Εκπαιδευτικοί Σαλαμίνας: πέρα από κάθε λογική το πώς ένα νησί βρέθηκε στην ίδια περιοχή μετάθεσης με τους άλλους δήμους του Πειραιά
Ζητούν να επανακαθοριστούν οι περιοχές μετάθεσης για τον Πειραιά, σύμφωνα με την προηγούμενη οριοθέτηση.

Με την αρ. πρωτ. 147801/Δ1/23-11-2012 απόφαση του Υφυπουργού Παιδείας Θ. Παπαθεοδώρου, επανακαθορίστηκαν οι περιοχές μετάθεσης και καταργήθηκαν όλες οι προγενέστερες αποφάσεις καθορισμού περιοχών μετάθεσης των εκπαιδευτικών Α/θμιας Εκπαίδευσης. Με βάση αυτόν τον επανακαθορισμό, ανά Περιφερειακή Διεύθυνση Εκπαίδευσης και Διεύθυνση Π.Ε., επανακαθορίστηκαν κι οι περιοχές για τις αιτήσεις των αναπληρωτών της Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης.    

    Ενώ για πάνω από μια δεκαετία η Σαλαμίνα ανήκε στη Β Πειραιά, βρέθηκε με τη νέα αυτή Υπουργική Απόφαση στην Α Πειραιά -αν και νησί-, μαζί με τα σχολεία του Πειραιά, του Περάματος, του Κορυδαλλού, της Νίκαιας, του Ρέντη, του Κερατσινίου- Δραπετσώνας. Μέχρι εκείνη τη στιγμή ήταν σε ισχύ η Φ.361.23/5/Δ1/763/20-1-89 (ΦΕΚ 61/Β’/31-1-1989) υπουργική απόφαση «Διαχωρισμός Δημοτικών Σχολείων και Νηπιαγωγείων της χώρας σε περιοχές μετάθεσης», η οποία λαμβάνοντας υπόψη τις συγκοινωνιακές συνθήκες και τα φυσικά εμπόδια- θάλασσα- είχε καθορίσει ως «Β περιοχή μετάθεσης» τη Σαλαμίνα και ως «Γ» τα νησιά του Αργοσαρωνικού και τα Κύθηρα.

   Μετά από τρία χρόνια εφαρμογής της απόφασης αυτής έχει διαπιστωθεί σοβαρό πρόβλημα,  το οποίο και θα πρέπει να διορθωθεί άμεσα. Πρώτον, είναι ακατανόητο και παράλογο να μην λαμβάνονται στη διαδικασία καθορισμού των περιοχών μετάθεσης οι γεωγραφικές συνθήκες. Είναι πέρα από κάθε λογική το πώς ένα νησί βρέθηκε στην ίδια περιοχή μετάθεσης με τους άλλους δήμους του Πειραιά. Δεύτερον, υπάρχουν πολλά ζητήματα σε σχέση με τη λειτουργία και τη στελέχωση των σχολείων της Σαλαμίνας, μιας και αυτά στελεχώνονται πάντα τελευταία, ενίοτε και χωρίς δήλωση προτίμησης, αφού αρκετοί αναπληρωτές δεν γνωρίζουν καν ότι η Σαλαμίνα ανήκει πια στην ΄Α Πειραιά και δεν την επιθυμούν. Τρίτον, μέσα στην ίδια περιοχή μετάθεσης υπάρχει ανισότητα στο κόστος των αναπληρωτών, μιας και κάποιοι από αυτούς επωμίζονται καθημερινά το κόστος της θαλάσσιας συγκοινωνίας.

  Για τους παραπάνω λόγους ζητάμε άμεσα στην καινούρια εγκύκλιο των μεταθέσεων, στην οποία θα στηριχτεί και η επόμενη εγκύκλιος πρόσληψης αναπληρωτών, να  επανακαθοριστούν οι  περιοχές μετάθεσης για τον Πειραιά, σύμφωνα με την προηγούμενη οριοθέτηση.

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

Νέο Προσκλητήριο Προσλήψεων Εκπαιδευτών Ενηλίκων: Αφορά όλα τα πτυχία ΑΕΙ-ΤΕΙ - Πιστοποιηθείτε άμεσα

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ για Εκπαιδευτικούς - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ μόρια 2ης ξένης γλώσσας

Παν.Πατρών: Tο 1ο στην Ελλάδα Πανεπιστημιακό Πιστοποιητικό ΤΕΧΝΗΤΗΣ ΝΟΗΜΟΣΥΝΗΣ για εκπαιδευτικούς

Πανεπιστήμιο Αιγαίου: Το κορυφαίο πρόγραμμα ειδικής αγωγής στην Ελλάδα - Αιτήσεις έως 14/9

Μοριοδοτούμενο σεμινάριο Ειδικής Αγωγής Πανεπιστημίου Πατρών με μόνο 60 ευρώ 

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

enoikiazetai_1.jpg
Εφιάλτης τα ενοίκια: «Φοβάμαι ότι θα δούμε μια νέα γενιά αστέγων»
Στεγαστική κρίση στην Ελλάδα: Τα ενοίκια εκτοξεύονται, η κρατική στήριξη δεν φτάνει, και εκατοντάδες οικογένειες βρίσκονται στα όρια της απόγνωσης
Εφιάλτης τα ενοίκια: «Φοβάμαι ότι θα δούμε μια νέα γενιά αστέγων»
μαθητυ
Μαθητεία ή εκμετάλλευση; τι κρύβει το κυβερνητικό σχέδιο και τι δείχνει η ευρωπαϊκή εμπειρία
«Στη Γερμανία, το περίφημο dual system (διπλό σύστημα) συνδυάζει σχολείο και μαθητεία στην επιχείρηση»
Μαθητεία ή εκμετάλλευση; τι κρύβει το κυβερνητικό σχέδιο και τι δείχνει η ευρωπαϊκή εμπειρία
louketo
Σχολεία «φαντάσματα» στη Στερεά Ελλάδα: 25 μονάδες κλείνουν λόγω έλλειψης μαθητών
10 Δημοτικά και 15 Νηπιαγωγεία δεν θα ανοίξουν το 2025-2026 – Η δημογραφική κρίση χτυπάει τα χωριά και απειλεί το μέλλον της εκπαίδευσης
Σχολεία «φαντάσματα» στη Στερεά Ελλάδα: 25 μονάδες κλείνουν λόγω έλλειψης μαθητών