Απαντώντας σε σχετική ερώτηση της βουλευτού Μ. Τζούφη του ΣΥΡΙΖΑ, η υφυπουργός Παιδείας Σοφία Ζαχαράκη εξήγγειλε την πραγματοποίηση κύκλων επιμόρφωσης εκπαιδευτών και επιμορφωτών της επαγγελματικής εκπαίδευσης.
Τη σχετική πρωτοβουλία θα αναλάβει το Ινστιτούτο Εκπαιδευτικής Πολιτικής και αναμένεται να ξεκινήσει τον Ιανουάριο του 2020.
Μάλιστα, ανακοινώσεις αναμένονται την Παρασκευή σχετικά με την διαδικασία επιμόρφωσης.