Thumbnail
Έκλεισε οριστικά το κεφάλαιο της υπόθεσης φερόμενης κακοποίησης μαθητή

Αθώους έκρινε την περασμένη Παρασκευή το Μονομελές Πλημμελειοδικείο Βόλου δέκα εκπαιδευτικούς Δημοτικού Σχολείου της περιφέρειας, που κατηγορούνταν για έκθεση ανηλίκου σε κίνδυνο κατ’ εξακολούθηση και μ’ αυτό τον τρόπο έκλεισε οριστικά το κεφάλαιο της υπόθεσης φερόμενης κακοποίησης μαθητή, που είχε απασχολήσει το Πανελλήνιο και για το οποίο οι τρεις συμμαθητές του, που φερόταν ως δράστες αθωώθηκαν δύο φορές.

Με δεδομένο ότι για την υπόθεση υπήρξαν αθωωτικές αποφάσεις του Τριμελούς Δικαστηρίου Ανηλίκων Βόλου και του Τριμελούς Εφετείου Ανηλίκων Λάρισας, κατά των τριών μαθητών (δύο αγόρια και ένα κορίτσι) – αν και κατά της δεύτερης απόφασης άσκησε έφεση ο εισαγγελέας και η απόφαση δεν καθαρογράφηκε ακόμη – και με την αλλαγή του ποινικού κώδικα, η έκθεση ανηλίκου σε κίνδυνο εκ μέρους των εκπαιδευτικών, όπως επισημάνθηκε στη δίκη, πλέον δεν υφίσταται.

Ο εισαγγελέας έδρας, πρότεινε την απαλλαγή από τις κατηγορίες των εκπαιδευτικών που κάθισαν στο εδώλιο του κατηγορουμένου και τελικά το Δικαστήριο τους αθώωσε.

Με πληροφορίες από magnesianews.gr

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

Προσκλητήριο Προσλήψεων Εκπαιδευτών Ενηλίκων: Αφορά όλα τα πτυχία ΑΕΙ-ΤΕΙ

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ για Εκπαιδευτικούς - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ μόρια 2ης ξένης γλώσσας

Παν.Πατρών: Tο 1ο στην Ελλάδα Πανεπιστημιακό Πιστοποιητικό ΤΕΧΝΗΤΗΣ ΝΟΗΜΟΣΥΝΗΣ για εκπαιδευτικούς

Πανεπιστήμιο Αιγαίου: Το κορυφαίο πρόγραμμα ειδικής αγωγής στην Ελλάδα - Αιτήσεις έως 10/11

Μοριοδοτούμενο σεμινάριο Ειδικής Αγωγής Πανεπιστημίου Πατρών με μόνο 60 ευρώ 

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

vivlio
Από πού προέρχεται η λέξη «τσέπη» – Η αρχαία ελληνική της ρίζα και η τουρκική επιρροή
Η καθημερινή λέξη που χρησιμοποιούμε όλοι έχει ξένη προέλευση, ενώ η ελληνική της μορφή χάθηκε με το πέρασμα των αιώνων
Από πού προέρχεται η λέξη «τσέπη» – Η αρχαία ελληνική της ρίζα και η τουρκική επιρροή
chatgpt
«Οι μαθητές μου χρησιμοποιούν τεχνητή νοημοσύνη και δεν με ανησυχεί» λέει ο καθηγητής του Columbia
Η τεχνητή νοημοσύνη δεν απειλεί τη μόρφωση — αλλάζει τον τρόπο που μαθαίνουμε, σκεφτόμαστε και δημιουργούμε. Οι μαθητές δεν διαβάζουν λιγότερο· απλώς...
«Οι μαθητές μου χρησιμοποιούν τεχνητή νοημοσύνη και δεν με ανησυχεί» λέει ο καθηγητής του Columbia