Είκοσι χρόνια μετά την τομή του 1997 (ΑΠΣ 1999, 2001), με την καθιέρωση της διδασκαλίας του «Έκφραση- Έκθεση» και τη διαμόρφωση αξιολογικού κριτηρίου με κέντρο «το κείμενο αναφοράς», έχει προκληθεί έντονος διάλογος σχετικά με την ποιότητα της προσφερόμενης γλωσσικής αγωγής και τη δυνατότητα πληρέστερης διαπίστωσης της γλωσσικής επάρκειας των τελειόφοιτων μαθητών. Η απόπειρα αναπροσανατολισμού κατά τα δύο προηγούμενα σχολικά έτη δεν έλαβε συγκεκριμένη μορφή. Γι’ αυτό η προώθηση αλλαγής πλαισίου, που επιχειρήθηκε κατά τους μήνες Μάιο έως Ιούλιο τρέχοντος έτους με κέντρο τη Γ΄ Λυκείου, έχει αφήσει αναπάντητα ερωτήματα στον τομέα αυτό. Με την υπ. αριθμ. 124892/Δ2 απόφαση (ΦΕΚ 3164/12-8-2019) του Υπουργείου Παιδείας, «οι μαθητές και οι μαθήτριες της Γ΄ Λυκείου» αξιολογούνται με τρόπο που υποδεικνύει αλλαγή πλαισίου και στη διδασκαλία. Προκειμένου να ανταποκριθούν οι συνάδελφοι στην ευθύνη που τους ανατίθεται, είναι απαραίτητη η περαιτέρω επιμόρφωσή τους.
Η ημερίδα που οργανώνουμε αποβλέπει σε έναν επιμορφωτικό διάλογο, που ευελπιστούμε ότι θα απαντήσει σε βασικά ερωτήματα επί του θέματος
Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα
ΕΛΜΕΠΑ: Το κορυφαίο πρόγραμμα Ειδικής Αγωγής στην Ελλάδα για διπλή μοριοδότηση
Το 1ο στην Ελλάδα Πρόγραμμα επιμόρφωσης Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς με Πιστοποιητικό
ΑΣΕΠ: Η πιο Εύκολη Πιστοποίηση Αγγλικών για μόρια σε 2 ημέρες (δίνεις από το σπίτι σου με 95 ευρώ)
Παν.Πατρών: Μοριοδοτούμενο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗΣ με 65Є εγγραφή - έως 14/12
ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ - ΓΑΛΛΙΚΩΝ - ΓΕΡΜΑΝΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ
2ος Πανελλήνιος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Τα 2 μαθήματα εξέτασης και η ύλη