Η Ε'ΕΛΜΕ Θεσσαλονίκης για τα προβλήματα του 3ου Γυμνασίου Μενεμένης και του ΕΠΑΛ Σταυρούπολης
Προτάσεις της ΕΛΜΕ για τα ζητήματα που απασχολούν τα σχολεία

Τo 3o Γυμνάσιο /Λυκειακές Τάξεις Μενεμένης (Δενδροπόταμος), ιδιαίτερα τα δύο τελευταία χρόνια, αντιμετωπίζει οξυμμένα προβλήματα. Παρά τις υποσχέσεις Διοίκησης και Υπουργείου και τα συνεχή υπομνήματα του σχολείου προς τους αρμόδιους, κανένα από τα αιτήματα του συλλόγου καθηγητών δεν έχει ικανοποιηθεί.

Το ΔΣ της Ε’ ΕΛΜΕ με αποφάσεις του στήριξε και στηρίζει τα αιτήματα του συλλόγου των καθηγητών.

-Άμεση διάθεση ψυχολόγου και κοινωνικού λειτουργού στο σχολείο σε μόνιμη βάση.

-Μείωση του αριθμού των μαθητών στα τμήματα και υποστήριξή τους με τμήματα ένταξης και ενισχυτική διδασκαλία.

-Χαρακτηρισμός του σχολείου ως Διαπολιτισμικού.

Ζητούμε ο Διευθυντής Εκπαίδευσης να υλοποιήσει τη δέσμευσή του  για τη διοργάνωση εκδήλωσης όπου θα συμμετέχουν η Διεύθυνση Εκπαίδευσης ,η Περιφερειακή Διεύθυνση, ο Δήμος Αμπελοκήπων /Μενεμένης, η ΕΛΜΕ, γονείς, μαθητές και εκπαιδευτικοί. Για να αντιμετωπιστούν τα προβλήματα που υπάρχουν και να  στηριχθούν οι μαθητές και οι εκπαιδευτικοί στο δύσκολο έργο τους. Για να πάψουν οι συνάδελφοί μας  να αισθάνονται μόνοι και αβοήθητοι και οι μαθητές να μπορέσουν να κερδίσουν αυτό που τους αξίζει.

Σχετικά με τα προβλήματα στο συγκρότημα των ΕΠΑΛ και οι προτάσεις της ΕΛΜΕ

              Το Δ.Σ. της ΕΛΜΕ με απόφασή του, θέλοντας να συμβάλλει στην επίλυση των προβλημάτων που υπάρχουν στα ΕΠΑΛ Σταυρούπολης και στο Ε.Κ. Σταυρούπολης, συναντήθηκε ξεχωριστά με τους συλλόγους των καθηγητών των σχολείων και κατέγραψε τα προβλήματα και τις διαφορετικές απόψεις  σχετικά με αυτά. Τα κυριότερα προβλήματα που καταγράφηκαν ήταν:

- Η χρησιμοποίηση αιθουσών εργαστηριακών μαθημάτων και για τα αντίστοιχα της θεωρίας.

- Η διαδικασία και η διαχείριση των κλειδιών των εργαστηριακών αιθουσών.

- Οι διοικητικές παρεμβάσεις και η κατάληξή τους σε ΕΔΕ.

- Οι δικαστικές προσφυγές ως μέσο επίλυσης προβλημάτων της λειτουργίας των σχολείων.

- Οι ποινές της Διοίκησης σε βάρος συναδέλφων.

- Η έλλειψη συνεργασίας και συντονισμού των Δ/ντών των σχολείων, καθώς και η έλλειψη των αναγκαίων ενεργειών της Διοίκησης, ιδιαίτερα την περίοδο έναρξης των οξυμμένων προβλημάτων, αλλά και στη συνέχεια.

Κατόπιν, με πρωτοβουλία του Δ.Σ. της ΕΛΜΕ πραγματοποιήθηκε συνάντηση των Δ/ντών, εκπροσώπων των συλλόγων εκπαιδευτικών, του Δ/ντή Δ/θμιας και μελών του Δ.Σ. της ΕΛΜΕ με σκοπό την κατάθεση προτάσεων για την επίλυση των προβλημάτων.

Από τη μεριά των εκπαιδευτικών κατατέθηκαν τα εξής:

- Προτεραιότητα και σεβασμός στις αποφάσεις συλλόγων καθηγητών. Μόνο το συλλογικό πνεύμα μπορεί να οδηγήσει σε επίλυση των διαφορών.

- Τήρηση της εκπαιδευτικής διαδικασίας που ισχύει για τη λειτουργία των σχολείων με σκοπό  την ομαλή λειτουργία τους

- Καθιέρωση άτυπων συναντήσεων με πνεύμα συνεργασίας κατά τακτά διαστήματα των Δ/ντών και των υποδιευθυντών των σχολείων. Στην αρχή αυτής της προσπάθειας απαραίτητη είναι  η συμμετοχή και του Δ/ντή Εκπαίδευσης.

- Οι Δ/ντές των σχολείων να επιδείξουν ιδιαίτερη φροντίδα για την υλοποίηση θετικών προτάσεων που καταγράφηκαν, όπως προκύπτει και από το ρόλο τους. Πιο συγκεκριμένα, των δύο που παρουσιάστηκαν τα μεγαλύτερα προβλήματα. Ιδιαίτερα το Ε.Κ., η λειτουργία του οποίου αντανακλά στη λειτουργία όλων των ΕΠΑΛ,  και ο Δ/ντής του πρέπει να ανταποκριθεί με έμφαση σε αυτό.

- Στις αίθουσες εργαστηριακών μαθημάτων μετά από συνεννόηση να μπορούν να διδάσκονται και τα αντίστοιχα θεωρητικά μαθήματα.

- Να υπάρχουν οι απαραίτητες κλειδοθήκες για τη χρήση των κλειδιών  στα  ΕΠΑΛ.

- Εκφράστηκε η διαφωνία των εκπαιδευτικών με έντονο τρόπο σε διοικητικές παρεμβάσεις (προανακριτικές, ΕΔΕ) από το Δ/ντή Εκπαίδευσης αντί της άμεσης και ουσιαστικής παρέμβασής του στην επίλυση των προβλημάτων (συναντήσεις με συλλόγους, Δ/ντές, συναδέλφους που καταγγέλλονταν).

- Εκτιμήθηκαν ως απαράδεκτες οι δικαστικές προσφυγές που επιδεινώνουν την κατάσταση, ταλαιπωρούν τους συναδέλφους και ποτέ δεν έλυσαν προβλήματα. Στο χώρο της εκπαίδευσης θεωρούμε ανεπίτρεπτη τη χρήση αυτών των μέσων.

              Στις προτάσεις αυτές δεν εκφράστηκε αντίθετη επιχειρηματολογία και γι΄αυτό τις θεωρούμε ισχυρές. Οι ποινές που δόθηκαν είναι η εύκολη λύση και έκφραση αδυναμίας της Διοίκησης να παρέμβει με ουσιαστικό και αποτελεσματικό τρόπο. Ζητούμε να ανακληθούν με τον ίδιο τρόπο που δόθηκαν και να μην ισχύσουν και το Δ.Σ. Το Δ.Σ. θα οργανώσει παράσταση στη Διεύθυνση Εκπαίδευσης στην οποία θα απευθυνθεί να συμμετέχουν και  συνάδελφοι.

              Καλούμε τους συναδέλφους και τους συλλόγους, τους Δ/ντές των σχολείων να πάρουν υπόψη τους τις προτάσεις μας.

              Καλούμε τη Διοίκηση να συμβάλλει στην επίλυση των προβλημάτων με άμεσες πρωτοβουλίες στην κατεύθυνση των προτάσεων που έχουν κατατεθεί.

Είναι ευθύνη όλων η κατάσταση αυτή να μη πάρει άλλες προεκτάσεις και λειτουργήσει σε βάρος των μαθητών και των σχολείων.

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

Σχολεία: Αλλάζουν οι ώρες αποχώρησης των μαθητών

Παν.Πατρών: Μοριοδοτούμενο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗΣ με μόνο 65Є εγγραφή - έως 26 Απριλίου

Μοριοδοτούμενο σεμινάριο Ειδικής Αγωγής (ΕΛΜΕΠΑ) με μόνο 50Є εγγραφή- αιτήσεις ως 26/4

2ος Πανελλήνιος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Τα 2 μαθήματα εξέτασης και η ύλη

Proficiency και Lower μόνο 95 ευρώ σε 2 μόνο ημέρες στα χέρια σας (ΧΩΡΙΣ προφορικά, ΧΩΡΙΣ έκθεση!)

ΕΥΚΟΛΕΣ ΠΙΣΤΟΠΟΙΗΣΕΙΣ ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ και ΙΤΑΛΙΚΩΝ για εκπαιδευτικούς - Πάρτε τις άμεσα

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

dypa
ΔΥΠΑ: Αναρτήθηκαν τα προσωρινά αποτελέσματα για προγράμματα κατάρτισης ανέργων
Αναρτήθηκαν τα προσωρινά αποτελέσματα για τα 3 νέα επιδοτούμενα προγράμματα κατάρτισης ανέργων της ΔΥΠΑ σε Θεσσαλονίκη και Λάρισα
ΔΥΠΑ: Αναρτήθηκαν τα προσωρινά αποτελέσματα για προγράμματα κατάρτισης ανέργων