Thumbnail
Λέσχη Φωτογραφίας 2ου Γυμνασίου Κηφισιάς

Ημέρα έναρξης των διακοπών του Πάσχα και έναρξη της εξαήμερης φωτογραφικής εξόρμησης στη Νότια Ιταλία. Μεγάλη Ελλάδα.  Απουλία.

Το καράβι σάλπαρε με μια ευχάριστη ανησυχία από Πάτρα για Μπάρι στις έξι ακριβώς. Η αναγγελία άφιξης στο Μπάρι εννέα και τριάντα. Αποβίβαση από το καράβι και ο ιταλιάνικος αέρας αγγίζει τις αισθήσεις μας.

Σάββατο 20 Απριλίου πρωί και κατευθυνόμαστε για τη Ματέρα, την «Καππαδοκία της Ευρώπης». Η έκπληξη ευχάριστη και πρωτόγνωρη. Μια πόλη μέσα στην πόλη με τα υπόσκαπτα σπιτάκια, τα γεφυράκια, το πλακόστρωτο και τις σκάλες που σε κατεβάζουν μέτρα κάτω από τη σύγχρονη Ματέρα. Με μια γλυκιά πικρία και αφού απολαύσαμε τις πρώτες ιταλικές γεύσεις την αφήσαμε πίσω και πήραμε τον δρόμο για τον Τάραντα με τα γραφικά λιθόστρωτα σοκάκια και το κάστρο του.

Η άφιξή μας στη Γκαλατίνα μάς οδήγησε στο ξενοδοχείο μας για να ετοιμαστούμε για την επόμενη μέρα.Η Κυριακή των Βαΐων ξημέρωσε. Κυριακή του Πάσχα για τους Καθολικούς. Ησυχία. Τίποτα δεν θύμιζε το Πάσχα των Ορθοδόξων. Οι πόλεις της Καλλίπολης και του Οτράντο ήταν στο σημερινό μας πρόγραμμα. Στην Καλλίπολη μάς περίμεναν άλλες εκπλήξεις στα στενά δρομάκια και  τον Καθεδρικό Ναό  di Sant' Agata. Ο δρόμος όμως μάς παρέσυρε στην πόλη του Οτράντο. Η παλιά πόλη, ένα κομμάτι από Ελλάδα, σαν το σπίτι μας. Το Καστέλλο ντι Οτράντο και η Largo Porta Alfonsina με την επιβλητικότητά τους, μας εντυπωσίασαν. Η συνέχεια όμως στο χωριό Corigliano di Otranto και το επιβλητικό Castello, με τον υπέροχο διάκοσμο στην πρόσοψή του και με το υπερώο του όπου στέκονταν επιβλητικές οι σκαλιστές προτομές όλων των κατακτητών. Στην επιστροφή στην πόλη της Galatina περάσαμε από την πλατεία και επισκεφτήκαμε τον ναό των Αγίων Πέτρου και Παύλου και μετά χαθήκαμε στα στενά της παλιάς πόλης για να επιστρέψουμε για ξεκούραση και προετοιμασία για την επόμενη ημέρα.

κεντρικη

Μεγάλη Δευτέρα. Τα ελληνόφωνα χωριά της Στερνατιάς και το Καλημέρα μάς συγκίνησαν. Στη Στερνατιά μάς περίμενε ο κ. Gaetano Mastrolia για να μας ξεναγήσει στο υπόγειο ελαιοτριβείο και το λαογραφικό μουσείο. Εκεί μας περίμενε μια ακόμα αναπάντεχα συγκινητική έκπληξη.  Τα ποιήματά του στα γκρεκάνικα μάς μύησαν στη ζωή των ελλήνων αποίκων. Πώς δούλευαν στα χωράφια, πώς ήταν η ζωή στο σπίτι και ακόμα πιο έντονα η αγάπη και ο κρυφός έρωτας που ξαγρυπνούσε στην καρδιά τόσο των κοριτσιών όσο και των παλικαριών.

Στο Καλημέρα ο κ. Παλαμάς μάς ξενάγησε στο λαογραφικό μουσείο και τον καθεδρικό ναό του Saint Britius με τη μοναδική εικόνα της «Παναγίας Κυοφορούσας». Το τελευταίο βράδυ ολοκληρώσαμε με τον καλύτερο τρόπο τη διαμονή μας στην περιοχή και στο ξενοδοχείο που μας φιλοξένησε χορεύοντας  στους ρυθμούς της Ταραντέλλας με το τοπικό συγκρότημα Asteria.

Μεγάλη Τρίτη αφήσαμε το ξενοδοχείο και με πολλές αναμνήσεις και φωτογραφίες στις αποσκευές μας ξεκινήσαμε για τη Φλωρεντία του νότου, την πόλη του Lecce. Ο καθεδρικός ναός Saint Mary of the Assumption, η Porta Napoli και το ρωμαϊκό Αμφιθέατρο μάς έδωσαν ακόμα πιο πολλές αναμνήσεις που ευτυχώς δεν θα ξεχάσουμε ποτέ χάρη στο πλούσιο φωτογραφικό υλικό που πήραμε μαζί μας. Τελευταία στάση της φωτογραφικής μας περιπλάνησης στην Ιταλία, το «στρουμφοχωριό», Albero Bello.

Τα άσπρα σπιτάκια με τις κωνικές σκεπές σε μετέφεραν σε έναν κόσμο παραμυθιού. Παρόλη την αφρικανική σκόνη και τον αέρα που μας δυσκόλεψε, κατορθώσαμε να πάρουμε εξαιρετικές φωτογραφίες. Το απόγευμα μάς περίμενε  στο Μπάρι το καράβι για να μας φέρει πάλι πίσω στον τόπο μας και στους αγαπημένους μας που αφήσαμε για να γνωρίσουμε άλλη γη και άλλα μέρη και να τα φέρουμε κοντά σας. Μέσω Πάτρας το απόγευμα της Μ. Τετάρτης φτάσαμε στο σχολείο μας και ανανεώσαμε το φωτογραφικό μας ραντεβού για του χρόνου σε κάποιο μαγευτικό μέρος αλλά αυτή τη φορά στην Ελλάδα μας.

Τη φωτογραφική ματιά μας θα μπορέσετε να θαυμάσετε τον Μάιο του 2020 σε έκθεση που θα πραγματοποιήσουμε στο σχολείο μας.

Οι μαθητές, οι μαθήτριες και ο υπεύθυνος εκπαιδευτικός του προγράμματος της Λέσχης Φωτογραφίας Τεχνολόγος, Παύλος Ζαμενόπουλος.

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

Εσείς γνωρίζετε τι σημαίνει «νείρομαι»;

Παν.Πατρών: Μοριοδοτούμενο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗΣ με μόνο 65Є εγγραφή - έως 24 Απριλίου

Μοριοδοτούμενο σεμινάριο Ειδικής Αγωγής (ΕΛΜΕΠΑ) με μόνο 50Є εγγραφή- αιτήσεις ως 24/4

2ος Πανελλήνιος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Τα 2 μαθήματα εξέτασης και η ύλη

Proficiency και Lower μόνο 95 ευρώ σε 2 μόνο ημέρες στα χέρια σας (ΧΩΡΙΣ προφορικά, ΧΩΡΙΣ έκθεση!)

ΕΥΚΟΛΕΣ ΠΙΣΤΟΠΟΙΗΣΕΙΣ ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ και ΙΤΑΛΙΚΩΝ για εκπαιδευτικούς - Πάρτε τις άμεσα

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

oplosxoleio
Ασύλληπτο! Οι εκπαιδευτικοί μπορούν να φέρουν οπλισμό στο σχολείο, σύμφωνα με νόμο που ψήφισε η Βουλή
Ο νόμος προβλέπει προϋποθέσεις: Οι εκπαιδευτικοί που επιθυμούν να φέρουν οπλισμό πρέπει, μεταξύ άλλων, να περάσουν πρώτα 40 ώρες «βασικής εκπαίδευσης...
ΔΑΣΚΑΛΑ
Τοξικό το κλίμα στα σχολεία λίγο πριν διακοπές του Πάσχα λόγω των πιέσεων του υπουργείου Παιδείας
Ένας μεγάλος αριθμός εκπαιδευτικών βιώνει υψηλή ή μεσαία συναισθηματική εξάντληση, ενώ καταγράφεται επίσης ότι ένα ακόμη μεγαλύτερο τμήμα...
10 γυμνασιο παπαγου
Τεράστια επιτυχία: Το «ψηφιακό» Υπουργείο άφησε 345 μαθητές με κενά εκπαιδευτικών από την αρχή της χρονιάς ως τώρα!
Λήγει το σχολικό έτος κι ακόμα να καλύψουν τα κενά -και μάλιστα στην Αθήνα, στου Παπάγου! Στα «κάγκελα» οι γονείς...
Ενισχυτική Διδασκαλία: Πώς ένας απαραίτητος θεσμός για τους μαθητές κατέληξε σε «πρεκαριάτο» για τους εκπαιδευτικούς...
Το πρεκαριάτο, από το λατινικό precarious (που σημαίνει αβέβαιος, ανασφαλής), είναι όρος που εμφανίζεται από τη δεκαετία του '80 για τα σύγχρονα...