Thumbnail
Κάλεσμα της ΕΛΜΕ Πειραιά

ΟΛΟΙ ΚΑΙ ΟΛΕΣ ΣΤΟ ΣΥΛΛΑΛΗΤΗΡΙΟ ΟΜΟΣΠΟΝΔΙΩΝ ΚΑΙ ΣΥΝΔΙΚΑΤΩΝ ΓΙΑ ΝΑ ΜΗΝ ΠΕΡΑΣΕΙ Ο ΝΕΟΣ ΑΝΤΙΣΥΝΔΙΚΑΛΙΣΤΙΚΟΣ ΝΟΜΟΣ

 

Η κυβέρνηση ΝΔ παίρνοντας τη σκυτάλη από την προηγούμενη επιχειρεί να βάλει στο γύψο το δικαίωμα των εργαζομένων να συνδικαλίζονται.

Με το νέο αντισυνδικαλιστικό νόμο παρεμβαίνει ωμά στη λειτουργία των σωματείων, στη δράση τους και στο δικαίωμα για προκήρυξη απεργίας.

Επιχειρεί την κατάργηση κάθε συλλογικής διαδικασίας και προωθεί το ηλεκτρονικό φακέλωμα των εργαζόμενων. (βλέπε και αναλυτική ανακοίνωση της ΕΛΜΕ-αρ. 186)

Καμιά ανοχή στην κρατική και εργοδοτική παρέμβαση στα συνδικάτα!

Δίνουμε μια πρώτη απάντηση με το συμμετοχή μας στο συλλαλητήριο που έχουν προκηρύξει ομοσπονδίες και συνδικάτα ενάντια στο νέο αντισυνδικαλιστικό νόμο που ετοιμάζεται να φέρει η κυβέρνηση

 

ΤΡΙΤΗ, 17 Σεπτεμβρίου, ώρα 7:00 μ.μ. στα Προπύλαια

 

ΚΑΤΩ ΤΑ ΧΕΡΙΑ ΑΠΟ ΤΑ ΣΥΝΔΙΚΑΤΑ!

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

Προσκλητήριο Προσλήψεων Εκπαιδευτών Ενηλίκων: Αφορά όλα τα πτυχία ΑΕΙ-ΤΕΙ

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ για Εκπαιδευτικούς - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ μόρια 2ης ξένης γλώσσας

Παν.Πατρών: Tο 1ο στην Ελλάδα Πανεπιστημιακό Πιστοποιητικό ΤΕΧΝΗΤΗΣ ΝΟΗΜΟΣΥΝΗΣ για εκπαιδευτικούς

Πανεπιστήμιο Αιγαίου: Το κορυφαίο πρόγραμμα ειδικής αγωγής στην Ελλάδα - Αιτήσεις έως 10/11

Μοριοδοτούμενο σεμινάριο Ειδικής Αγωγής Πανεπιστημίου Πατρών με μόνο 60 ευρώ 

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

vivlio
Από πού προέρχεται η λέξη «τσέπη» – Η αρχαία ελληνική της ρίζα και η τουρκική επιρροή
Η καθημερινή λέξη που χρησιμοποιούμε όλοι έχει ξένη προέλευση, ενώ η ελληνική της μορφή χάθηκε με το πέρασμα των αιώνων
Από πού προέρχεται η λέξη «τσέπη» – Η αρχαία ελληνική της ρίζα και η τουρκική επιρροή
chatgpt
«Οι μαθητές μου χρησιμοποιούν τεχνητή νοημοσύνη και δεν με ανησυχεί» λέει ο καθηγητής του Columbia
Η τεχνητή νοημοσύνη δεν απειλεί τη μόρφωση — αλλάζει τον τρόπο που μαθαίνουμε, σκεφτόμαστε και δημιουργούμε. Οι μαθητές δεν διαβάζουν λιγότερο· απλώς...
«Οι μαθητές μου χρησιμοποιούν τεχνητή νοημοσύνη και δεν με ανησυχεί» λέει ο καθηγητής του Columbia