Εκατοντάδες δέντρα φύτεψαν εθελοντές φοιτητές του ΑΠΘ και του ΠΑΜΑΚ
«Η Θεσσαλονίκη έχει ένα από τα μικρότερα ποσοστά πρασίνου ανά κάτοικο, το οποίο δεν ξεπερνά τα 2,5 τετραγωνικά μέτρα»

Εκατοντάδες δέντρα, πεύκα, κυπαρίσσια και δεντρολίβανα, φύτεψαν σήμερα εθελοντές φοιτητές του Πανεπιστημίου Μακεδονίας (ΠΑΜΑΚ) και του Αριστοτελείου Πανεπιστημίου Θεσσαλονίκης (ΑΠΘ), σε δημόσια έκταση στο Τριάδι, σε συνεργασία με τη Διεύθυνση Αναδασώσεων Κεντρικής Μακεδονίας.

Σύμφωνα με τον υπεύθυνο του Γραφείου Περιβάλλοντος και της Περιβαλλοντικής Ομάδας του Πανεπιστημίου Μακεδονίας, Άρη Χατζηνικολάου, στη δράση συμμετείχαν πάνω από εκατό άτομα ενώ το εγχείρημα ευνόησαν και οι καλές καιρικές συνθήκες. «Η περιβαλλοντική ομάδα του ΠΑΜΑΚ εδώ και χρόνια κάνει δεντροφυτεύσεις εντός και εκτός πανεπιστημίου. Φέτος αποφασίσαμε να συνεργαστούμε με την περιβαλλοντική ομάδα του ΑΠΘ και φυσικά με την Διεύθυνση Αναδασώσεων Κεντρικής Μακεδονίας, η οποία παρέχει το υλικό για τις φυτεύσεις, εργαλεία και την κατάλληλη καθοδήγηση» ανέφερε στο ΑΠΕ – ΜΠΕ ο κ. Χατζηνικολάου.

Σημείωσε, παράλληλα, ότι οι φοιτητές και οι φοιτήτριες είναι ευαισθητοποιημένοι και εκτίμησε ότι όσο περνάνε τα χρόνια αυξάνεται ο βαθμός ευαισθητοποίησής τους. «Η Θεσσαλονίκη έχει ένα από τα μικρότερα ποσοστά πρασίνου ανά κάτοικο, το οποίο δεν ξεπερνά τα 2,5 τετραγωνικά μέτρα, συνεπώς η σημασία της αναδάσωσης είναι διπλή, δεδομένου ότι αφενός τα δέντρα συγκρατούν το έδαφος στη θέση του, αφετέρου καθαρίζουν τον αέρα και βελτιώνουν την ποιότητά του» πρόσθεσε.

Στην ενθάρρυνση τέτοιου είδους πρωτοβουλιών, εκ μέρους της Διεύθυνσης Αναδασώσεων Κεντρικής Μακεδονίας, αναφέρθηκε ο δασολόγος της υπηρεσίας, Αθανάσιος Πετρίδης. «Έχουμε συνεχώς αιτήματα και προσπαθούμε να τα ικανοποιήσουμε κατά το εφικτό» σχολίασε στο ΑΠΕ – ΜΠΕ ενώ γνωστοποίησε ότι όταν ολοκληρωθούν οι εργασίες που γίνονται στο περιαστικό δάσος της Θεσσαλονίκης για την αντιμετώπιση του φλοιοφάγου εντόμου και αποχωρήσουν οι υλοτόμοι, θα γίνουν και εκεί δεντροφυτεύσεις. «Έχουμε ήδη μελέτες για τις αναδασώσεις που πρέπει να γίνουν και ζητήσαμε και χρηματοδότηση» είπε ενώ απαντώντας σε ερώτηση για το είδος των δέντρων που θα πρέπει να φυτευθούν ανέφερε πως «οι σύγχρονες απόψεις έχουν αποδείξει ότι τα μεικτά δάση, εκείνα δηλαδή που αποτελούνται από κωνοφόρα και πλατύφυλλα, είναι προτιμητέα για πολλούς λόγους». Για την επιτυχία των φυτεύσεων αυτών, διευκρίνισε, ότι σύμφωνα με την μελέτη, προβλέπεται τουλάχιστον τριετής έως πενταετής περίοδος φροντίδας ώστε να διασφαλιστεί ότι τα δέντρα που θα φυτευτούν θα ευδοκιμήσουν.

ΑΠΕ-ΜΠΕ

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

Προσκλητήριο Προσλήψεων Εκπαιδευτών Ενηλίκων: Αφορά όλα τα πτυχία ΑΕΙ-ΤΕΙ

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ για Εκπαιδευτικούς - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ μόρια 2ης ξένης γλώσσας

Παν.Πατρών: Tο 1ο στην Ελλάδα Πανεπιστημιακό Πιστοποιητικό ΤΕΧΝΗΤΗΣ ΝΟΗΜΟΣΥΝΗΣ για εκπαιδευτικούς

Πανεπιστήμιο Αιγαίου: Το κορυφαίο πρόγραμμα ειδικής αγωγής στην Ελλάδα - Αιτήσεις έως 7/11

Μοριοδοτούμενο σεμινάριο Ειδικής Αγωγής Πανεπιστημίου Πατρών με μόνο 60 ευρώ 

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

ΑΥΤΙΣΜΟΣ 1.jpg
Οι αθέατες όψεις των εκπαιδευτικών ανισοτήτων: Όταν το όνειρο έχει το χρώμα της πραγματικότητας
Είναι η διαφορά ανάμεσα σε ένα παιδί που μαθαίνει να «ονειρεύεται χωρίς όρια» και σε ένα άλλο που μαθαίνει να ονειρεύεται στο εμβαδόν της...
Οι αθέατες όψεις των εκπαιδευτικών ανισοτήτων: Όταν το όνειρο έχει το χρώμα της πραγματικότητας
καρτα
Σφοδρές αντιδράσεις εκπαιδευτικών για τις τραπεζικές πρακτικές στις προπληρωμένες κάρτες ανεργίας
Αντιδράσεις για την προπληρωμένη κάρτα ανεργίας: Ο Σύλλογος Αθηνών ζητά κατάργηση και αύξηση επιδόματος
Σφοδρές αντιδράσεις εκπαιδευτικών για τις τραπεζικές πρακτικές στις προπληρωμένες κάρτες ανεργίας
chatgpt
«Οι μαθητές μου χρησιμοποιούν τεχνητή νοημοσύνη και δεν με ανησυχεί» λέει ο καθηγητής του Columbia
Η τεχνητή νοημοσύνη δεν απειλεί τη μόρφωση — αλλάζει τον τρόπο που μαθαίνουμε, σκεφτόμαστε και δημιουργούμε. Οι μαθητές δεν διαβάζουν λιγότερο· απλώς...
«Οι μαθητές μου χρησιμοποιούν τεχνητή νοημοσύνη και δεν με ανησυχεί» λέει ο καθηγητής του Columbia