Μία ειδική παιδαγωγός για τρεις μαθητές με αυτισμό - Σημαντικές ελλείψεις στη Ρόδο
Όπως σημειώνει, σε ανακοίνωσή της, η Ένωση Καλυμνίων Ρόδου, «δηλώσεις γονέων συγκεκριμένων μαθητών με προβλήματα υγείας, αναφέρουν ότι, λόγω έλλειψης ειδικού προσωπικού, έχει παρατηρηθεί σε παιδιά, οπισθοδρόμηση στη συμπεριφορά τους»

Την ανάγκη προσοχής και φροντίδας εκ μέρους των αρμοδίων τοπικών μας φορέων, επισημαίνει το Δ.Σ. της Ένωσης Καλυμνίων Ρόδου «Ο ΕΝ ΚΑΛΥΜΝΩ ΑΓΙΟΣ ΣΑΒΒΑΣ» με αφορμή το γεγονός ότι, υπάρχουν σοβαρά ζητήματα στον κλάδο των ειδικών παιδαγωγών, στα σχολεία της Ρόδου, όπου, από τα 19 κενά μαθητών που χρήζουν ιδιαίτερης προσοχής λόγω προβλημάτων υγείας, έχουν καλυφθεί μόνο τα 12. Και αυτό, χωρίς να συνυπολογισθούν τα κενά στα υπόλοιπα νησιά της Δωδεκανήσου.

Η Ένωση Καλυμνίων Ρόδου, επικαλούμενη την ευαισθησία των τοπικών μας φορέων, σε θέματα εκπαίδευσης και κοινωνικής μέριμνας, που αποτελεί βασική υποχρέωση της Πολιτείας, απευθύνεται για την λύση του προβλήματος, με παρέμβαση στο Υπουργείο Παιδείας, στον Δωδεκανήσιο Υφυπουργό Τουρισμού κ. Μάνο Κόνσολα, τους Βουλευτές της περιοχής κ.κ. Βασίλη Υψηλάντη, Μίκα Ιατρίδη, Ιωάννη Παππά, Νεκτάριο Σαντορινιό, τον Περιφερειάρχη Ν.Α. κ. Γιώργο Χατζημάρκο και τον Δήμαρχο Ρόδου κ. Αντώνιο Καμπουράκη.

Η σημαντική έλλειψη των ειδικών παιδαγωγών, έχει ως αποτέλεσμα, να συμβαίνει σε σχολείο της Ρόδου, το απαγορευτικό φαινόμενο της διάθεσης ΜΙΑΣ μόνον ειδικής παιδαγωγού, για τρεις μαθητές με αυτισμό, η οποία μάλιστα, ετοιμάζεται λόγω ανωτέρας βίας, να αποχωρήσει από τα καθήκοντά της. όπως καταγγέλλουν οι γονείς. Αυτό, έχει ως αποτέλεσμα, να κινδυνεύει ανά πάσα στιγμή η ίδια η ζωή των παιδιών, καθώς γνωρίζουμε ότι, τα άτομα με αυτισμό, είναι υπερκινητικά και δεν έχουν καν συναίσθηση κινδύνου.

Σε συνεχή επικοινωνία με την Περιφερειακή Διευθύντρια Εκπαίδευσης Νοτίου Αιγαίου κ. Μαρκέλλα Παραμυθιώτου, αλλά και με τον Αν. Προϊστάμενο Α΄ Βάθμιας Εκπαίδευσης Δωδεκανήσου κ. Κωνσταντίνο Συμεωνίδη, παρά την προθυμία των ιδίων να λύσουν το πρόβλημα, δυστυχώς, οι ενέργειες του Υπουργείου Παιδείας, είναι βασανιστικά αργές για ένα τέτοιο θέμα…

Επειδή το Δ.Σ. της Ένωσης Καλυμνίων Ρόδου, αποφάσισε να συμβάλει καθοριστικά, στην επίλυση προβλημάτων, αδύναμων κοινωνικά ομάδων, η Πρόεδρος Μαρία Βάλλα, επικοινώνησε προσωπικά, πολλές φορές – αρχής γενομένης από τον Οκτώβριο 2019 - με αρμόδιους υπαλλήλους του Υπουργείου Παιδείας, απ΄ όπου η απάντηση ήταν η ίδια: οι προσλήψεις εξαρτώνται από τα κονδύλια του ΕΣΠΑ και το θέμα θα… εξεταστεί στην επόμενη… κατανομή ειδικών παιδαγωγών…

Εμείς, θέτουμε το πρόβλημα ανοιχτά πλέον στην πολιτεία τώρα και απαιτούμε να βρει λύση τώρα!!! Δεν είναι δυνατόν, το 2020, το υπουργείο της εκάστοτε κυβέρνησης, να μην έχει τα ανάλογα αντανακλαστικά, ώστε να καλύπτει από την αρχή του σχολικού έτους τα απαιτούμενα.

Μεσούσης της εκπαιδευτικής περιόδου, η δεύτερη κατανομή απέβη επίσης άκαρπη και η μεθεπόμενη δεν έγινε ποτέ μέχρι στιγμής, υποσχέθηκαν ξανά όμως, να δώσουν μερική λύση, εντός της εβδομάδος.

Το περίεργο είναι, ότι, ενώ για τους εκπαιδευτικούς, έχουν γίνει μέχρι στιγμής, κατανομές τοποθετήσεων τέσσερις φορές, για τους ειδικούς παιδαγωγούς, έχουν γίνει μόνο δύο φορές από την αρχή του σχολικού έτους.

Και είναι η πρώτη φορά εφέτος, που δεν έχουν καλυφθεί πλήρως τα σχολεία με ειδικούς παιδαγωγούς. Δηλώσεις γονέων συγκεκριμένων μαθητών με προβλήματα υγείας, αναφέρουν ότι, λόγω έλλειψης ειδικού προσωπικού, έχει παρατηρηθεί σε παιδιά, οπισθοδρόμηση στη συμπεριφορά τους – σύμφωνα με τους λογοθεραπευτές και εργοθεραπευτές που τα παρακολουθούν. Μάλιστα, οι ίδιοι γονείς, βρίσκονται προ του διλλήματος να πάρουν τους μαθητές από το σχολείο.

Η Ένωση Καλυμνίων Ρόδου, απευθυνόμενη στους φορείς που εκπροσωπούν τον τόπο αυτό, τους καλεί να δώσουν άμεσα λύση στο πρόβλημα, που ταλαιπωρεί ανήμπορα παιδάκια και γονείς που στερούνται ακόμα και το δικαίωμα εργασίας, προκειμένου να βρίσκονται κοντά στους μαθητές αυτούς. Και από την Υπουργό Παιδείας, περιμένουμε στη συνέχεια, την ανάλογη ανταπόκριση ευαισθησίας, που χαρακτηρίζει κάθε ελληνίδα.

Τα παιδιά με προβλήματα υγείας, δημιουργούν χωρίς να φταίνε, τεράστια οικονομική αιμορραγία στις οικογένειες. Ένας από τους δύο γονείς, είναι υποχρεωμένος να μην εργάζεται, προκειμένου να βρίσκεται στο πλευρό του παιδιού του.

Το ότι, αυτά τα παιδιά, δεν έχουν καν τη δυνατότητα να εκφράσουν αυτό που αισθάνονται και έχουν ανάγκη, δεν επιτρέπει σε καμία πολιτεία και κανένα πολιτικό σύστημα να αγνοεί τα κεκτημένα δικαιώματά τους ως έλληνες πολίτες, και ακόμα περισσότερο, όταν οι γονείς αυτών των παιδιών, φορολογούνται από το κράτος, που είναι υποχρεωμένο να παρέχει τα αυτονόητα. Εκτός, εάν έχουμε καταλύσει και τα αυτονόητα… 

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

Παραιτήθηκε διευθυντής σχολείου που απειλήθηκε με καθαίρεση και πειθαρχικές ποινές επειδή αντιτάχθηκε σε αυτή στην αξιολόγηση

Παν.Πατρών: Μοριοδοτούμενο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗΣ με μόνο 65Є εγγραφή - έως 17 Απριλίου

Μοριοδοτούμενο σεμινάριο Ειδικής Αγωγής (ΕΛΜΕΠΑ) με μόνο 50Є εγγραφή- αιτήσεις ως 17/4

2ος Πανελλήνιος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Τα 2 μαθήματα εξέτασης και η ύλη

Proficiency και Lower μόνο 95 ευρώ σε 2 μόνο ημέρες στα χέρια σας (ΧΩΡΙΣ προφορικά, ΧΩΡΙΣ έκθεση!)

ΕΥΚΟΛΕΣ ΠΙΣΤΟΠΟΙΗΣΕΙΣ ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ και ΙΤΑΛΙΚΩΝ για εκπαιδευτικούς - Πάρτε τις άμεσα

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

hoynta.jpg
Μνήμες από την εκπαίδευση επί Χούντας: Το πειθαρχικό δίκαιο για τους εκπαιδευτικούς και το ποινολόγιο για τους μαθητές
57 χρόνια πριν τα σχολεία, οι εκπαιδευτικοί και οι μαθητές
Μνήμες από την εκπαίδευση επί Χούντας: Το πειθαρχικό δίκαιο για τους εκπαιδευτικούς και το ποινολόγιο για τους μαθητές
dictionary-lexiko-xenes_glosses-foreign_lagnuage.jpg
Πως λέμε στα ελληνικά: σέλφι, σπικάζ, ρίαλ εστέιτ ή μπίζνες πλαν;
Επειδή σε λίγο, για να επικοινωνήσουμε μεταξύ μας ή για να δούμε τηλεόραση, θα χρειαζόμαστε πτυχίο αγγλικής φιλολογίας, μήπως είναι πιο εύκολο να τα...
Πως λέμε στα ελληνικά: σέλφι, σπικάζ, ρίαλ εστέιτ ή μπίζνες πλαν;