Κεραμέως για κολέγια: Δεν μιλάμε για αναγνώριση πτυχίου αλλά για επαγγελματικά δικαιώματα
«Δεν μιλάμε για αναγνώριση πτυχίου. Μιλάμε μόνο για αναγνώριση επαγγελματικών δικαιωμάτων» είπε η υπουργός Παιδείας, σχολιάζοντας τις αντιδράσεις που προκάλεσε η ρύθμιση που προβλέπει το διορισμό εκπαιδευτικών στη δημόσια εκπαίδευση με πτυχίο Κολεγίου

Με σημερινές της δηλώσεις στον Alpha, η Νίκη Κεραμέως υπεραμύνθηκε της ρύθμισης για τα κολέγια σημειώνοντας πως «υπάρχει μία βασική αρχή στο Ενωσιακό δίκαιο που τι σου λέει; Σου λέει ότι ο Έλληνας φιλόλογος πρέπει να μπορεί να ασκήσει τα επαγγελματικά του δικαιώματα στη Γαλλία, στη Γερμανία, στην Αυστρία κοκ με τον ίδιο τρόπο ένας απόφοιτος ενός πανεπιστημίου σε μία άλλη χώρα της Ευρωπαϊκής Ένωσης πρέπει να μπορεί να  ασκήσει τα επαγγελματικά του δικαιώματα και στην Ελλάδα. Πώς; Δεν μιλάμε για αναγνώριση πτυχίου. Μιλάμε μόνο για αναγνώριση επαγγελματικών δικαιωμάτων. Ερώτηση: Συλλήβδην αναγνώριση επαγγελματικών δικαιωμάτων; Απάντηση: Όχι. Γιατί; Γιατί υπάρχει ένα όργανο εντός του υπουργείου που ελέγχει εξονυχιστικά την κάθε περίπτωση, το πρόγραμμα σπουδών που παρακολούθησε, την πιστοποίηση».

«Μάστιγα της εποχής το bullying»

Ως «μάστιγα της εποχής» χαρακτήρισε η υπουργός Παιδείας το bullying στα σχολεία, μετά και το πρόσφατο περιστατικό ξυλοδαρμού μαθητή στο Βύρωνα από τους συμμαθητές του, και προσέθεσε πως τέτοιου είδους φαινόμενα εμφανίζονται σε όλα τα στρώματα σε δομές προσχολικής εκπαίδευσης μέχρι και στα πανεπιστήμια. Είπε ωστόσο πως δεν αποδέχεται τον χαρακτηρισμό «ζούγκλα» καθώς το περιστατικό αυτό ήταν «πρωτοφανούς βιαιότητας» που δεν αποτελεί τη καθημερινότητα των σχολικών μονάδων, αλλά εξαίρεση.

«Η πολιτεία θα κάνει ότι πρέπει και για πρόσκαιρες λύσεις αλλά και να βοηθήσει για τη γενικότερη διαπαιδαγώγηση στα παιδιά μας» ανέφερε, προσθέτοντας πως πέρα από τη συγκρότηση ομάδας των κοινωνικών λειτουργών, θα θεσμοθετηθεί το επόμενο διάστημα ο «δάσκαλος εμπιστοσύνης» στα σχολεία και θα ενταχθούν νέες θεματικές στο ωρολόγιο πρόγραμμα. 

«Αντί τα παιδιά να μαθαίνουν μόνο γράμματα, εισάγουμε τις νέες θεματικές που θα δίνουν μία πιο σφαιρική διαπαιδαγώγησή τους» είπε η υπουργός, υπογραμμίζοντας πως «φαινόμενα βίας και σχολικού εκφοβισμού δεν έχουν απολύτως καμία θέση στο σχολείο. Θα καταβάλουμε μεγάλες προσπάθεια ενίσχυσης του υγιούς και ασφαλούς σχολικού περιβάλλοντος».

 

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

Black Friday σε μοριοδοτούμενα σεμινάρια και Πιστοποιήσεις Ξένων Γλωσσών για έξτρα 20 μόρια

Παν.Πατρών: Tο 1ο στην Ελλάδα Πανεπιστημιακό Πιστοποιητικό ΤΕΧΝΗΤΗΣ ΝΟΗΜΟΣΥΝΗΣ για εκπαιδευτικούς

Πανεπιστήμιο Αιγαίου: Το κορυφαίο πρόγραμμα ειδικής αγωγής στην Ελλάδα - Αιτήσεις έως 24/11

Μοριοδοτούμενο σεμινάριο Ειδικής Αγωγής Πανεπιστημίου Πατρών με μόνο 60 ευρώ 

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

foto_education_2.jpg
Χρόνιες πληγές στην Ειδική Αγωγή: Η ΠΟΣΕΕΠΕΑ καταγγέλλει παραμέληση και ζητά άμεσες λύσεις
ΠΟΣΕΕΠΕΑ: «Εκκωφαντική αδιαφορία από το Υπουργείο Παιδείας» — Ξανά στο προσκήνιο τα κενά και οι ελλείψεις στην εκπαίδευση
Χρόνιες πληγές στην Ειδική Αγωγή: Η ΠΟΣΕΕΠΕΑ καταγγέλλει παραμέληση και ζητά άμεσες λύσεις
ντανταδες
Voucher 500 ευρώ τον μήνα για φύλαξη παιδιών: Επεκτείνεται σε όλη τη χώρα
Στο ΕΣΠΑ η καθολική εφαρμογή του προγράμματος – Περίπου 3.600 γονείς θα λάβουν οικονομική ενίσχυση για πιστοποιημένη παιδοφύλαξη
Voucher 500 ευρώ τον μήνα για φύλαξη παιδιών: Επεκτείνεται σε όλη τη χώρα
Τζουμέρκα
Κακοκαιρία - Τρόμος στα Τζουμέρκα: Μεγάλη κατολίσθηση – Σπίτια «κρέμονται» στον γκρεμό
Απίστευτες εικόνες στα Τζουμέρκα: Μεγάλη κατολίσθηση λόγω της κακοκαιρίας – Σπίτια «κρέμονται» στον γκρεμό
Κακοκαιρία - Τρόμος στα Τζουμέρκα: Μεγάλη κατολίσθηση – Σπίτια «κρέμονται» στον γκρεμό
OPSYD
Υπουργείο Παιδείας: Προσλήψεις 1.481 αναπληρωτών εκπαιδευτικών - Από σήμερα η αίτηση στο ΟΠΣΥΔ
Με διαδικασίες εξπρές οι προσλήψεις αναπληρωτών μέσω της ειδικής πρόσκλησης - Από σήμερα οι αιτήσεις στο ΟΠΣΥΔ
Υπουργείο Παιδείας: Προσλήψεις 1.481 αναπληρωτών εκπαιδευτικών - Από σήμερα η αίτηση στο ΟΠΣΥΔ