Σύρος: Ακατάλληλες οι δομές της προσωρινής εγκατάστασης του ειδικού νηπιαγωγείου
Ανακοίνωση του Συλλόγου Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης Σύρου, Τήνου, Μυκόνου για το ειδικό νηπιαγωγείο

Το Δ.Σ του συλλόγου μας μαζί με τους γονείς των μαθητών μας και τους ίδιους τους μαθητές μας συναντήθηκε χθες Τετάρτη 25/09 με τις δημοτικές αρχές του Δήμου Σύρου- Ερμούπολης για το ζήτημα της στέγασης του ειδικού νηπιαγωγείου. Ο Δήμος Σύρου έδειξε τη διάθεση να δώσει σε βάθος χρόνου μόνιμη λύση στο ζήτημα των δημόσιων δομών ειδικής αγωγής στο νησί. 

Προς το παρόν, προκρίνει την προσωρινή εγκατάσταση του ειδικού νηπιαγωγείου στους χώρους του δημοτικού βρεφονηπιακού σταθμού- τις οποίες εμείς κρίνουμε πλήρως ακατάλληλες, όπως έχουμε ήδη τοποθετηθεί σε προηγούμενη ανακοίνωσή μας - και μετέπειτα την ενοικίαση χώρου ή τη χρήση προκάτ αίθουσας σε υπάρχουσα σχολική μονάδα. Εμείς βάλαμε συγκεκριμένες προϋποθέσεις για την έστω προσωρινή λειτουργία του ειδικού νηπιαγωγείου, καθώς χωρίς αυτές δεν μπορεί να λειτουργήσει σχολική μονάδα για παιδιά με ειδικές ανάγκες . Σε αυτό δεν πρόκειται να κάνουμε πίσω. Δεν θα δεχτούμε κανένα εκβιασμό!

Υπό αυτούς τους όρους, οι απειλές της διοίκησης της εκπαίδευσης, και ειδικά της σημερινής περιφερειακής εκπαιδευτικής διοίκησης Ν.Αιγαίου, η οποία φέρει τεράστιες ευθύνες για το κλείσιμο του ειδικού νηπιαγωγείου και το “εικονικό” άνοιγμα του φέτος, είναι το λιγότερο προκλητικές . Θα μας βρουν απέναντι . Δεν ταιριάζουν “επιθετικές συμπεριφορές” με τις μορφωτικές ανάγκες των μαθητών μας και την υπεράσπιση του δημόσιου σχολείου από τους εκπαιδευτικούς του. Θα επανέλθουμε στο συγκεκριμένο ζήτημα, αν επιμένει η διοίκηση της εκπαίδευσης και συνεχίσει την πολιτική του βοναπαρτισμού.

Και ένα ακόμη σχόλιο για την κα Γκίκα, γ. γραμματέα του υπουργείου Παιδείας . Ήρθε στη Σύρο . Αφήνουμε στην άκρη ότι ήρθε στο νησί και δε συναντήθηκε με τα εκπαιδευτικά σωματεία της περιοχής . Προτίμησε να συμμετάσχει απλά στη φιέστα μιας ιδιωτικής επιχείρησης που άνοιξε το ιδιωτικό εκπαιδευτικό μαγαζάκι της . Ο καθένας με τις ταξικές του επιλογές . Άλλοι με το δημόσιο σχολείο των μορφωτικών αναγκών της εργαζόμενης πλειοψηφίας, άλλοι με την ιδιωτικοποίηση και τους σχολάρχες. Υπάρχει όμως και μια δημόσια δήλωση της κας Γκίκα:

Ξεκίνησα από το Ειδικό Δημοτικό Σχολείο Σύρου. Ο λόγος που πρόταξα το συγκεκριμένο Σχολείο έχει να κάνει με την προτεραιότητα που θέλουμε να δώσουμε στα Ειδικά Σχολεία και γενικότερα στους ανθρώπους με ειδικές ανάγκες” .

Μας κοροϊδεύουν συλλογικά, κυριολεκτικά, τέλη Σεπτέμβρη και 3 νήπια με ειδικές ανάγκες είναι εκτός σχολείου, αλλά εμείς κάνουμε παρέα και προωθούμε συγκεκριμένα ιδιωτικά συμφέροντα. Δεν έχει όριο η ταξική υποκρισία και η αντιλαϊκή στράτευση. Αυτή είναι η εκπαιδευτική πραγματικότητα της “μεταμνημονιακής Ελλάδας” την οποία θέλουν να γενικεύσουν σε όλη την ελληνική εκπαίδευση και να την παρουσιάσουν ως εκπαιδευτική “κανονικότητα” . Δε θα σταματήσουμε να το λέμε, προσβασιμότητα, δικαιώματα στο δημόσιο σχολείο, νηπιαγωγείο για όλα τα παιδιά των εργαζομένων και των λαϊκών στρωμάτων, ανεξαρτήτως ταξικών και βιολογικών αποσκευών.

Συνεχίζουμε τον αγώνα ...


 

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

ΕΛΜΕΠΑ: Το κορυφαίο πρόγραμμα Ειδικής Αγωγής στην Ελλάδα για διπλή μοριοδότηση

Το 1ο στην Ελλάδα Πρόγραμμα επιμόρφωσης Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς με Πιστοποιητικό

ΑΣΕΠ: Η πιο Εύκολη Πιστοποίηση Αγγλικών για μόρια σε 2 ημέρες (δίνεις από το σπίτι σου με 95 ευρώ)

Παν.Πατρών: Μοριοδοτούμενο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗΣ με 65Є εγγραφή - έως 14/12

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ - ΓΑΛΛΙΚΩΝ - ΓΕΡΜΑΝΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ

2ος Πανελλήνιος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Τα 2 μαθήματα εξέτασης και η ύλη

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

kyriakos-pierrakakis
Πιερρακάκης: Τι έχουμε κάνει και τι σκοπεύουμε να κάνουμε -Το 2025 θα είναι έτος αλλαγών στην εκπαίδευση
Ομιλία του Κυριάκου Πιερρακάκη στην Ολομέλεια της Βουλής των Ελλήνων στη συζήτηση για τον Κρατικό Προϋπολογισμό 2025
Πιερρακάκης: Τι έχουμε κάνει και τι σκοπεύουμε να κάνουμε -Το 2025 θα είναι έτος αλλαγών στην εκπαίδευση