Καθησυχαστικό δικτυακό παραμύθι για τον κορονοϊό από νηπιαγωγό της Κοζάνης
Μετά από τα ανησυχητικά μηνύματα των γονέων των παιδιών σκέφτηκε να δημιουργήσει ένα παραμύθι για να διασκεδάσει τον φόβο τους

Η Βασιλική Νίκου, νηπιαγωγός του 12ου ολοήμερου Νηπιαγωγείου Κοζάνης δημιούργησε ένα διαδικτυακό παραμύθι για παιδιά προσχολικής αγωγής με τίτλο «το πάθημα του Κορονοϊού». Ένα παραμύθι που δεν αποβλέπει σε κερδοσκοπικούς σκοπούς, αλλά έχει ως κύριο στόχο να αφυπνίσει μικρούς και μεγάλους και να μας κάνει πολίτες με ενσυναίσθηση, ευαισθησία και αγάπη για την οικογένεια και τους συνανθρώπους μας.

Τίποτα στη ζωή δεν είναι δεδομένο, αναφέρει η έμπειρη 50χρονη νηπιαγωγός από την Ερμακιά. Δύο αδέλφια λοιπόν ο Κορονοϊός και η Γρίπη, ζωηρά μικρόβια από την μακρινή Κίνα πολλά παιχνίδια κάνανε σε ενός εργαστηρίου τη γωνιά. Είχαν φίλους τον πονόλαιμο, το συνάχι, τον πυρετό και δεν άκουγαν τις δασκάλες τους. Ο Κορονοϊός ξεροκέφαλος ονειρευόταν να γίνει πολύ δυνατός και έφαγε πολλές περίεργες βιταμίνες που ήταν ξεχασμένες σε ένα συρτάρι του εργαστηρίου. Τότε έγινε άγριος και άρχισε να διατάζει ακόμα και τη αδελφούλα του, έβαλε κορώνα και βγήκε στην πόλη και άρχισαν να αρρωσταίνουν όλοι. Τα παιδιά το σχολείου όμως τον έκλεισαν σε ένα μπουκάλι σφραγιστό, του έριξαν αντισηπτικά και τον νίκησαν. Το καλό θα βασιλεύει και όλους θα μας προστατεύει.

Η νηπιαγωγός μετά από τα ανησυχητικά μηνύματα των γονέων των παιδιών σκέφτηκε να δημιουργήσει ένα παραμύθι για να διασκεδάσει τον φόβο τους. «Είδα τις ψυχούλες τρομαγμένες» ανέφερε στο prlogos. Τα μηνύματα που έφταναν στην ίδια από τους γονείς ήταν ανησυχητικά. Τα παιδιά είναι φοβισμένα και τρομαγμένα στα σπίτια τους και δεν αποκομίζουν τίποτα θετικό. «Το παραμύθι φτιάχτηκε για να μην παραδίδονται αμαχητί τα παιδιά, να μάθουν να αντιμετωπίζουν τα δύσκολα ειδικά στην προσχολική ηλικία όπου πλάθεται ο χαρακτήρας τους. Αν εντρυφήσουμε στις ψυχές των παιδιών φόβο και δειλία θα δομήσουμε λάθος τον χαρακτήρα τους» υπογράμμισε.

Η νηπιαγωγός, εξοικειωμένη και με αγάπη στην τεχνολογία, λάτρης των υπολογιστών έχει δικό της blog https://nikoubasilikh.blogspot.com/ και εκεί υπάρχει ένα μέρος από τα project που επεξεργάζονται στο νηπιαγωγείο, με απώτερο σκοπό τα παιδιά να κατακτήσουν τη γνώση και τη μάθηση μεθοδικά, αβίαστα και με παιχνιδιώδη τρόπο. Αγκαλιάζοντας ένα παιδί, του χαρίζουμε τη ζωή, το χαμόγελο, το μέλλον… Το νηπιαγωγείο βοηθά το κάθε παιδί να χτίσει με γερά θεμέλια τα δικά του ονειρικά παλάτια και τους δικούς του πύργους… Να μάθει να αγωνίζεται, να διδάσκεται και να αγαπά αξίες, ανθρώπους και ιδέες…

Ιωάννα Παπαδημητρίου

Ξεφυλλίστε εδώ το παραμύθι.

 

Πηγή: prlogos.gr

Διαβάστε όλες τις τελευταίες ειδήσεις για την Εκπαίδευση, την Εργασία, την Πολιτική και την Κοινωνία στο alfavita.gr


Η Αναγνωρισμένη Επιμόρφωση - Εξειδίκευση 420 ωρών από τον ΑΣΕΠ στην ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗ
 

ΠΙΣΤΟΠΟΙΗΣΗ Η/Υ για τον ΑΣΕΠ σε 10 ημέρες εξ αποστάσεως με ΔΩΡΕΑΝ ΕΠΑΝΕΞΕΤΑΣΕΙΣ
 

Όλα τα σεμινάρια για Εκπαιδευτικούς ΕΔΩ: Σχολική Ψυχολογία, ΕΑΕ, Διαπολιτισμική Εκπαίδευση, Παιδαγωγική κ.α.
 

Νέες Προσλήψεις Καθηγητών στα ΣΔΕ (Σχολεία Δεύτερης Ευκαιρίας): ΑΛΛΑΞΕ Η ΜΟΡΙΟΔΟΤΗΣΗ 

 

σχετικά άρθρα

Σάμος: Ο πυροσβέστης που βρήκε τα δύο παιδιά, “προσπάθησαν να φύγουν αλλά δεν πρόλαβαν”
Σάμος: Ο πυροσβέστης που βρήκε τα δύο παιδιά, “προσπάθησαν να φύγουν αλλά δεν πρόλαβαν”
Πατέρας του Άρη: ”Σε καμάρωνα αγόρι μου. Έβλεπα σε σένα τα δικά μου νιάτα. Ανέπνεες για την Κλαίρη και η Κλαίρη για σένα.
Σάμος: Ο πυροσβέστης που βρήκε τα δύο παιδιά, “προσπάθησαν να φύγουν αλλά δεν πρόλαβαν”