Thumbnail
Αναλυτικά

Με αφορμή τη δήλωση της τομεάρχου Παιδείας, ‘Ερευνας και Θρησκευμάτων της Νέας Δημοκρατίας κ. Νίκης Κεραμέως σχετικά με τις ανακοινώσεις του Υπουργού Παιδείας Κώστα Γαβρόγλου για τις αλλαγές στο Λύκειο και το νέο σύστημα εισαγωγής στην Τριτοβάθμια Εκπαίδευση το Υπουργείο Τύπου απαντά:

"H κ. Κεραμέως, βουλευτής της Νέας Δημοκρατίας με τη δήλωσή της σχετικά με τη νέα Γ’ Λυκείου και το σύστημα εισαγωγής στην Ανωτάτη Εκπαίδευση που ανακοίνωσε το Υπουργείο, αποδεικνύει ότι δεν έχει καταλάβει ή δεν είναι σε θέση να καταλάβει τα σημαντικά σημεία των ρυθμίσεων.

Κρίμα γιατί το κείμενο της πρότασης ήταν αναλυτικότατο όπως και η συνέντευξη τύπου που ακολούθησε. Ήταν και είναι όλα δημοσιοποιημένα.

Αμφιβάλλει για την αδιαβλητότητα των ενδοσχολικών εξετάσεων. Δηλαδή θεωρεί ότι οι καθηγητές διαφορετικών σχολείων δεν είναι σε θέση να συνεργαστούν και να διορθώσουν τα γραπτά όχι των δικών τους μαθητών αλλά άλλων σχολείων, μάλιστα σε κόλλες με κλειστά τα ονόματα. Είναι δυνατόν η εκπρόσωπος της αξιωματικής αντιπολίτευσης να θεωρεί τους καθηγητές εξορισμού απατεώνες;

Εκείνο, όμως, που έχει πολύ μεγάλη σημασία είναι γιατί η κ. Κεραμέως αποφεύγει να τοποθετηθεί στο μείζον πρόβλημα, που είναι η ακυρωμένη σήμερα Γ’ Λυκείου και αν διαφωνεί με τον τρόπο που προτείνουμε για την επανασυγκρότησή της. Προτείνουμε να γίνει όπως σε πολλά άλλα μέρη της Ευρώπης ένα προπαρασκευαστικό έτος με λίγα μαθήματα που θα διδάσκονται σε πολλές ώρες ώστε τα παιδιά να μπορούν να εμπεδώσουν τις γνώσεις τους στο σχολείο και όχι στα φροντιστήρια.

Δεν αναφέρεται στις δυνατότητες που υπάρχουν για τη δραματική αναβάθμιση του απολυτηρίου, εκτός αν η Ν.Δ. είναι περήφανη με τον τρόπο που παρέχεται το απολυτήριο και τις γνώσεις που (δεν) εκφράζει! Και αυτό παρά τις φιλότιμες προσπάθειες των εκπαιδευτικών.

Και βέβαια δεν γίνεται καμία κουβέντα για την αρχή της ελεύθερης πρόσβασης με μόνο το απολυτήριο. Αυτό και αν απεχθάνεται η Ν.Δ.!

Η κ. Κεραμέως όπως έχει κατ’ επανάληψη δηλώσει ο Υπουργός Παιδείας, Έρευνας και Θρησκευμάτων Κώστας Γαβρόγλου, είναι πάντοτε ευπρόσδεκτη στο Υπουργείο για λεπτομερή ενημέρωση και απαντήσεις για όλα τα θέματα."

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

Νέο Προσκλητήριο Προσλήψεων Εκπαιδευτών Ενηλίκων: Αφορά όλα τα πτυχία ΑΕΙ-ΤΕΙ - Πιστοποιηθείτε άμεσα

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ για Εκπαιδευτικούς - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ μόρια 2ης ξένης γλώσσας

Παν.Πατρών: Tο 1ο στην Ελλάδα Πανεπιστημιακό Πιστοποιητικό ΤΕΧΝΗΤΗΣ ΝΟΗΜΟΣΥΝΗΣ για εκπαιδευτικούς

Πανεπιστήμιο Αιγαίου: Το κορυφαίο πρόγραμμα ειδικής αγωγής στην Ελλάδα - Αιτήσεις έως 14/9

Μοριοδοτούμενο σεμινάριο Ειδικής Αγωγής Πανεπιστημίου Πατρών με μόνο 60 ευρώ 

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

Χαβιέ Μπαρδέμ στα Emmy
Χαβιέ Μπαρδέμ: Με παλαιστινιακή κεφίγια στα βραβεία Emmy - «Να σταματήσει η γενοκτονία, ελεύθερη Παλαιστίνη»
Χαβιέ Μπαρδέμ στα Emmy: «Δεν θα συνεργαστώ ποτέ με κάποια εταιρεία που δεν καταδικάζει τη γενοκτονία στη Γάζα - Ζητάμε εμπορικό, διπλωματικό...
Χαβιέ Μπαρδέμ: Με παλαιστινιακή κεφίγια στα βραβεία Emmy - «Να σταματήσει η γενοκτονία, ελεύθερη Παλαιστίνη»
syntaxeis-poioi-tha-paroyn-anadromika.jpg
Συντάξεις – Αναδρομικά: Ποιοι διεκδικούν ποσά έως 16.800 ευρώ [Παραδείγματα - Πίνακες]
16 επικουρικά ταμεία, μία αδικία: Τι διεκδικούν οι συνταξιούχοι, πόσα χρήματα τους οφείλονται - Ποιοι θα λάβουν αυξήσεις και αναδρομικά έως 16.800...
Συντάξεις – Αναδρομικά: Ποιοι διεκδικούν ποσά έως 16.800 ευρώ [Παραδείγματα - Πίνακες]
μεταφορές μαθητών
«Άγονοι» διαγωνισμοί αφήνουν μαθητές χωρίς μεταφορά – Διαμαρτυρία στην Περιφέρεια Αττικής
Οξύνεται το πρόβλημα με τη μεταφορά μαθητών σε Πειραματικά, Μουσικά, Καλλιτεχνικά και Ειδικά Σχολεία – Κάλεσμα σε κινητοποίηση σήμερα
«Άγονοι» διαγωνισμοί αφήνουν μαθητές χωρίς μεταφορά – Διαμαρτυρία στην Περιφέρεια Αττικής
Personal Branding από το Οικονομικό Πανεπιστήμιο Αθηνών
Πώς να παρουσιάζεις αποτελεσματικά τον εαυτό σου σήμερα;
«Η «πώληση»/παρουσίαση του εαυτού μας δεν αναφέρεται στο να προσπαθούμε να γίνουμε κάτι που δεν είμαστε, αλλά στο να αναδεικνύουμε αυτό που...
Πώς να παρουσιάζεις αποτελεσματικά τον εαυτό σου σήμερα;