Thumbnail
«Να γίνει μια εστία δραστηριοτήτων και ακαδημαϊσμού» και πρόσθεσε ότι «με τις νέες πρωτοβουλίες που έχουμε πάρει την συγχώνευση με το ΤΕΙ, να γίνει ένα από τα σημαντικά πανεπιστήμια του τόπου μας»

Το εργοτάξιο της πανεπιστημιούπολης στην Κοζάνη επισκέφθηκε το μεσημέρι ο υπουργός Παιδείας Κώστας Γαβρόγλου όπου περιηγήθηκε από τον Περιφερειάρχη Δυτικής Μακεδονίας Θόδωρο Καρυπίδη και τους εκπροσώπους της αναδόχου εταιρίας στις υπό κατασκευή νέες κτιριακές εγκαταστάσεις. Επισκέφθηκε τα δύο κτιριακά συγκροτήματα συνολικού εμβαδού 12.000 τ.μ. όπου χωροθετούνται το κτίριο διοίκησης, η βιβλιοθήκη και το μεγάλο αμφιθέατρο συνεδριακού τύπου, καθώς και 32 αίθουσες διδασκαλίας, εργαστηρίων και δύο αμφιθέατρων εκπαιδευτικού χαρακτήρα.

Ο υπουργός Παιδείας δήλωσε έκπληκτος από τα αρχιτεκτονικά χαρακτηριστικά του έργου, την ποικιλία των αιθουσών διδασκαλίας και των εργαστηρίων που προσαρμόζονται στα βιοκλιματικά πρότυπα αλλά και από το μέγεθος των νέων εγκαταστάσεων. Η κατασκευή του αναμένεται να ολοκληρωθεί σε ένα χρόνο και ο Κώστας Γαβρόγλου εξέφρασε την ελπίδα «να γίνει μια εστία δραστηριοτήτων και ακαδημαϊσμού» και πρόσθεσε ότι «με τις νέες πρωτοβουλίες που έχουμε πάρει την συγχώνευση με το ΤΕΙ, να γίνει ένα από τα σημαντικά πανεπιστήμια του τόπου μας».

«Από την αρχή της θητείας μας στηρίξαμε σθεναρά το εγχείρημα της πανεπιστημιούπολης στην Κοζάνη, αλλά και των νέων κτιριακών εγκαταστάσεων του πανεπιστημίου στην Φλώρινα» υποστήριξε ο Θόδωρος Καρυπίδης και πρόσθεσε ότι «η επένδυση στη γνώση και την έρευνα που το πανεπιστήμιο εγγυάται με την παρουσία του, μπορεί να προσφέρει στην περιοχή μας διεξόδους στα Βαλκάνια και την Ευρώπη».

Το πρωί ο υπουργός Παιδείας παρακολούθησε τη συνεδρίαση προσομοίωσης του Δημοτικού Συμβουλίου Αμυνταίου όπου 28 αγόρια και κορίτσια από 16 έως 20 ετών από την Φλώρινα και το Αμύνταιο, στο πλαίσιο Ευρωπαϊκής πρωτοβουλίας που υλοποιεί ο όμιλος Ενεργών νέων Φλώρινας (ΟΕΝΕΦ), συζήτησαν θέματα της καθημερινότητας και αναβάθμισης της ποιότητας ζωής των πολιτών.

Απευθυνόμενους στους «νέους δημοτικούς συμβούλους» του Δήμου Αμυνταίου, τους κάλεσε «να παραμείνουν οπαδοί και λάτρεις του διαλόγου» που αποτελεί συστατικό στοιχείο της εμβάθυνσης της δημοκρατίας μας, και παράλληλα τους προέτρεψε «να ακούν προσεκτικά τον συνομιλητή τους» και σε κάποιες περιπτώσεις να είναι έτοιμοι ακόμη και «να αλλάζουν γνώμη για ένα γεγονός η ένα πρόβλημα».

Ευχήθηκε τέλος κάποιοι από τους νέους της αίθουσας του δημοτικού συμβουλίου Αμυνταίου «να επιχειρήσουν στο μέλλον την πραγματική εμπλοκή τους με την αυτοδιοίκηση και να εκλεγούν στις περιοχές τους», προσθέτοντας μέσα από το προσωπικό τους όραμα «ένα βήμα προόδου για τον τόπο τους».

Αργά το απόγευμα ο κ. Γαβρόγλου θα μιλήσει σε εκδήλωση που διοργανώνει ο δήμος Κοζάνης στο αμφιθέατρο της Κοβενταρείου Βιβλιοθήκης με θέμα «Το μέλλον της Τριτοβάθμιας εκπαίδευσης στην χώρα μας και το Πανεπιστήμιο δυτικής Μακεδονίας».

ΑΠΕ-ΜΠΕ

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ για Εκπαιδευτικούς - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ μόρια 2ης ξένης γλώσσας

Παν.Πατρών: Tο 1ο στην Ελλάδα Πανεπιστημιακό Πιστοποιητικό ΤΕΧΝΗΤΗΣ ΝΟΗΜΟΣΥΝΗΣ για εκπαιδευτικούς

Πανεπιστήμιο Αιγαίου: Το κορυφαίο πρόγραμμα ειδικής αγωγής στην Ελλάδα - Αιτήσεις έως 28/10

Μοριοδοτούμενο σεμινάριο Ειδικής Αγωγής Πανεπιστημίου Πατρών με μόνο 60 ευρώ 

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

Θεσσαλονίκη παρέλαση
28η Οκτωβρίου: Η πρώτη παρέλαση της Αλεξίας μετά τον τραυματισμό της από αδέσποτη σφαίρα (Pic)
Συγκίνηση στις Θεσπιές Βοιωτίας – Η 14χρονη σήμερα κρατά τη σημαία με υπερηφάνεια
28η Οκτωβρίου: Η πρώτη παρέλαση της Αλεξίας μετά τον τραυματισμό της από αδέσποτη σφαίρα (Pic)
παπαιωαννου
Ν. Παπαιωάννου (υφ. Παιδείας): Σχετικά με τα συγγράμματα που διατίθενται ανά Πανεπιστημιακό Τμήμα
Ο Υφυπουργός Παιδείας Ν. Παπαιωάννου διευκρινίζει το νομοθετικό πλαίσιο για τη διανομή συγγραμμάτων μέσω της πλατφόρμας «ΕΥΔΟΞΟΣ» και εξετάζει...
Ν. Παπαιωάννου (υφ. Παιδείας): Σχετικά με τα συγγράμματα που διατίθενται ανά Πανεπιστημιακό Τμήμα