μαθητές γράφουν στο σχολείο
Προκηρύξεις 3ΕΑ/2019 – 2ΕΑ/2019 και 1ΕΑ/2019, στοιχεία με αριθμούς ενστάσεων, αιτήσεων, δεκτών αιτήσεων και απορριπτέων.

Ενστάσεις 3ΕΑ 

- Για την 3ΕΑ 2.900 ενστάσεις. Ποσοστό 10,3% επί των αιτήσεων.
- Για την 2ΕΑ 983 ενστάσεις. Ποσοστό 10% επί των αιτήσεων.
- Για την 1 ΕΑ 304 ενστάσεις. Ποσοστό 8,9% επί των αιτήσεων.

Υπενθυμίζεται ότι:

- Για την Προκήρυξη 1ΕΑ έχουμε οριστικούς πίνακες.
- Τις Προκηρύξεις 2ΕΑ και 3ΕΑ Προσωρινούς Πίνακες.
- Τις Προκηρύξεις 4ΕΑ και 5ΕΑ καθόλου Πίνακες. 

Προκήρυξη 3ΕΑ/2019

ΦΕΚ 12/24-4-2019 Τεύχος Προκηρύξεων ΑΣΕΠ

Για τη διαδικασία κατάταξης με σειρά προτεραιότητας, κατά κλάδο και ειδικότητα, υποψήφιων εκπαιδευτικών Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Ειδικής Αγωγής και Εκπαίδευσης (ΕΑΕ) κατηγορίας ΠΕ. Κατατέθηκαν συνολικά 28.097 αιτήσεις. 

Δεκτές αιτήσεις

Εξ αυτών: 25.505 έγιναν δεκτές και περιλαμβάνονται στον Προσωρινό Πίνακα.

Απορρίφθηκαν

2.592 απορρίφθηκαν και περιλαμβάνονται στον Πίνακα Απορριπτέων.

Αριθμός ενστάσεων

Κατατέθηκαν 2.900 ενστάσεις. Ποσοστό 10,3% επί των αιτήσεων.

Προκήρυξη 2ΕΑ/2019 

Για τη διαδικασία κατάταξης με σειρά προτεραιότητας υποψήφιων μελών Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού (Ε.Ε.Π.) κλάδων ΠΕ21, ΠΕ22, ΠΕ23, ΠΕ25, ΠΕ28, ΠΕ29, ΠΕ30, ΠΕ31 στην Πρωτοβάθμια και Δευτεροβάθμια εκπαίδευση.

Αιτήσεις

Κατατέθηκαν 9.916 αιτήσεις.

Δεκτές αιτήσεις

Εξ αυτών: 8.911 έγιναν δεκτές και περιλαμβάνονται στον Προσωρινό Πίνακα.

Απορρίφθηκαν

1.005 απορρίφθηκαν και περιλαμβάνονται στον Πίνακα Απορριπτέων.

Αριθμός ενστάσεων

Κατατέθηκαν 983 ενστάσεις. Ποσοστό 10% επί των αιτήσεων.

Προκήρυξη 1ΕΑ/2019

ΦΕΚ 13/25-4-2019 Τεύχος Προκηρύξεων ΑΣΕΠ

Για τη διαδικασία κατάταξης με σειρά προτεραιότητας υποψηφίων μελών Ειδικού Βοηθητικού Προσωπικού (Ε.Β.Π.) στην Πρωτοβάθμια και Δευτεροβάθμια εκπαίδευση.

Αιτήσεις

Κατατέθηκαν 3.449 αιτήσεις.

Δεκτές

αιτήσεις Εξ αυτών: 2.923 έγιναν δεκτές και περιλαμβάνονται στον Προσωρινό Πίνακα.

Απορρίφθηκαν

526 απορρίφθηκαν και περιλαμβάνονται στον Πίνακα Απορριπτέων.

Αριθμός ενστάσεων

Κατατέθηκαν 304 ενστάσεις.

Ποσοστό 8,9% επί των αιτήσεων.

Αναφορικά με τις Προκηρύξεις 4ΕΑ/2019 και 5ΕΑ/2019

Αναμένονται, επίσης οι Προσωρινοί Αξιολογικοί Πίνακες κατάταξης και απορριπτέων των Προκηρύξεων: 

- 4ΕΑ/2019 Προκήρυξη του ΑΣΕΠ (ΦΕΚ 18 /21.5.2019/τ. ΑΣΕΠ) υποψήφιων εκπαιδευτικών Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Ειδικής Αγωγής και Εκπαίδευσης (ΕΑΕ) κατηγορίας ΤΕ.

- 5ΕΑ/2019 Προκήρυξη του ΑΣΕΠ (ΦΕΚ 19/21.5.2019/τ. ΑΣΕΠ) υποψήφιων εκπαιδευτικών Δευτεροβάθμιας Ειδικής Αγωγής και Εκπαίδευσης (ΕΑΕ) κατηγορίας ΔΕ. 

Πηγή: especial.gr

Διαβάστε επίσης: 

Μοριοδοτούμενα (4 μονάδες για προσλήψεις αναπληρωτών) σεμινάρια για Εκπαιδευτικούς με ανοικτές αιτήσεις

Προσλήψεις: Εξ αποστάσεως σεμινάριο στην Ειδική Αγωγή που τελειώνει Ιούνιο

Το σεμινάριο που επιλέγουν πάρα πολλοί φιλόλογοι και μοριοδοτεί

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

Νέο Προσκλητήριο Προσλήψεων Εκπαιδευτών Ενηλίκων: Αφορά όλα τα πτυχία ΑΕΙ-ΤΕΙ - Πιστοποιηθείτε άμεσα

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ για Εκπαιδευτικούς - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ μόρια 2ης ξένης γλώσσας

Παν.Πατρών: Tο 1ο στην Ελλάδα Πανεπιστημιακό Πιστοποιητικό ΤΕΧΝΗΤΗΣ ΝΟΗΜΟΣΥΝΗΣ για εκπαιδευτικούς

Πανεπιστήμιο Αιγαίου: Το κορυφαίο πρόγραμμα ειδικής αγωγής στην Ελλάδα - Αιτήσεις έως 14/9

Μοριοδοτούμενο σεμινάριο Ειδικής Αγωγής Πανεπιστημίου Πατρών με μόνο 60 ευρώ 

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

mourtzoukou
Υπόθεση Μουρτζούκου: Κατηγορείται ότι σκότωνε βρέφη με πίεση στον θώρακα
Νέα ανατριχιαστικά στοιχεία για τη Μουρτζούκου - Κατηγορείται ότι σκότωνε βρέφη με πίεση στον θώρακα – Μαρτυρίες για απόπειρα το 2017
Υπόθεση Μουρτζούκου: Κατηγορείται ότι σκότωνε βρέφη με πίεση στον θώρακα
diapolitismikh_ekpaideush_seminar
Νέο πλαίσιο για αποφοίτους ΕΠΑ.Λ. - Αρκεί ένας τίτλος σπουδών για την αίτηση ελληνικής ιθαγένειας;
Το Νομικό Συμβούλιο του Κράτους ξεκαθαρίζει τις προϋποθέσεις για αποφοίτους αλλοδαπής καταγωγής
Νέο πλαίσιο για αποφοίτους ΕΠΑ.Λ. - Αρκεί ένας τίτλος σπουδών για την αίτηση ελληνικής ιθαγένειας;
αναπληρωτης
Τοποθετήσεις αναπληρωτών εκπαιδευτικών: Πήγαινε εδώ ...πήγαινε εκεί και αύριο... πήγαινε κάπου αλλού!
Η ιστορία του  αναπληρωτή εκπαιδευτικού δεν είναι απλώς ένα «γραφειοκρατικό λάθος». Είναι η αντανάκλαση ενός συστήματος που αφήνει τους αναπληρωτές...
Τοποθετήσεις αναπληρωτών εκπαιδευτικών: Πήγαινε εδώ ...πήγαινε εκεί και αύριο... πήγαινε κάπου αλλού!
ladi
Λάδι τηγανίσματος: Γιατί δεν πρέπει να το πετάμε με τον λάθος τρόπο
Η ακατάλληλη απόρριψή του φθείρει τις σωληνώσεις, ρυπαίνει το περιβάλλον και μπορεί να επιβαρύνει τον υδροφόρο ορίζοντα.
Λάδι τηγανίσματος: Γιατί δεν πρέπει να το πετάμε με τον λάθος τρόπο