μαθητής θρανία τάξη σχολείο
Ενημέρωση από την αιρετό Όλγα Δασκαλάκη

Προσλήψεις αναπληρωτών με το σταγονόμετρο και στη β΄ φάση!

«Θύματα» αυτής της πολιτικής τα μορφωτικά δικαιώματα των μαθητών και τα εργασιακά των εκπαιδευτικών!

Παραμένουν τα κενά (35) και μαζί με αυτά της παράλληλης φτάνουν τα 163!!!

Ξημερώματα του Σαββάτου 28/9 ανακοινώθηκε η β φάση προσλήψεων αναπληρωτών εκπαιδευτικών για τη φετινή σχολική χρονιά.

 Μέχρι σήμερα  πολλά πρωινά τμήματα δημοτικών και ολοήμερα νηπιαγωγείων και κυρίως  δημοτικών σχολείων της Διεύθυνση μας υπολειτουργούν, καθώς αντιμετωπίζουν τεράστιες ελλείψεις σε εκπαιδευτικούς. Αυτό έχει σαν αποτέλεσμα να υποβαθμίζεται ακόμα περισσότερο ο ρόλος του ολοήμερου σχολείου και πολλοί εργαζόμενοι γονείς  να δυσκολεύονται και να αναγκάζονται να χάσουν ακόμα και το μεροκάματό τους, προκειμένου να πάρουν πρόωρα τα παιδιά τους από το σχολείο.

Ωστόσο, μετά και τη β φάση προσλήψεων αναπληρωτών και παρά τις διαβεβαιώσεις της Υπουργού Παιδείας ότι θα καλυφθούν όλα τα κενά  διαπιστώνουμε ότι δεν καλύπτονται όλες οι ανάγκες των σχολείων, καθώς και πάλι οι προσλήψεις δεν επαρκούν . Έτσι, για μια ακόμη φορά η λειτουργία του σχολείου κινείται στο πλαίσιο της δημοσιονομικής προσαρμογής στους οικονομικούς δείκτες και όχι με κριτήριο μορφωτικά και εργασιακά δικαιώματα. 

Στη χειρότερη μοίρα βρίσκονται οι μαθητές που δικαιούνται παράλληλη στήριξη αφού οι προσλήψεις εδώ έγιναν  κυριολεκτικά με το σταγονόμετρο. 

Για να λειτουργήσουν τα ολοήμερα τμήματα με πλήρες ωράριο εκπαιδευτικοί θα πρέπει να μετακινούνται σε 3 και 4 σχολεία. Θα παρουσιαστεί το φαινόμενο το μάθημα μιας ειδικότητας σε ένα σχολείο να διδάσκεται από διαφορετικούς εκπαιδευτικούς. Η σύνταξη ωρολογίων προγραμμάτων που αποτελούσε πονοκέφαλο όλα τα τελευταία χρόνια για τα σχολεία γίνεται πλέον δυσεπίλυτο παζλ και αυτό έχει σαν αποτέλεσμα πολλές φορές να λειτουργεί εις βάρος των μαθητών.

Τα  κενά που θα παραμείνουν, καθώς ο αριθμός των συναδέλφων που προσλήφθηκαν διαφοροποιείται σημαντικά από τα κενά που η Διεύθυνση  Γ΄ Αθήνας είχε δηλώσει, ενδέχεται να αυξηθούν σε περίπτωση που παρουσιαστούν συναδέλφισσες με αιτήματα αδειών ( κύησης, λοχείας, ανατροφής) καθώς και από μη αποδοχή πρόσληψης από κάποιους συναδέλφους.

Συγκεκριμένα ενώ η Διεύθυνση Γ΄ Αθήνας δήλωσε 98  κενά (για εμάς με βάση τις πραγματικές ανάγκες ήταν ακόμα περισσότερα)  δεν καλύφθηκαν όλα κι έτσι παρέμειναν 35 κενά που παραδέχεται επί της ουσίας ο ίδιος ο μηχανισμός του Υπουργείου.!

Συγκεκριμένα τι δεν καλύφθηκε Ειδικότητα

Κενά που δηλώθηκαν

Κενά που καλύφθηκαν

Έλλειμμα

ΠΕ 70 Γενικής

32

24

-8

 

 

ΠΕ 70/60 ΕΑΕ

13

15

 

 

 

ΠΕ 60 Γενικής

17

17

 

 

ΠΕ06             1 (2 μειωμενου)             0                         -2                                                    

ΠΕ08                   20                            4                     -16

ΠΕ79.01                 5                          1                       -4

ΠΕ91.01                7                          2                        -5           

ΠΕ11ΕΑΕ               1                        1               

ΠΕ79.01                1                       1                     

ΠΑΡΑΛΛΗΛΕΣ                                  5                       

Όπως φαίνεται από τον πίνακα τεράστιο θα είναι το πρόβλημα με δασκάλους και ειδικότητες (εικαστικών, μουσικής, θεατρικής αγωγής), αλλά και με τις παράλληλες στηρίξεις όπου μέχρι να ακολουθήσει η επόμενη φάση (Νοέμβριο πιθανότατα) πολλά παιδιά θα αναγκάζονται να μοιράζονται τον ίδιο εκπαιδευτικό ή να μένουν χωρίς καθόλου στήριξη!    

Συνεχίζουμε να απαιτούμε:

  • Άμεση κάλυψη όλων των κενών
  • Μόνιμους μαζικούς διορισμούς εκπαιδευτικών με βάση το πτυχίο και την προϋπηρεσία
  • Να ανακοινωθούν όλα τα κενά για να μπορούν να επιλέξουν οι συνάδελφοι αναπληρωτές που επιθυμούν να πάνε, χωρίς να γίνονται οι ίδιοι θύματα της πολιτικής της διαχείρισης των κενών και των υπολειπόμενων σε σχέση με τις πραγματικές ανάγκες προσλήψεων.
  • Να ικανοποιηθούν τα αιτήματα για βελτίωση θέσης των συναδέλφων αναπληρωτών οι οποίοι προσλήφθηκαν στην πρώτη φάση.

Οι αγώνες φέρνουν αποτέλεσμα. Κανένας αναπληρωτής μόνος του!

Χρειάζονται μαζικοί διορισμοί για να καλυφθούν τα χιλιάδες κενά που υπάρχουν.

Ο αγώνας συνεχίζεται.

 

ΔΑΣΚΑΛΑΚΗ ΟΛΓΑ

Αιρετός εκπρόσωπος στο ΠΥΣΠΕ Γ΄ Αθήνας

Εκλεγμένη με το ψηφοδέλτιο της

ΑΝΕΞΑΡΤΗΤΗΣ ΡΙΖΟΣΠΑΣΤΙΚΗΣ ΠΑΡΕΜΒΑΣΗΣ

(Παρεμβάσεις – Κινήσεις-Συσπειρώσεις Π.Ε)

τηλ. 6942638386- email: [email protected]

Αναπληρωτής: ΤΣΟΥΚΑΛΗΣ ΔΗΜΗΤΡΗΣ

τηλ. 6934197300- email: [email protected]

 

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

Παραιτήθηκε διευθυντής σχολείου που απειλήθηκε με καθαίρεση και πειθαρχικές ποινές επειδή αντιτάχθηκε σε αυτή στην αξιολόγηση

Παν.Πατρών: Μοριοδοτούμενο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗΣ με μόνο 65Є εγγραφή - έως 17 Απριλίου

Μοριοδοτούμενο σεμινάριο Ειδικής Αγωγής (ΕΛΜΕΠΑ) με μόνο 50Є εγγραφή- αιτήσεις ως 17/4

2ος Πανελλήνιος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Τα 2 μαθήματα εξέτασης και η ύλη

Proficiency και Lower μόνο 95 ευρώ σε 2 μόνο ημέρες στα χέρια σας (ΧΩΡΙΣ προφορικά, ΧΩΡΙΣ έκθεση!)

ΕΥΚΟΛΕΣ ΠΙΣΤΟΠΟΙΗΣΕΙΣ ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ και ΙΤΑΛΙΚΩΝ για εκπαιδευτικούς - Πάρτε τις άμεσα

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

hoynta.jpg
Μνήμες από την εκπαίδευση επί Χούντας: Το πειθαρχικό δίκαιο για τους εκπαιδευτικούς και το ποινολόγιο για τους μαθητές
57 χρόνια πριν τα σχολεία, οι εκπαιδευτικοί και οι μαθητές
Μνήμες από την εκπαίδευση επί Χούντας: Το πειθαρχικό δίκαιο για τους εκπαιδευτικούς και το ποινολόγιο για τους μαθητές
dictionary-lexiko-xenes_glosses-foreign_lagnuage.jpg
Πως λέμε στα ελληνικά: σέλφι, σπικάζ, ρίαλ εστέιτ ή μπίζνες πλαν;
Επειδή σε λίγο, για να επικοινωνήσουμε μεταξύ μας ή για να δούμε τηλεόραση, θα χρειαζόμαστε πτυχίο αγγλικής φιλολογίας, μήπως είναι πιο εύκολο να τα...
Πως λέμε στα ελληνικά: σέλφι, σπικάζ, ρίαλ εστέιτ ή μπίζνες πλαν;