Νέα καμπάνια της ΟΝΝΕΔ για την πρωτοβάθμια και δευτεροβάθμια εκπαίδευση
«Το σχολείο που θες» είναι η νέα καμπάνια που ξεκινάει για την πρωτοβάθμια και δευτεροβάθμια εκπαίδευση η ΟΝΝΕΔ σε συνεργασία με τη ΜΑΚΙ. 

Σύμφωνα με τη Νεολαία της Νέας Δημοκρατίας, στόχος της καμπάνιας είναι μέσα από ανοιχτή συμμετοχική διαβούλευση, επαφή με φορείς της πολιτείας αλλά και συναντήσεις με τους ίδιους τους μαθητές, γονείς και εκπαιδευτικούς ανά την επικράτεια να δημιουργηθεί μια νέα ολοκληρωμένη πρόταση για τις δύο αυτές εκπαιδευτικές βαθμίδες. Φιλοδοξούμε να δημιουργήσουμε μια πρόταση-τομή για ένα τμήμα της Παιδείας το οποίο λιμνάζει τις τελευταίες δεκαετίες, δίνοντας την δυνατότητα στους μαθητές να μιλήσουν για το σχολείο που θέλουν, αλλά και να το αποκτήσουν. 

Στόχος μας είναι να καταφέρουμε να απεικονίσουμε με την πρότασή μας ένα σχολείο το οποίο θα πλησιάσει τα σύγχρονα πρότυπα της εκπαίδευσης βασισμένο στον εθελοντισμό, τις αρχές της κοινωνίας των πολιτών, τις ψηφιακές δεξιότητες, την ουσιαστική γνώση και όχι τη στείρα αποστήθιση.

Η καμπάνια θα διαρκέσει μέχρι τις 15 Δεκεμβρίου, και με την καταγραφή των αποτελεσμάτων της θα κορυφωθεί σε μια παρουσίαση εντός του πρώτου δεκαπενθημέρου του Δεκεμβρίου.

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

Έκτακτο επίδομα έως 1.700 ευρώ σε εργαζόμενους του ιδιωτικού τομέα

Η πιο εύκολη Πιστοποίηση Αγγλικών στην Ελλάδα σε 2 ημέρες στα χέρια σου - Δίνεις από το σπίτι σου

Παν.Πατρών: Tο 1ο στην Ελλάδα Πανεπιστημιακό Πιστοποιητικό ΤΕΧΝΗΤΗΣ ΝΟΗΜΟΣΥΝΗΣ για εκπαιδευτικούς

Πανεπιστήμιο Αιγαίου: Το κορυφαίο πρόγραμμα ειδικής αγωγής στην Ελλάδα - Αιτήσεις έως 6/12

Μοριοδοτούμενο σεμινάριο Ειδικής Αγωγής Πανεπιστημίου Πατρών με μόνο 60 ευρώ 

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

Ο αόρατος ψηφιακός πόλεμος του 21ου αιώνα: Πώς οι κυβερνοεπιθέσεις απειλούν την οικονομική αντοχή και αποδεκατίζουν τις επιχειρήσεις
Ο αόρατος ψηφιακός πόλεμος του 21ου αιώνα: Πώς οι κυβερνοεπιθέσεις απειλούν την οικονομική αντοχή και αποδεκατίζουν τις επιχειρήσεις
Γράφει ο Μάριος Παπαευσταθίου, καθηγητής Οικονομίας & Νέων Τεχνολογιών, ειδικός σε θέματα Καινοτομίας, Τεχνητής Νοημοσύνης & Ψηφιακού Μετασχηματισμού
Ο αόρατος ψηφιακός πόλεμος του 21ου αιώνα: Πώς οι κυβερνοεπιθέσεις απειλούν την οικονομική αντοχή και αποδεκατίζουν τις επιχειρήσεις
αποστολάκη
Ο «εκρηκτικός» διάλογος στην Εξεταστική για ΟΠΕΚΕΠΕ: Ferrari, μαμάδες και… παραμύθια στο επίκεντρο
Η Μιλένα Αποστολάκη και ο Χρήστος Μαγειρίας αντάλλαξαν ατάκες που έγιναν viral, μετατρέποντας την κατάθεση για το σκάνδαλο του ΟΠΕΚΕΠΕ σε θέαμα...
Ο «εκρηκτικός» διάλογος στην Εξεταστική για ΟΠΕΚΕΠΕ: Ferrari, μαμάδες και… παραμύθια στο επίκεντρο
paidikoi stathmoi.jpg
Τα διαχρονικά προβλήματα των ιδιωτικών παιδικών σταθμών και οι λύσεις που ζητά ο κλάδος
Ο κλάδος εξακολουθεί να βρίσκεται αντιμέτωπος με χρόνιες δυσκολίες, θεσμικά κενά και λειτουργικά εμπόδια που δεν έχουν ακόμη αντιμετωπιστεί ουσιαστικά
Τα διαχρονικά προβλήματα των ιδιωτικών παιδικών σταθμών και οι λύσεις που ζητά ο κλάδος
Λογότυπα Netflix και Warner Bros
Tο mega deal της χρονιάς: Η Netflix εξαγόρασε τη Warner Bros για 82 δισ. δολάρια
Η μεγαλύτερη συμφωνία στην ιστορία του streaming αλλάζει για πάντα τον χάρτη της παγκόσμιας ψυχαγωγίας – Τι περιλαμβάνει το deal–μαμούθ
Tο mega deal της χρονιάς: Η Netflix εξαγόρασε τη Warner Bros για 82 δισ. δολάρια