπαιδευτικό αλλά και το πολιτικό σύστημα της πατρίδας μας.
Ελπίζοντας στην άμεση ανταπόκρισή σας.
Με εκτίμηση
Γιώργος Χατζηδάκης
Δήμαρχος Ηλιούπολης
Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα
ΕΛΜΕΠΑ: Το κορυφαίο πρόγραμμα Ειδικής Αγωγής στην Ελλάδα για διπλή μοριοδότηση
Το 1ο στην Ελλάδα Πρόγραμμα επιμόρφωσης Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς με Πιστοποιητικό
ΑΣΕΠ: Η πιο Εύκολη Πιστοποίηση Αγγλικών για μόρια σε 2 ημέρες (δίνεις από το σπίτι σου με 95 ευρώ)
Παν.Πατρών: Μοριοδοτούμενο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗΣ με 65Є εγγραφή - έως 11/12
ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ - ΓΑΛΛΙΚΩΝ - ΓΕΡΜΑΝΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ
2ος Πανελλήνιος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Τα 2 μαθήματα εξέτασης και η ύλη