Κεραμέως για κολέγια: Δεν μιλάμε για αναγνώριση πτυχίου αλλά για επαγγελματικά δικαιώματα
«Δεν μιλάμε για αναγνώριση πτυχίου. Μιλάμε μόνο για αναγνώριση επαγγελματικών δικαιωμάτων» είπε η υπουργός Παιδείας, σχολιάζοντας τις αντιδράσεις που προκάλεσε η ρύθμιση που προβλέπει το διορισμό εκπαιδευτικών στη δημόσια εκπαίδευση με πτυχίο Κολεγίου

Με σημερινές της δηλώσεις στον Alpha, η Νίκη Κεραμέως υπεραμύνθηκε της ρύθμισης για τα κολέγια σημειώνοντας πως «υπάρχει μία βασική αρχή στο Ενωσιακό δίκαιο που τι σου λέει; Σου λέει ότι ο Έλληνας φιλόλογος πρέπει να μπορεί να ασκήσει τα επαγγελματικά του δικαιώματα στη Γαλλία, στη Γερμανία, στην Αυστρία κοκ με τον ίδιο τρόπο ένας απόφοιτος ενός πανεπιστημίου σε μία άλλη χώρα της Ευρωπαϊκής Ένωσης πρέπει να μπορεί να  ασκήσει τα επαγγελματικά του δικαιώματα και στην Ελλάδα. Πώς; Δεν μιλάμε για αναγνώριση πτυχίου. Μιλάμε μόνο για αναγνώριση επαγγελματικών δικαιωμάτων. Ερώτηση: Συλλήβδην αναγνώριση επαγγελματικών δικαιωμάτων; Απάντηση: Όχι. Γιατί; Γιατί υπάρχει ένα όργανο εντός του υπουργείου που ελέγχει εξονυχιστικά την κάθε περίπτωση, το πρόγραμμα σπουδών που παρακολούθησε, την πιστοποίηση».

«Μάστιγα της εποχής το bullying»

Ως «μάστιγα της εποχής» χαρακτήρισε η υπουργός Παιδείας το bullying στα σχολεία, μετά και το πρόσφατο περιστατικό ξυλοδαρμού μαθητή στο Βύρωνα από τους συμμαθητές του, και προσέθεσε πως τέτοιου είδους φαινόμενα εμφανίζονται σε όλα τα στρώματα σε δομές προσχολικής εκπαίδευσης μέχρι και στα πανεπιστήμια. Είπε ωστόσο πως δεν αποδέχεται τον χαρακτηρισμό «ζούγκλα» καθώς το περιστατικό αυτό ήταν «πρωτοφανούς βιαιότητας» που δεν αποτελεί τη καθημερινότητα των σχολικών μονάδων, αλλά εξαίρεση.

«Η πολιτεία θα κάνει ότι πρέπει και για πρόσκαιρες λύσεις αλλά και να βοηθήσει για τη γενικότερη διαπαιδαγώγηση στα παιδιά μας» ανέφερε, προσθέτοντας πως πέρα από τη συγκρότηση ομάδας των κοινωνικών λειτουργών, θα θεσμοθετηθεί το επόμενο διάστημα ο «δάσκαλος εμπιστοσύνης» στα σχολεία και θα ενταχθούν νέες θεματικές στο ωρολόγιο πρόγραμμα. 

«Αντί τα παιδιά να μαθαίνουν μόνο γράμματα, εισάγουμε τις νέες θεματικές που θα δίνουν μία πιο σφαιρική διαπαιδαγώγησή τους» είπε η υπουργός, υπογραμμίζοντας πως «φαινόμενα βίας και σχολικού εκφοβισμού δεν έχουν απολύτως καμία θέση στο σχολείο. Θα καταβάλουμε μεγάλες προσπάθεια ενίσχυσης του υγιούς και ασφαλούς σχολικού περιβάλλοντος».

 

σχετικά άρθρα