Στις δηλώσεις του, ο πρωθυπουργός Α. Τσίπρας κάνει αναφορά για τη μείωση των μαθητών ανά τμήμα σε νηπιαγωγεία, δημοτικά και λύκεια.
«Προχωράμε από την επόμενη σχολική χρονιά στη μείωση του μέγιστου αριθμού μαθητών ανά τμήμα από τους 25 μαθητές, που είναι σήμερα για το νηπιαγωγείο και το δημοτικό στους 22 και στη θεσμοθέτηση του μέγιστου αριθμού 25 μαθητών σε κάθε τμήμα της Γ΄ Λυκείου»