Thumbnail
ΠΕΑΔ

Έντονος προβληματισμός κυριαρχεί τον τελευταίο καιρό στον κόσμο των  αναπληρωτών εκπαιδευτικών για την πρόσληψη νέων σε ηλικία πτυχιούχων με ποσοστό 30% αλλά ίσως και 50% επί των επικείμενων μελλοντικών διορισμών. Θεωρούμε και μόνο την ιδέα και σκέψη αυτή ως ανήθικη και ανοίκεια συμπεριφορά απέναντι σε χιλιάδες ωρομισθίων και αναπληρωτών εκπαιδευτικών που εργάστηκαν σε όλη την επικράτεια επί πολλά χρόνια με ανυπέρβλητες οικογενειακές και οικονομικές δυσκολίες και κατοχύρωσαν τη δημόσια προϋπηρεσία τους σύμφωνα με τους νόμους και τις κείμενες διατάξεις.

Ως Π.Ε.Α.Δ. θεωρούμε το δικαίωμα στην εργασία αναφαίρετο. Ασφαλώς και οι νεότεροι συνάδελφοι και δικαιούνται και πρέπει να έχουν πρόσβαση στη δημόσια εκπαίδευση. Ωστόσο, δεν μπορούμε παρά να εκφράσουμε την ανησυχία μας γιατί πριν ακόμη δοθεί μια λύση στην ιδιότυπη εργασιακή «ομηρία» χιλιάδων συναδέλφων που χρόνια τώρα αναπληρώνουν τους εαυτούς τους, ανοίγει μια συζήτηση περί «ισοτιμίας» ανάμεσα σε παλιούς και νέους. Οι προτάσεις και σκέψεις αυτές του Υπουργού Παιδείας είναι αυτές που θα επιτείνουν τις έντονες διεργασίες ενός ιδιότυπου εσωτερικού κοινωνικού αυτοματισμού που θα αγγίξει ίσως τα όρια κοινωνικού κανιβαλισμού λόγω της πολύχρονης αναστολής μόνιμων διορισμών.

Στην παρούσα συγκυρία, στην ελληνική εκπαίδευση, αυτό που πρέπει να μας απασχολήσει κατά προτεραιότητα είναι το είδος παιδαγωγικής σχέσης δασκάλου-μαθητή που θέλουμε να ασκείται στο ελληνικό σχολείο: θέλουμε αυτή να ασκείται  από έμπειρους διδακτικά και παιδαγωγικά καταρτισμένους με ασφαλή σχέση εργασίας και με διαμορφωμένη επαγγελματική ταυτότητα εκπαιδευτικούς; Και δεν το λέμε αυτό κινούμενοι από συντεχνιακή –ποταπή λογική και συμφέρον αλλά με καθαρώς παιδαγωγικά και εκπαιδευτικά κριτήρια. Και απαντούμε σε όλους αυτούς που ευφυολογούν μιλώντας για συντεχνιακά αιτήματα: η διδασκαλία είναι και εργασία. Είναι βιβλιογραφικά τεκμηριωμένο ότι  εκπαιδευτικοί  διαμορφώνονται από την εργασία που κάνουν και τη διαμορφώνουν, με τις παιδαγωγικές και διδακτικές παρεμβάσεις τους που επί τόσα χρόνια έχουν προσφέρει στα σχολεία της χώρας

Σε αυτή τη μάχη, σε πείσμα των άθλιων πρακτικών υποδαύλισης διάφορων μορφών κοινωνικού αυτοματισμού, είναι κομβικής σημασίας υπόθεση η υπεράσπιση του δημόσιου σχολείου ,ο δωρεάν χαρακτήρας της εκπαίδευσης και ο παραπέρα εκδημοκρατισμός της.

Ζητούμε από το Υπουργείο να λάβει σοβαρά υπόψιν του τα ώριμα και δίκαια αιτήματα των συναδέλφων και να αποδείξει ότι η  Αριστερά είναι μια μεγάλη παρακαταθήκη Σκέψης, Ανθρωπιάς και Διαρκούς Ευαισθησίας. 

Ζητούμε τη πρόβλεψη για μια ουσιαστική μεταβατική περίοδο, μέσα στην οποία θα διευθετηθεί με δίκαιο τρόπο η εκκρεμότητα των υπηρετούντων αναπληρωτών. Θεωρούμε ότι η πρόσληψη μας στην εκπαίδευση δεν θα αποτελέσει μια νέα πρόσληψη αλλά δίκαιη  αποκατάσταση των εργασιακών μας σχέσεων.

 

                     ΠΑΝΕΛΛΗΝΙΑ ΕΝΩΣΗ ΑΝΑΠΛΗΡΩΤΩΝ ΔΕΥΤΕΡΟΒΑΘΜΙΑΣ

ΓΙΑ ΤΟ Δ.Σ.

 

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

«Κανόνι» σε μεγάλη ασφαλιστική στην Ελλάδα - Χιλιάδες οδηγοί χωρίς κάλυψη από 1η Ιουλίου!

Νηπιαγωγεία - Δημοτικά: Αυτό είναι το νέο μάθημα τον Σεπτέμβριο

Παν.Πατρών: Tο 1ο στην Ελλάδα Πανεπιστημιακό Πιστοποιητικό Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς

Πανεπιστήμιο Αιγαίου: Το κορυφαίο πρόγραμμα ειδικής αγωγής στην Ελλάδα - Αιτήσεις έως 18/6

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

ΙΡΑΝ ΙΣΡΑΗΛ
Ποιος είναι ο πραγματικός λόγος που το Ισραήλ χτύπησε το Ιράν;
ο Ισραηλινός Όρι Γκόλντμπεργκ περιγράφει στο τελευταίο του άρθρο τα αδιέξοδα της ισραηλινής κοινωνίας, με τους περισσότερους συμπατριώτες του έχουν...
Ποιος είναι ο πραγματικός λόγος που το Ισραήλ χτύπησε το Ιράν;
apodixi
Γιατί οι αποδείξεις δεν έχουν θέση στο αυτοκίνητό σου
Μπορεί να φαίνεται ασήμαντο, αλλά η απλή συνήθεια να αφήνουμε αποδείξεις στο εσωτερικό του αυτοκινήτου μπορεί να αποδειχθεί πολύ πιο επικίνδυνη απ’...
Γιατί οι αποδείξεις δεν έχουν θέση στο αυτοκίνητό σου