Thumbnail
Αναλυτικά η ερώτηση

Ερώτηση απηύθυνε η Τομεάρχης Παιδείας της Νέας Δημοκρατίας, βουλευτής Επικρατείας, Νίκη Κεραμέως, στον Υπουργό Παιδείας, Κώστα Γαβρόγλου, σχετικά με την πρόταση του Ινστιτούτου Εκπαιδευτικής Πολιτικής (ΙΕΠ) για τις αλλαγές στα νέα Προγράμματα Σπουδών του μαθήματος της Ιστορίας.

Για το θέμα αυτό η κυρία Κεραμέως έκανε την ακόλουθη δήλωση:

«Χθες παραδόθηκε στον Υπουργό από τον Πρόεδρο του Ινστιτούτου Εκπαιδευτικής Πολιτικής η πρόταση για τις αλλαγές στα νέα Προγράμματα Σπουδών του μαθήματος της Ιστορίας. Στη δημοσιότητα, ωστόσο, δόθηκε μία πολύ θεωρητική, συνοπτική και πρόχειρη καταγραφή, σχετικά με το περιεχόμενο των εγχειριδίων και των θεματικών φακέλων. Από το υλικό που δόθηκε στη δημοσιότητα και τις σχετικές δηλώσεις που ακολούθησαν, μας προκαλεί εξαιρετικά μεγάλη ανησυχία τόσο ο κοινωνιολογικός χαρακτήρας που φέρεται να προσδίδει η πρόταση στη διδασκαλία του μαθήματος της Ιστορίας, όσο και ο φερόμενος αποκλεισμός ολόκληρων ενοτήτων από την ύλη του μαθήματος. Ως εκ τούτου, ζητούμε από τον Υπουργό να δώσει στη δημοσιότητα το συνολικό κείμενο της πρότασης. Περαιτέρω, ζητούμε απαντήσεις σχετικά με τον τρόπο κατανομής των ωρών διδασκαλίας μεταξύ εγχειριδίων και θεματικών φακέλων, αλλά και τους διδάσκοντες των θεματικών φακέλων».

Ακολουθεί το πλήρες κείμενο της ερώτησης:

Προς τον Υπουργό Παιδείας, Έρευνας και Θρησκευμάτων, κ. Κωνσταντίνο Γαβρόγλου

Θέμα: «Τι προβλέπει τελικά η πρόταση για τη διδασκαλία της Ιστορίας;»

Αθήνα, 10/10/2018

Κύριε Υπουργέ,

Χθες σας παραδόθηκε από τον Πρόεδρο του Ινστιτούτου Εκπαιδευτικής Πολιτικής (ΙΕΠ), κ. Γεράσιμο Κουζέλη, η πρόταση του ΙΕΠ για τις αλλαγές στα νέα Προγράμματα Σπουδών του μαθήματος της Ιστορίας. Στη δημοσιότητα, ωστόσο, δόθηκε μία πολύ θεωρητική, συνοπτική και πρόχειρη καταγραφή, σχετικά με το περιεχόμενο των εγχειριδίων και των θεματικών φακέλων. Περαιτέρω, μας προκαλεί εξαιρετικά μεγάλη ανησυχία τόσο ο κοινωνιολογικός χαρακτήρας που φέρεται να προσδίδει η πρόταση στη διδασκαλία του μαθήματος της Ιστορίας, όσο και ο φερόμενος αποκλεισμός ολόκληρων ενοτήτων από την ύλη του μαθήματος, π.χ. η πολιτική ιστορία της κλασικής αρχαιότητας, αλλά και η αντίστοιχη της ρωμαϊκής, βυζαντινής και νεοελληνικής περιόδου.

Ως εκ τούτου, παρακαλείσθε, όπως καταθέσετε στη Βουλή των Ελλήνων το συνολικό κείμενο της πρότασης.

Περαιτέρω, ερωτάσθε: 

1. Πώς θα κατανεμηθεί η ώρα διδασκαλίας μεταξύ εγχειριδίων και θεματικών
φακέλων; 

2. Τι προβλέπεται από την πρόταση για τους διδάσκοντες; Ποιες ειδικότητες θα διδάσκουν τους θεματικούς φακέλους;

Η Ερωτώσα Βουλευτής

Νίκη Κ. Κεραμέως, Επικρατείας

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

Πανελλαδικές 2024: Τι σημαίνει η ήπια αύξηση του αριθμού εισακτέων που ανακοίνωσε ο Κυριάκος Πιερρακάκης

Παν.Πατρών: Μοριοδοτούμενο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗΣ με μόνο 65Є εγγραφή - έως 22 Απριλίου

Μοριοδοτούμενο σεμινάριο Ειδικής Αγωγής (ΕΛΜΕΠΑ) με μόνο 50Є εγγραφή- αιτήσεις ως 22/4

2ος Πανελλήνιος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Τα 2 μαθήματα εξέτασης και η ύλη

Proficiency και Lower μόνο 95 ευρώ σε 2 μόνο ημέρες στα χέρια σας (ΧΩΡΙΣ προφορικά, ΧΩΡΙΣ έκθεση!)

ΕΥΚΟΛΕΣ ΠΙΣΤΟΠΟΙΗΣΕΙΣ ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ και ΙΤΑΛΙΚΩΝ για εκπαιδευτικούς - Πάρτε τις άμεσα

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα