9μηνη Επιμόρφωση Φιλόλογων: Δίγλωσση Εκπαίδευση, Διδακτική και Προσφυγικό
Το νέο σεμινάριο πάνω στην Διδασκαλία της Ελληνικής ως 2ης/ξένης γλώσσας που ξεκινάει στις 24 Φεβρουαρίου και είναι η πρώτη επιλογή των φιλόλογων

Οι φιλόλογοι κατά κύριο λόγο και οι απόφοιτοι τμημάτων από τις φιλοσοφικές σχολές πραγματοποιούν πανελλαδικά μέσω της εξ' αποστάσεως και ασύγχρονης μεθόδου την Εξειδικευμένη πανελλαδική επιμόρφωση 9μηνών (400 ωρών) που υλοποιεί το Πανεπιστήμιο Αιγαίου με ακριβή τίτλο "Διδασκαλία της Ελληνικής Γλώσσας ως Δεύτερη/Ξένη: Θεωρία και Πράξη"

Η μοριοδοτούμενη για προσλήψεις και διορισμούς επιμόρφωση αφορά τους αναπληρωτές και αδιόριστους εκπαιδευτικούς που θέλουν να πάρουν μόρια πρόσληψης - διορισμού αλλά και να εργαστούν στο προσφυγικό εντός των σχολικών μονάδων σε ΔΥΕΠ, τάξεις υποδοχής.

Η σεμιναριακή επιμόρφωση ξεκινάει στις 24 Φεβρουαρίου και έχει ανοικτές αιτήσεις. Πραγματοποιείται εντελώς εξ αποστάσεως και ασύγχρονα και αυτό σημαίνει πως δεν έχει καθόλου υποχρεωτικές παρακολουθήσεις! Οι εκπαιδευτικοί μπορούν να διαβάζουν αυτοί όποτε θέλουν!

Διδακτικές και Θεματικές Ενότητες του σεμιναρίου

1. Εισαγωγή στη διδασκαλία της γλώσσας ως δεύτερης/ξένης    
Η διδασκαλία της δεύτερης και ξένης γλώσσας: Ζητήματα Ορολογίας 
    Ανάπτυξη δεξιοτήτων στη δεύτερη και ξένη γλώσσα
    Ο ρόλος των ατομικών διαφορών στην εκμάθηση της δεύτερης ή ξένης γλώσσας 
    Περιγραφή των ατομικών διαφορών κατά την εκμάθησης της δεύτερης ή ξένης γλώσσας 

2. Διδακτική της ελληνικής γλώσσας   
​​​​​​ Ελληνική γλώσσα και Γλωσσολογία 
    Διδακτικές προσεγγίσεις στη διδασκαλία της ελληνικής γλώσσας 
    Σύγχρονες γλωσσοδιδακτικές προσεγγίσεις στη διδασκαλία της ελληνικής γλώσσας 
    Εφαρμογή διδακτικών στρατηγικών στη διδασκαλία της Ελληνικής 

3. Η διδασκαλία της γλώσσας σε παιδιά με μεταναστευτικό υπόβαθρο   
 Η διγλωσσική κατάσταση των παιδιών υπό μετακίνηση  
    Γλωσσική εκπαίδευση των παιδιών με μεταναστευτικό υπόβαθρο. 
    Η γλωσσικά κατάλληλη πρακτική (LAP) 
    Ζητήματα δίγλωσσης εκπαίδευσης 

4. Ζητήματα διδασκαλίας γλώσσας και γραμματισμού των παιδιών Ρομά      
Η παρουσία των Ρομά στον ελλαδικό και ευρωπαϊκό  χώρο 
    Εκπαίδευση Ρομά/Τσιγγάνων: Τα προγράμματα εθνικής εμβέλειας 
    Εκπαίδευση και εμπειρίες γραμματισμού των Ρομά  
    Καλές πρακτικές στη γλωσσική εκπαίδευση των παιδιών Ρομά 

5. Γλωσσική διδασκαλία σε ενήλικες πρόσφυγες     
Ερευνώντας για τους πρόσφυγες για τους πρόσφυγες   
    Εκπαίδευση προσφύγων και διαγλωσσικότητα  
    Η διδασκαλία της ελληνικής γλώσσας σε ενήλικες πρόσφυγες 
    Η γλωσσική ενσωμάτωση των ενηλίκων προσφύγων  

6. Η διδασκαλία της ελληνικής γλώσσας στη διασπορά  
 Η ελληνική γλώσσα στη διασπορά
    Κατάκτηση και χρήση της ελληνικής γλώσσας στη διασπορά  
    Θεωρητικό πλαίσιο και Προγράμματα Σπουδών για τη διδασκαλία της Ελληνικής στη διασπορά 
    Εκπαιδευτικό υλικό για τη διδασκαλία της Ελληνικής στη διασπορά

7. Διδάσκοντας την ελληνική γλώσσα ως δεύτερη/ξένη   
Η διγλωσσία ως ατομικό και κοινωνικό φαινόμενο 
    Η χάραξη των διδακτικών στόχων στη γλωσσική διδασκαλία 
    Διδακτικές προσεγγίσεις για τη διδασκαλία της ελληνικής ως δεύτερης/ξένης γλώσσας 
    Η διδασκαλία της ελληνικής ως δεύτερης/ξένης: αναστοχασμός και προκλήσεις 

8. Βασικές αρχές της διαπολιτισμικής εκπαίδευσης   
 Ζητήματα Ορολογίας στη Διαπολιτισμική Εκπαίδευση 
    Προσεγγίζοντας βασικές έννοιες της διαπολιτισμικής εκπαίδευσης:  πολιτισμός και κουλτούρα, επικοινωνία και διαπολιτισμική σχέση 
    Αναγνώριση και Διαχείριση της Ετερότητας
    Προγράμματα Διαπολιτισμικής Εκπαίδευσης: Καλές πρακτικές στη σχολική τάξη

9. Όψεις της διαγλωσσικότητας    Προσεγγίζοντας εννοιολογικά τη Διαγλωσσικότητα 
    Διαγλωσσικότητα και επικοινωνία σε πολυγλωσσικά πλαίσια
    Η διαγλωσσικότητα στην τάξη: Εκπαιδευτικές εφαρμογές 
    Η διαγλωσσικότητα στη γλωσσική εκπαίδευση των προσφύγων  

10. Η χρήση νέων τεχνολογιών στη διδασκαλία της δεύτερης/ξένης γλώσσας   
 Τεχνολογικά Υποβοηθούμενη Γλωσσική Εκμάθηση (ΤΥΓΕ)
    Πρόσληψη γραπτού λόγου με τη βοήθεια ψηφιακών μέσων 
    Πρόσληψη προφορικού λόγου με τη βοήθεια ψηφιακών μέσων 
    Η συμβολή των ψηφιακών μέσων στην ανάπτυξη του προφορικού και του γραπτού λόγου 
 

ΔΕΙΤΕ ΑΝΑΛΥΤΙΚΑ ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΛΕΠΤΟΜΕΡΕΙΕΣ ΤΟΥ ΣΕΜΙΝΑΡΙΟΥ ΚΑΙ ΚΑΝΤΕ ΑΙΤΗΣΗ ΕΔΩ

σχετικά άρθρα

Μακάβρια παραδοχή των ισπανικών αρχών: Οι θάνατοι στα γηροκομεία της Μαδρίτης ίσως είναι πενταπλάσιοι
Μακάβρια παραδοχή των ισπανικών αρχών: Οι θάνατοι στα γηροκομεία της Μαδρίτης ίσως είναι πενταπλάσιοι
Από τις 8 Μαρτίου μέχρι τις 8 Απριλίου απεβίωσαν 4.750 από τους περίπου 50.000 ανθρώπους που διαμένουν σε γηροκομεία στην περιοχή της Μαδρίτης
Μακάβρια παραδοχή των ισπανικών αρχών: Οι θάνατοι στα γηροκομεία της Μαδρίτης ίσως είναι πενταπλάσιοι
Η Κομισιόν ενέκρινε την επιχορήγηση 1,2 δισ. ευρώ στις μικρομεσαίες επιχειρήσεις
Η Κομισιόν ενέκρινε την επιχορήγηση 1,2 δισ. ευρώ στις μικρομεσαίες επιχειρήσεις
«Αυτό το ελληνικό καθεστώς ύψους 1,2 δισ. θα διασφαλίσει ότι οι μικρομεσαίες επιχειρήσεις θα μπορέσουν να συνεχίσουν τις δραστηριότητές τους σε...
Η Κομισιόν ενέκρινε την επιχορήγηση 1,2 δισ. ευρώ στις μικρομεσαίες επιχειρήσεις
Σχετικά με την υποβολή στοιχείων για υπολογιστές σε μαθητές, εκπαιδευτικούς
Σχετικά με την υποβολή στοιχείων για υπολογιστές σε μαθητές, εκπαιδευτικούς
Πρόταση της Ανεξάρτητης Αγωνιστικής Κίνησης (Παρεμβάσεις Αριστοτέλη) προς το Διοικητικό Συμβούλιο του Αριστοτέλη
Σχετικά με την υποβολή στοιχείων για υπολογιστές σε μαθητές, εκπαιδευτικούς