Thumbnail
πρόγραμμα Erasmus 

Στα πλαίσια εγκεκριμένου προγράμματος Erasmus+ΚΑ1 και συμμετέχοντας σε Κοινοπραξία 7 σχολεία της ΔΔΕ Πέλλας  μετακινήθηκαν στο  Ελσίνκι της Φινλανδίας, από τις 23 έως τις 29 Σεπτεμβρίου 2018. Η μετακίνηση αυτή ήταν η δεύτερη ροή του προγράμματος. Η πρώτη πραγματοποιήθηκε τον Μάιο του 2018.

Δεκαπέντε(15)  εκπαιδευτικοί ολοκλήρωσαν με επιτυχία πενθήμερη επιμόρφωση με θέμα: «Μαθήματα για μετανάστες: Οι νέες τεχνολογίες στη διδασκαλία και μάθηση των νεοαφιχθέντων μεταναστών»,  με γλώσσα επικοινωνίας την Αγγλική και φορέα υποδοχής τον Euneos.

 Οι εκπαιδευτικοί που συμμετείχαν ήταν:

  • Πασχούδη Μαρία διευθύντρια, Παπαθεμιστοκλέους Αργυρώ υποδιευθύντρια και Χατζηγεωργίου Μαρία οικονομολόγος  από το 2ο ΓΕΛ Γιαννιτσών,
  • Καρύπη Μαρία διευθύντρια και Κιουζέπη Μαρία Αγγλικής γλώσσας από το Εσπερινό ΕΠΑΛ Γιαννιτσών
  • Κενανίδης Λάζαρος διευθυντής και Ταρασίδου Μαρία Γερμανικής γλώσσας από το 2ο Γυμνάσιο Γιαννιτσών
  • Ιωαννίδου Ανθούλα και Ευφραιμίδου Δέσποινα, φιλόλογοι από το  3ο Γυμνάσιο Γιαννιτσών
  • Γιοβάνογλου Νικόλαος υποδιευθυντής και Σέβης Χρήστος μαθηματικός από το 1ο ΕΠΑΛ Γιαννιτσών
  • Καραβίτης Σταύρος υποδιευθυντής και Τεληγιαννίδου Ηλιάνα φιλόλογος από το Γυμνάσιο Σκύδρας
  • Μίκα Ευαγγελία Αγγλικής γλώσσας και Βοσνιάκου Ιωάννα τεχνολόγος τροφίμων  από το 1ο ΕΠΑΛ Έδεσσας

 

Τα μαθήματα διεξήχθηκαν σε 2 επαγγελματικά λύκεια στην περιοχή Βάνταα του Ελσίνκι στη Φινλανδία. Πιο συγκεκριμένα, η επιμόρφωση έγινε σε δομημένους  κύκλους μαθημάτων και δράσεων (από ώρα 09.00΄ έως 17.00΄) από αρμόδιους εκπαιδευτικούς των σχολείων και από υπεύθυνους της διοικητικής περιφέρειας για την ενσωμάτωση μεταναστών/προσφύγων στα Φινλανδικά σχολεία.

Επίσης, πραγματοποιήθηκαν από Φινλανδούς εκπαιδευτικούς ξεναγήσεις σε εργαστήρια, εγκαταστάσεις και αποθήκες μηχανολογικού, ηλεκτρονικού εξοπλισμού και εκπαιδευτικού υλικού. Παρόντες/ούσες ήταν εκπαιδευτικοί από Φινλανδία-ως φιλοξενούσα χώρα- Ελλάδα, Ισπανία, Γερμανία, Ιταλία, Σουηδία και Σλοβενία. Το εκπαιδευτικό σύστημα της Φινλανδίας θεωρείται επιτυχημένο και αποτελεί πρότυπο για πολλές ευρωπαϊκές χώρες.

Ταυτόχρονα γνωρίσαμε τον πολιτισμό της χώρας, καθώς επισκεφτήκαμε μουσεία και πολιτιστικά και περιβαλλοντικά αξιοθέατα της χώρας.  Ανταλλάξαμε εμπειρίες και βιώματα με τους εκπαιδευτικούς των άλλων χωρών.  Οι εντυπώσεις ήταν εξαιρετικές και οι γνώσεις πολύτιμες.

Σε σύντομο χρονικό διάστημα οι  εκπαιδευτικοί των σχολείων μας λειτουργώντας ως πολλαπλασιαστές θα ενημερώσουν και θα εκπαιδεύσουν τους συναδέλφους τους.  Έτσι, τα εργαλεία των ΤΠΕ στα οποία επιμορφώθηκαν, θα αξιοποιηθούν στην εκπαίδευση των μεταναστών και την ομαλότερη ένταξή τους στο σχολείο.

 

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

Οριστικά σε εφαρμογή η απαγόρευση στη χρήση τζελ νυχιών από την 1η Σεπτεμβρίου

Παν.Πατρών: Tο 1ο στην Ελλάδα Πανεπιστημιακό Πιστοποιητικό Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς

Πανεπιστήμιο Αιγαίου: Το κορυφαίο πρόγραμμα ειδικής αγωγής στην Ελλάδα - Αιτήσεις έως 13/8

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

eforia.jpg
Έρχονται 8 κίνητρα για τους συνεπείς φορολογούμενους με «λευκό Μητρώο» - Τι περιλαμβάνει το πακέτο
Τα 8 σημαντικά προνόμια για τους συνεπείς φορολογούμενους – Νέες διευκολύνσεις, γρήγορες επιστροφές φόρου και αυξημένο ακατάσχετο από το φθινόπωρο
Έρχονται 8 κίνητρα για τους συνεπείς φορολογούμενους με «λευκό Μητρώο» - Τι περιλαμβάνει το πακέτο
δασκαλα
Υπουργείο Παιδείας: Οι δύο προσκλήσεις (ΦΕΚ) για τον διορισμό 10.000 εκπαιδευτικών
Δείτε την πρόσκληση του υπουργείου Παιδείας για τον διορισμό 10.000 εκπαιδευτικών σε Γενική και Ειδική Αγωγή
Υπουργείο Παιδείας: Οι δύο προσκλήσεις (ΦΕΚ) για τον διορισμό 10.000 εκπαιδευτικών
ΠΥΡΟΣΒΕΣΤΕΣ
Συγκλονιστικές εικόνες μιας ολονύκτιας μάχης: Εξαντλημένοι πυροσβέστες στο χώμα μετά τη μάχη με τις φλόγες
Μια εικόνα που καταφέρνει να αποτυπώσει όλη την ανθρώπινη πλευρά του αγώνα
Συγκλονιστικές εικόνες μιας ολονύκτιας μάχης: Εξαντλημένοι πυροσβέστες στο χώμα μετά τη μάχη με τις φλόγες
ΙΕΠ
ΙΕΠ: Η διδασκαλία της Ιστορίας περνά από τις πηγές – Όχι στη «μονοδιάστατη» διάλεξη
ΙΕΠ: Προτροπή προς τους εκπαιδευτικούς να υιοθετούν ενεργητικές μεθόδους διδασκαλίας και να αξιοποιούν ιστορικές πηγές αντί της απλής διάλεξης
ΙΕΠ: Η διδασκαλία της Ιστορίας περνά από τις πηγές – Όχι στη «μονοδιάστατη» διάλεξη