Thumbnail
Επιστολή διαμαρτυρίας για τις σοβαρές ελλείψεις εκπαιδευτικών στο ΓΕΛ Λουτρών Αιδηψού έστειλε το 15μελές μαθητικό συμβούλιο του σχολείου στον Προϊστάμενο της Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης του νομού Ευβοίας.

Στην επιστολή αναφέρεται ότι λείπουν καθηγητές ακόμη και από πανελλαδικώς εξεταζόμενα μαθήματα, όπως η Χημεία, η Βιολογία και η Πληροφορική.

Οι μαθητές σημειώνουν ότι "η έλλειψη καθηγητών υπονομεύει το μέλλον" τους, ενώ υπογραμμίζουν ότι θα επιλέξουν την κατάληψη ως έσχατη λύση, αν δεν καλυφθούν τα κενά.

Αναλυτικά η επιστολή του 15μελούς του ΓΕΛ Λουτρών Αιδηψού:

«Αξιότιμε κύριε Προϊστάμενε της Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης Ν.Ευβοίας το Δεκαπενταμελές Συμβούλιο του ΓΕΛ Λουτρών Αιδηψού εκπροσωπώντας όλους τους μαθητές του σχολείου μας, σας απευθύνουμε την παρούσα επιστολή διαμαρτυρίας, διότι και φέτος όπως επανειλημμένα συμβαίνει τα τελευταία χρόνια αντιμετωπίζουμε το πρόβλημα έλλειψης διδασκόντων ενάμιση μήνα μετά την έναρξη των μαθημάτων. Συγκεκριμένα όπως γνωρίζετε λείπουν καθηγητές – καθηγήτριες πανελλαδικώς εξεταζομένων μαθημάτων (Χημεία Βιολογία Πληροφορική) ζήτημα που αποτελεί μείζον πρόβλημα. Επιπλέον η Α΄ και Β΄ Λυκείου διδάσκονται τα μαθήματα αυτά, δεδομένου ότι η δημιουργία ισχυρών βάσεων που τίθεται στις πρώτες τάξεις του Λυκείου αποτελεί απαραίτητη προϋπόθεση για τη σωστή προετοιμασία και επιτυχία των υποψηφίων για την τριτοβάθμια εκπαίδευση ή και για άλλες επαγγελματικές επιλογές των αποφοίτων μέσω άλλων φορέων (ΙΕΚ ιδιωτικές σχολές κολλέγια και λοιπά).

Θεωρούμε πως η έλλειψη καθηγητών υπονομεύει το μέλλον μας σε εποχές τόσο δύσκολες για τα ελληνικά νοικοκυριά. Το δημόσιο σχολείο αποτελεί μονόδρομο για την επιτυχία και την πρόοδο μας. Οι οικογένειές μας δεν αντέχουν οικονομικά τη λύση των φροντιστηρίων. 

Πιστεύουμε ότι η κατάληψη του σχολικού χώρου είναι η έσχατη λύση για αυτό ζητάμε τη βοήθεια σας και παρακαλούμε να προβείτε χωρίς άλλη καθυστέρηση στην τοποθέτηση καθηγητών στο σχολείο μας, ώστε να μην καταφύγουμε σε αυτόν τον τρόπο διεκδίκησης του δίκαιου αιτήματός μας, καθώς οι επιπτώσεις μιας τέτοιας ενέργειας έρχονται σε αντίθεση με την σημασία των σχολικών μαθημάτων που αναφέραμε του δημοκρατικού ήθους και της αξίας του διαλόγου που μας καλλιέργησε το σχολείο. 

Στόχος μας δεν αποτελεί η μακροχρόνια αποχή μας από τα μαθήματα, αλλά αντιθέτως η ώριμη και πολιτισμένη διευθέτηση του προβλήματος. Όμως σε περίπτωση που αντιμετωπίζουμε για αρκετό ακόμη χρονικό διάστημα την κρατική αναλγησία, σε ένα τόσο φλέγον ζήτημα δυστυχώς η λήψη μέτρων που θεωρούμε εκ προοιμίου ακραία, θα είναι η μόνη διέξοδος. Επειδή ήδη το απολεσθέν έδαφος είναι κατά τη γνώμη μας μη αναπλήρωσιμο σας καλούμε το αργότερο ως την Παρασκευή 2 Νοεμβρίου 2018, να προβείτε στην αναπλήρωση των κενών με μαθητές των συγκεκριμένων ειδικοτήτων.

Σας ευχαριστούμε εκ των προτέρων για το ενδιαφέρον σας.

Με σεβασμό το δεκαπενταμελές μαθητικό συμβούλιο ΓΕΛ Λουτρών Αιδηψού

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

Σχολεία: Επανέρχεται στο ωρολόγιο πρόγραμμα το αγαπημένο μάθημα των μαθητών με νέα θεματική

Παν.Πατρών: Tο 1ο στην Ελλάδα Πανεπιστημιακό Πιστοποιητικό Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς

Πανεπιστήμιο Αιγαίου: Το κορυφαίο πρόγραμμα ειδικής αγωγής στην Ελλάδα - Αιτήσεις έως 20/6

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

manitaria
Γεμιστά μανιτάρια με σπανάκι: Μια νόστιμη και χαμηλών υδατανθράκων πρόταση
Αν αναζητάτε ένα χορταστικό αλλά ταυτόχρονα ελαφρύ πιάτο που να συνδυάζει γεύση και θρεπτική αξία, τα γεμιστά μανιτάρια με σπανάκι και φέτα είναι η...
Γεμιστά μανιτάρια με σπανάκι: Μια νόστιμη και χαμηλών υδατανθράκων πρόταση
mathites othones
Το παιδί με δυσλεξία μέσα στην τάξη
Αν και τα βασικά της χαρακτηριστικά σχετίζονται με την ανάγνωση και τη γραφή, η επίδρασή της είναι πολύ πιο εκτεταμένη, επηρεάζοντας πολλαπλές πτυχές...
Το παιδί με δυσλεξία μέσα στην τάξη