Thumbnail
Για δεκάδες χαμένες ώρες λόγω έλλειψης εκπαιδευτικών κάνουν λόγο οι μαθητές του Γυμνασίου Λιδωρικίου

Η φετινή σχολική χρονιά άρχισε και συνεχίζει με πολλές δυσκολίες για το Γυμνάσιο (αλλά και το λύκειο) Λιδωρικίου. Εκτός από τις συνηθισμένες δυσκολίες που αντιμετωπίζουμε ως μαθητές ενός μικρού και απομονωμένου σχολείου, φέτος προστέθηκε στη λίστα το πρόβλημα της έλλειψης καθηγητών.

Οι ελπίδες μας και η υπομονή μας χάθηκαν χθες 12/11/2019, όταν παρά τις διαβεβαιώσεις όλων ότι αυτό το πρόβλημα θα λυνόταν, με τον ερχομό ενός μαθηματικού που θα μας έκανε και γεωγραφία και ενός φυσικού που θα μας έκανε και χημεία και βιολογία καθώς και ενός μουσικού. Δυστυχώς όμως εκτός του μουσικού, μάθαμε ότι οι άλλοι δύο καθηγητές δεν θα έρθουν.

Θα θέλαμε, λοιπόν, να απευθύνουμε κάποια ερωτήματα σε ανθρώπους εκτός του σχολείου και του σπιτιού μας και θα θέλαμε να λάβουμε άμεσα απαντήσεις. Προς την Υπουργό, προς την περιφερειακή διευθύντρια εκπαίδευσης, προς τον διευθυντή εκπαίδευσης του νομού μας, προς τον υπεύθυνο εκπαιδευτικών θεμάτων και προς τους σχολικούς συμβούλους του κάθε μαθήματος :

  1. Τα μισά παιδιά του σχολείου μας είναι από τα γύρω χωριά και μετακινούνται με λεωφορείο που μοιραζόμαστε με το δημοτικό. Εμείς τελειώνουμε είτε 11:35, είτε 12:20 . Τι θα κάνουν αυτά τα παιδιά έως τη 1:30,που φεύγει το λεωφορείο; Μπορεί κάποιος από εσάς να εγγυηθεί την ασφάλειά τους; Οι ένας ή δύο καθηγητές που είναι στο σχολείο μας δεν μπορούν, καθώς συνήθως έχουν δουλειές στο γραφείο.
  2. Τα αλλά σχολεία ή και εμείς παλιότερα, κάθε χρόνο πηγαίναμε εκπαιδευτικές εκδρομές-επισκέψεις, για να διευρύνουμε τους ορίζοντές μας και να δούμε πράγματα που θα ωφελήσουν τώρα αλλά και στο μέλλον. Πώς θα γίνει αυτό φέτος, όταν είμαστε 39 παιδιά και θέλουμε τουλάχιστον 4 καθηγητές συνοδούς; Μας αποκλείετε, δηλαδή από τόσα σημαντικά εκπαιδευτικά δικαιώματα;
  3. Σε συνεδριάσεις του συλλόγου διδασκόντων που έπρεπε να αποφασίσουν οι καθηγητές μας για κάποια θέματα που μας αφορούσαν όπως περίπατοι ή προβλήματα συμπεριφοράς συμμαθητών μας, δεν ήταν ποτέ όλοι οι καθηγητές μαζί, όπως νομίζαμε ότι είναι το σωστό γιατί οι 2 από τους 3 πάνε σε άλλα σχολεία. Είναι σωστό και δίκαιο να παίρνονται αποφάσεις συλλόγου καθηγητών χωρίς να είναι όλοι παρόντες;
  4. Ο γυμναστής μας είναι στο σχολείο μας μόνο 2 ημέρες την εβδομάδα. Τη μια μέρα έχει 6 ώρες και την άλλη 7, διδάσκοντας και στο συστεγαζόμενο λύκειο. Κι ενώ παλιότερα με την επίβλεψη του είχαμε πρόσβαση στις μπάλες και στο γυμναστήριο του σχολείου, όχι μόνο στις ώρες γυμναστικής καθώς εδώ δεν έχουμε άλλες διεξόδους εντός σχολείου να γυμναστούμε. Τώρα είναι συνεχώς απασχολημένος και πραγματικά λυπόμαστε να τον ενοχλήσουμε, αφού είναι συνέχεια σε μάθημα. Είναι σωστό ή δίκαιο να συμβαίνει κάτι τέτοιο;
  5. Και τέλος τα πιο κρίσιμα ερωτήματα προς όλους, στα οποία περιμένουμε σύντομα μία απάντηση:
  • Ένας μαθητής υποχρεώνεται να επαναλάβει την τάξη εάν χάσει (απουσιάσει) 114 διδακτικές ώρες. Τι γίνεται όμως αν αυτές οι ώρες χαθούν χωρίς δική του ευθύνη;

ΟΙ ΧΑΜΕΝΕΣ ΩΡΕΣ ΕΩΣ ΣΗΜΕΡΑ

Γ΄ ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ

 

ΣΥΝΟΛΙΚΕΣ ΩΡΕΣ:81

  1. ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ: 36 ΩΡΕΣ
  2. ΦΥΣΙΚΗ: 18 ΩΡΕΣ
  3. ΧΗΜΕΙΑ: 9 ΩΡΕΣ
  4. ΒΙΟΛΟΓΙΑ: 9 ΩΡΕΣ
  5. ΜΟΥΣΙΚΗ: 9 ΩΡΕΣ

Β΄ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ

 

 

ΣΥΝΟΛΙΚΕΣ ΩΡΕΣ:99

  1. ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ: 36 ΩΡΕΣ
  2. ΓΕΩΓΡΑΦΙΑ: 18 ΩΡΕΣ
  3. ΦΥΣΙΚΗ: 18 ΩΡΕΣ
  4. ΧΗΜΕΙΑ: 9 ΩΡΕΣ
  5. ΒΙΟΛΟΓΙΑ: 9 ΩΡΕΣ
  6. ΜΟΥΣΙΚΗ: 9 ΩΡΕΣ

Α΄ ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ

 

 

ΣΥΝΟΛΙΚΕΣ ΩΡΕΣ:99

  1. ΝΕΟΕΛΛΗΝΙΚΗ ΓΛΩΣΣΑ: 27 ΩΡΕΣ
  2. ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ: 36 ΩΡΕΣ
  3. ΦΥΣΙΚΗ: 9 ΩΡΕΣ
  4. ΒΙΟΛΟΓΙΑ: 9 ΩΡΕΣ
  5. ΓΕΩΓΡΑΦΙΑ: 9 ΩΡΕΣ
  6. ΜΟΥΣΙΚΗ: 9 ΩΡΕΣ
  • Σε τι ύλη θα εξεταστούμε στο τέλος μιας και χάσαμε τόσες ώρες σε μαθήματα που εξετάζονται;
  • Αυτά τα κενά θα καλυφθούν ποτέ ή θα τα κουβαλάμε στο υπόλοιπο της σχολικής μας ζωής;
  • Αν συνεχίσουμε να χάνουμε ώρες που όπως δείχνει αυτό θα γίνει, θα αναγκαστούμε να επαναλάβουμε την τάξη;

ΘΑ ΜΑΣ ΑΦΗΣΕΤΕ ΟΛΟΥΣ ΣΤΗΝ ΙΔΙΑ ΤΑΞΗ;

ΖΗΤΑΜΕ:

Την άμεση κάλυψη των κενών στο σχολείο μας, ώστε να μπορέσουμε να ανταπεξέλθουμε στις τελικές εξετάσεις μας και γενικά στις μελλοντικές μας εκπαιδευτικές ανάγκες επάξια. Διαφορετικά θα αναγκαστούμε να σας ζητήσουμε απαλλαγή από αυτές και στη θέση τους να κάνουμε μαθήματα των ειδικοτήτων που έχουν χαθεί για να μπορούμε να μιλάμε για ίσες ευκαιρίες στην εκπαίδευση.

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

Έρχεται «βαρύς» καύσωνας στην Αττική: Πάνω από 42°C τις επόμενες ημέρες

750 ευρώ  σε 170.000 πολίτες - Πάρτε τα με μια μόνο αίτηση και όλα εξα αποστάσεως μέσω golearn

Παν.Πατρών: Tο 1ο στην Ελλάδα Πανεπιστημιακό Πιστοποιητικό Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς

Πανεπιστήμιο Αιγαίου: Το κορυφαίο πρόγραμμα ειδικής αγωγής στην Ελλάδα - Αιτήσεις έως 2/7

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

ypoyrgeio_paideias_2.jpg
Νέες οργανικές θέσεις σε ΚΕΔΑΣΥ, ΕΔΥ και Τμήματα Ένταξης – Προετοιμασία για τους διορισμούς του 2025
Εξουσιοδοτικές διατάξεις για την Ειδική Αγωγή κατατέθηκαν στη Βουλή – Πώς κατανέμονται οι θέσεις
Νέες οργανικές θέσεις σε ΚΕΔΑΣΥ, ΕΔΥ και Τμήματα Ένταξης – Προετοιμασία για τους διορισμούς του 2025
paralia
«Βροχή» καταγγελιών για αυθαιρεσίες στις παραλίες – Στο μικροσκόπιο χιλιάδες περιπτώσεις
Περισσότερες από 3.000 καταγγελίες για τις ελληνικές παραλίες – Ο «χάρτης» των παραβάσεων και τα πρόστιμα
«Βροχή» καταγγελιών για αυθαιρεσίες στις παραλίες – Στο μικροσκόπιο χιλιάδες περιπτώσεις
enoikio.jpg
Επιδότηση ενοικίου: «Καμπάνα» της ΑΑΔΕ για ψευδείς δηλώσεις – Οι δύο κυρώσεις, τα πρόστιμα και ποιοι δικαιούνται τα ποσά
Αυστηροί έλεγχοι από την ΑΑΔΕ, διασταυρώσεις στοιχείων και ποινές έως 8,76% ετησίως για ανακριβή εισοδηματικά ή μισθωτικά δεδομένα – Ποιες παροχές...
Επιδότηση ενοικίου: «Καμπάνα» της ΑΑΔΕ για ψευδείς δηλώσεις – Οι δύο κυρώσεις, τα πρόστιμα και ποιοι δικαιούνται τα ποσά