Σύμφωνα με πληροφορίες, οι μαθητές του 59ου Λυκείου Αθήνας προχώρησαν σε κατάληψη της σχολικής μονάδας, διαμαρτυρόμενοι για προβλήματα υποδομών και θέρμανσης εν όψει του χειμώνα.
Επίσης, στο σχολείο δεν έχει ακόμη οριστεί καθηγητής φυσικής καθώς και υποδιευθυντής, δημιουργώντας σοβαρά υπηρεσιακά προβλήματα.