Σύμφωνα με τις πρώτες πληροφορίες του patrisnews.com δύο μαθητές του 1ου Λυκείου Αμαλιάδας άρχισαν να λογομαχούν στο πρώτο διάλειμμα και στη συνέχεια ο ένας έβγαλε μαχαίρι και τραυμάτισε τον άλλον.
Σύμφωνα με τις ίδιες πληροφορίες, ο 15χρονος μαθητής φέρει τραύματα στην ωμοπλάτη και τον αγκώνα και για αυτό κρίθηκε απαραίτητη η διακομιδή του στο Καραμανδάνειο Νοσοκομείο της Πάτρας, χωρίς ωστόσο να διατρέχει κίνδυνο η ζωή του.
Ο μαθητής που είχε το μαχαίρι εξαφανίστηκε.
Ήδη, άνδρες της αστυνομίας έχουν μεταβεί στο νοσοκομείο και στο σχολείο και λαμβάνουν καταθέσεις, προκειμένου να εξακριβώσουν τα αίτια του αιματηρού περιστατικού.