Thumbnail
ΔΑΚΕ ΔΕ

Η ΔΑΚΕ Καθηγητών Δ.Ε καταγγέλλει τις τραγελαφικές καταστάσεις που βίωσαν χιλιάδες αναπληρωτές την Τρίτη, 04 Σεπτεμβρίου 2018, όταν ανακοινώθηκαν οι προσλήψεις της πρώτης φάσης των αναπληρωτών εκπαιδευτικών.

Με έκπληξη διαπιστώθηκε ότι έλειπαν ολόκληρες περιοχές (Ηράκλειο-Γενική Παιδεία, Χίος, Ψαρά, Οινούσες, Πειραιάς, Ανατολική Θεσσαλονίκη-Ειδική Αγωγή), ενώ είχαν γίνει προσλήψεις αναπληρωτών μειωμένου ωραρίου στο Ρέθυμνο, χωρίς να έχει γίνει καμία πρόσληψη αναπληρωτού πλήρους απασχόλησης!!!

Εξαιτίας της αναταραχής που δημιουργήθηκε, το Υπουργείο Παιδείας υποχρεώθηκε να αποσύρει τον πίνακα διορισθέντων και να ξεκινήσει εξαρχής τη διαδικασία πρόσληψης για τους εκπαιδευτικούς στη Γενική Εκπαίδευση. Δεν έπραξε όμως το ίδιο και στην Ειδική Αγωγή, με αποτέλεσμα πολλοί συνάδελφοι να χάσουν την πρώτη επιλογή τους, παρά το γεγονός ότι υπήρχαν κενά στην ειδικότητα τους (π.χ. Ανατολική Θεσσαλονίκη, κ.α.). Επίσης, με την τελική ανακοίνωση των πινάκων διαπιστώθηκε ότι κενά συγκεκριμένων περιοχών αποκρύφτηκαν από το Υπουργείο Παιδείας (Πειραιάς, κ.α.).

Η ΔΑΚΕ Καθηγητών Δ.Ε:

  • εκφράζει την αγανάκτηση της για την απίστευτη προχειρότητα, με την οποία έδρασε η Κεντρική Υπηρεσία και οι Περιφερειακές Υπηρεσίες του Υπουργείου Παιδείας σε ένα ζήτημα που αφορά χιλιάδες εκπαιδευτικούς.

  • Καταγγέλλει την τακτική του Υπουργείου Παιδείας να αποκρύπτει κενά εκπαιδευτικών και να παρουσιάζει τις ανάγκες σε εκπαιδευτικούς λιγότερες από τις πραγματικές.

  • Η παράταξη της ΔΑΚΕ Καθηγητών Δ.Ε αναγνωρίζει ότι στην πρώτη φάση με την πρόσληψη αναπληρωτών καλύφτηκε ένα μεγάλο μέρος των κενών στην Πρωτοβάθμια  και στη Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση. Παρά το γεγονός αυτό στη Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση λείπουν τουλάχιστον 1500 εκπαιδευτικοί. Είναι επίσης άδικη η τακτική του Υπουργείου Παιδείας να καλύπτει πρώτα τα κενά των εκπαιδευτικών στις απομακρυσμένες περιοχές και να μην εμφανίζει τα κενά στις περιοχές υψηλής ζήτησης (Πειραιάς κ.α.), με τη λογική ότι τα κενά αυτά μπορεί εύκολα να καλυφθούν σε δεύτερη φάση, αδικώντας έτσι τους αναπληρωτές που βρίσκονται στις πρώτες σειρές των πινάκων.

  •             Η ΔΑΚΕ Καθηγητών Δ.Ε απαιτεί να δίνονται όλα τα κενά εκπαιδευτικών στην πρώτη φάση χωρίς καμία εξαίρεση, έτσι ώστε και οι εκπαιδευτικές ανάγκες να καλύπτονται άμεσα και οι συνάδελφοι αναπληρωτές να έχουν δίκαιη αντιμετώπιση.




                                                                                  

ΔΑΚΕ ΚΑΘΗΓΗΤΩΝ Δ.Ε

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

2ος Πανελλήνιος γραπτός διαγωνισμός: Βγήκε η προκήρυξη - Αιτήσεις από 29/4 έως 14/5

Παν.Πατρών: Tο 1ο στην Ελλάδα Πανεπιστημιακό Πιστοποιητικό Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς

Πανεπιστήμιο Αιγαίου: Το κορυφαίο πρόγραμμα ειδικής αγωγής στην Ελλάδα - Αιτήσεις έως 2/05

ΕΛΜΕΠΑ: Το κορυφαίο πρόγραμμα Ειδικής Αγωγής στην Ελλάδα για διπλή μοριοδότηση

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

mathites
Χερσόνησος: Εκτός ένταξης δεκάδες μαθητές με μαθησιακές δυσκολίες - Ένα εκπαιδευτικό κενό που διαιωνίζεται
Χωρίς τμήματα ένταξης δεκάδες μαθητές στη Χερσόνησο
Χερσόνησος: Εκτός ένταξης δεκάδες μαθητές με μαθησιακές δυσκολίες - Ένα εκπαιδευτικό κενό που διαιωνίζεται
erasmus
Erasmus+: Εκπαιδευτική ανταλλαγή και περιβαλλοντική ευαισθητοποίηση του Γυμνασίου Λ.Τ. Γενναδίου στην Ιταλία
Εκπαιδευτική εμπειρία στην Ιταλία μέσω του προγράμματος Erasmus+ για το Γυμνάσιο - Λ.Τ. Γενναδίου
Erasmus+: Εκπαιδευτική ανταλλαγή και περιβαλλοντική ευαισθητοποίηση του Γυμνασίου Λ.Τ. Γενναδίου στην Ιταλία
markopoulos
Μαρκόπουλος: «Δεν είναι εικόνα αυτή για τα ελληνικά πανεπιστήμια… οπισθοχωρήσαμε στην πανεπιστημιακή αστυνομία»
Τα «καρφιά» του είχαν αποδέκτες και την ηγεσία της ΝΔ λέγοντας πως «είμαι βουλευτής» και όχι «σχολιαστής σε πάνελ».
Μαρκόπουλος: «Δεν είναι εικόνα αυτή για τα ελληνικά πανεπιστήμια… οπισθοχωρήσαμε στην πανεπιστημιακή αστυνομία»
zaxaraki
Σοφία Ζαχαράκη: Σχετικά με την εισαγωγή μαθήματος εργασιακών δικαιωμάτων και υποχρεώσεων στη Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση
Το νέο αυτό μάθημα προτείνεται να ενταχθεί στο ωρολόγιο πρόγραμμα της Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης, ως ένα σημαντικό εργαλείο πρόληψης της εργασιακής...
Σοφία Ζαχαράκη: Σχετικά με την εισαγωγή μαθήματος εργασιακών δικαιωμάτων και υποχρεώσεων στη Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση