ΑΠΘ: Πρωτοβουλία Ανοιχτής Μάθησης για πρόσφυγες
Από το Τμήμα Δημοσιογραφίας & Μέσων Επικοινωνίας του ΑΠΘ

Το άνοιγμα της πρόσβασης των προσφύγων και των αιτούντων άσυλο στην εκπαίδευση επιχειρεί να διευρύνει το πρόγραμμα Καινοτομίες για την Εκπαίδευση Προσφύγων 2 (REIs 2) μέσω της Πρωτοβουλίας Ανοικτής Μάθησης (OLIve - WP), που διοργανώνει το Τμήμα Δημοσιογραφίας και ΜΜΕ του ΑΠΘ.

Η  Πρωτοβουλία Ανοιχτής Μάθησης ξεκίνησε τον Ιανουάριο του 2016 και υλοποιείται σε τέσσερις ευρωπαϊκές χώρες (Αγγλία, Αυστρία, Ουγγαρία, Ελλάδα) από αντίστοιχα πανεπιστημιακά ιδρύματα. Από την Ελλάδα, συμμετέχει το Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο Θεσσαλονίκης μέσω του Τμήματος Δημοσιογραφίας και Μέσων Επικοινωνίας.

Το ακαδημαϊκό έτος 2019-2020 θα διεξαχθούν στους χώρους του Τμήματος Δημοσιογραφίας και ΜΕ δύο προγράμματα, ένα για το χειμερινό κι ένα για το εαρινό εξάμηνο. Τα προγράμματα αυτά χωρίζονται σε δύο κατευθύνσεις: «Επαγγελματικές Δεξιότητες» και «Εισαγωγή στο ακαδημαϊκό περιβάλλον».

Η προσφερόμενη κατεύθυνση με τίτλο «Επαγγελματικές Δεξιότητες» έχει σχεδιαστεί για όσους θέλουν να αποκτήσουν πρακτικές δεξιότητες χρήσιμες στην αγορά εργασίας. Οι συμμετέχοντες μαθαίνουν πώς να χρησιμοποιούν τα πιο συνηθισμένα προγράμματα για δουλειά γραφείου, ενώ, παράλληλα, βελτιώνουν τις γραπτές και επικοινωνιακές τους δεξιότητες.

Τα μαθήματα που προσφέρονται στην κατεύθυνση αυτή είναι:

-Επικοινωνιακές δεξιότητες (σύνταξη βιογραφικού, προετοιμασία για επαγγελματική συνέντευξη, μέσα κοινωνικής δικτύωσης)

- Αγγλική γλώσσα

-Ελληνική γλώσσα

-Microsoft Office: Word, Excel, Powerpoint

Η κατεύθυνση με τίτλο «Εισαγωγή στο ακαδημαϊκό περιβάλλον» είναι σχεδιασμένη για όσους θέλουν να συνεχίσουν τις σπουδές τους στην τριτοβάθμια εκπαίδευση. Στοχεύει στην ανάπτυξη της κριτικής ικανότητας και στη γνωριμία με νέες θεωρητικές προσεγγίσεις. Βοηθά τους ενδιαφερομένους να αναπτύξουν δεξιότητες απαραίτητες για την εισαγωγή τους σε κάποιο πρόγραμμα προπτυχιακών ή μεταπτυχιακών σπουδών.

Τα μαθήματα που προσφέρονται σε αυτή την κατεύθυνση είναι:

-Τεχνικές συγγραφής για το ακαδημαϊκό περιβάλλον

-Εισαγωγή στις κοινωνικές επιστήμες

-Αγγλική γλώσσα

Τα μαθήματα και των δύο κατευθύνσεων πραγματοποιούνται το απόγευμα της Παρασκευής και το πρωί το Σαββάτου. Εκτός από πρόσφυγες και αιτούντες άσυλο, απευθύνονται  και σε όσους έχουν μεταναστευτικό παρελθόν.

Για περισσότερες πληροφορίες σχετικά με τη συμμετοχή στο Πρόγραμμα οι ενδιαφερόμενοι μπορούν να επικοινωνήσουν μέσω email: [email protected]

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

Νέο Προσκλητήριο Προσλήψεων Εκπαιδευτών Ενηλίκων: Αφορά όλα τα πτυχία ΑΕΙ-ΤΕΙ - Πιστοποιηθείτε άμεσα

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ για Εκπαιδευτικούς - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ μόρια 2ης ξένης γλώσσας

Παν.Πατρών: Tο 1ο στην Ελλάδα Πανεπιστημιακό Πιστοποιητικό ΤΕΧΝΗΤΗΣ ΝΟΗΜΟΣΥΝΗΣ για εκπαιδευτικούς

Πανεπιστήμιο Αιγαίου: Το κορυφαίο πρόγραμμα ειδικής αγωγής στην Ελλάδα - Αιτήσεις έως 19/10

Μοριοδοτούμενο σεμινάριο Ειδικής Αγωγής Πανεπιστημίου Πατρών με μόνο 60 ευρώ 

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

χιος
Το νησί που ζωντανεύει την 28η Οκτωβρίου με ένα μοναδικό έθιμο
Αν και ο Οκτώβριος δεν είναι μήνας που συνδέεται συνήθως με νησιωτικούς προορισμούς, υπάρχει ένα νησί που ξεχωρίζει χάρη στην ιστορία, την παράδοση...
Το νησί που ζωντανεύει την 28η Οκτωβρίου με ένα μοναδικό έθιμο
MATHITES
«Πέμπτη 6 Νοέμβρη κλειστά σχολεία»: Το μαθητικό κάλεσμα, τα αιτήματα και τι σημαίνει για την εκπαιδευτική ατζέντα
Κύρια αιτήματα: Όχι «τριπλές πανελλαδικές» – κάλυψη κενών – 15/τάξη στις Ομάδες Προσανατολισμού – ασφαλή κτίρια – λύσεις στη μετακίνηση – σεβασμός σε...
«Πέμπτη 6 Νοέμβρη κλειστά σχολεία»: Το μαθητικό κάλεσμα, τα αιτήματα και τι σημαίνει για την εκπαιδευτική ατζέντα
τεχνητή νοημοσύνη
Έρευνα: Οι μισοί μαθητές δεν μπορούν να ξεχωρίσουν αν το περιεχόμενο που παράγει η Τεχνητή Νοημοσύνη είναι αληθινό
Περισσότεροι από τους μισούς μαθητές δεν μπορούν να διακρίνουν αν το περιεχόμενο που δημιουργεί η τεχνητή νοημοσύνη είναι αληθινό, σύμφωνα με νέα...
Έρευνα: Οι μισοί μαθητές δεν μπορούν να ξεχωρίσουν αν το περιεχόμενο που παράγει η Τεχνητή Νοημοσύνη είναι αληθινό