Στα πλαίσια των σημερινών απεργιακών κινητοποιήσεων ενάντια στο υπό ψήφιση σχέδιο νόμου του Υπουργείου οι Αναπληρωτές εκπαιδευτικοί (Νηπιαγωγοί. Δάσκαλοι, Καθηγητές) που υπηρετούμε στα σχολεία της Τήλου --παρά τις εξαιρετικά δύσκολες οικονομικά συνθήκες που όλοι βιώνουμε-- απεργήσαμε σχεδόν στο 100%.
Τόσο η Δήμαρχος του νησιού Μαρία Καμμά-Αλιφέρη όσο και Πρόεδρος του Συλλόγου Γονέων και Κηδεμόνων Μάριος Αγγελιδάκης στους οποίους επιδώσαμε το ψήφισμά-μας δήλωσαν την αμέριστη συμπαράστασή τους στον αγώνα μας…