Φοιτητής του Πανεπιστημίου Αιγαίου στην «ακαδημία» της Apple
Θεωρείται πιο απαιτητική και από το Harvard

Στην «ακαδημία» της Apple κατάφερε και πέρασε ένας 20χρονος φοιτητής από το Πανεπιστήμιο Αιγαίου στη Σάμο.

Ο λόγος για τον Γιώργο Κακουλιάδη από την Ξάνθη, ο οποίος πλέον είναι μέλος του πρώτου στην Ευρώπη Apple’s iOS developer academy, με έδρα την Νάπολη της Ιταλίας.

Μάλιστα, όπως αναφέρει το cultofmac.com, η πρώτη Ακαδημία της Apple στην Ευρώπη φαίνεται να είναι πολύ επιλεκτική ως προς τους υποψηφίους που θα επιλέξει, καθώς είναι πιο δύσκολο να φοιτήσεις σε αυτή απ΄οτι στο Harvard.

Ετσι και για τον 20χρονο φοιτητή το γεγονός ότι είχε αρχίσει να δημιουργεί δικό του περιεχόμενο σε Apple συσκευές δεν ήταν αρκετό για να μπει στην Ακαδημία, καθώς χρειάστηκε να δώσει εξετάσεις στην Νάπολι για να τον επιλέξουν.

«Στην πρώτη φάση δώσαμε εξετάσεις στο πανεπιστήμιο της Νάπολης. Ήταν από τις πιο ιδιαίτερες εξετάσεις της ζωής μου μιας και δεν ήταν ένα συνηθισμένο τεστ γνώσεων»,αναφέρει ο Γιώργος Κακουλιάδης στο xanthinea.gr, ο οποίος επισήμανε πως στο τεστ υπήρχαν ερωτήσεις πολλαπλής επιλογής σχετικά με την ανάπτυξη λογισμικού, design, business βασισμένες σε ερωτήσεις λογικής και IQ.

«Στη δεύτερη φάση οι 500 καλύτεροι κληθήκαμε να δώσουμε συνέντευξη και έπειτα ακολούθησε διαδικτυακό interview με ερωτήσεις πάνω στο βιογραφικό και στην έως τώρα πορεία του καθενός. Τελικά επιλέχθηκαν οι 342 συμμετέχοντες για νέο ακαδημαϊκό έτος», καταλήγει ο ίδιος.

Οσο για το τι θα τους παρέχουν εκεί, ο Έλληνας φοιτητής θα λάβει ένα MacBook και iPhone αλλά και χρήματα σε μορφή υποτροφίας, όπως και όλοι οι άλλοι επιλαχόντες.

Η  Apple’s iOS developer academy πρωτοάνοιξε το 2016 και φιλοξενείται στο παλαιότερο μη θρησκευτικό πανεπιστήμιο του κόσμου, το University of Naples Federico II.

Από την πλευρά του, ο Γιώργος Κακουλιάδης γεννήθηκε στη Ξάνθη και όπως λέει και ο ίδιος από τα 13 του έχει αρχίσει να δραστηριοποιείται στον τομέα.

Άλλωστε η επιλογή του δεν οφείλεται καθόλου στην τύχη, καθώς σε δηλώσεις του εξήγησε πως έχει ασχοληθεί αρκετά με το κεφάλαιο  «επιχειρηματικότητα» τον τελευταίο καιρό με αποκορύφωμα τη συμμετοχή του σε μια startup εταιρεία που επιχειρεί να αλλάξει τον τρόπο που αντιλαμβανόμαστε τα ρούχα.

Επίσης ενεργό ρόλο είχε και σε μία φοιτητική ομάδα, η Swifters, η οποία είναι η πρώτη και μοναδική φοιτητική κοινότητα γύρω από τεχνολογίες Apple στην Ελλάδα και έχει έδρα στο Πανεπιστήμιο Αιγαίου.


Πηγή:  xanthinea.gr

logo alfavita

Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις έγκυρα και έγκαιρα από το alfavita.gr

Πριν τις γιορτές πιθανόν θα ανοίξουν τα σχολεία: Νέες δηλώσεις Κεραμεώς

Tο περιζήτητο σεμινάριο ΔΙΑΠΟΛΙΤΙΣΜΙΚΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ του Παν.Αιγαίου για μόρια - Γιατί εκτοξεύτηκε η ζήτησή του

Μητσοτάκης: Πρώτα θα ανοίξουν τα δημοτικά

Αυτό είναι το κορυφαίο σεμινάριο για διορισμούς στην ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗ και μοριοδότηση στον ΑΣΕΠ

ΠΙΣΤΟΠΟΙΗΣΗ Η/Υ για τον ΑΣΕΠ σε 10 ημέρες εξ αποστάσεως με ΔΩΡΕΑΝ ΕΠΑΝΕΞΕΤΑΣΕΙΣ

Πανελλήνιες 2021: Μόνο οι μαθητές υποβάλλουν το Νοέμβριο αίτηση συμμετοχής

 


 

σχετικά άρθρα

Κορονοϊός-Κατερίνη: Θρήνος για το χαμό του συζύγου της 29χρονης που πέθανε λίγο μετά τον τοκετό
Κορονοϊός-Κατερίνη: Θρήνος για το χαμό του συζύγου της 29χρονης που πέθανε λίγο μετά τον τοκετό
Ο 38χρονος «έφυγε» νικημένος από τον κορονοϊό ένα χρόνο μετά το χαμό της 29χρονης συζύγου του, αφήνοντας πίσω ένα κοριτσάκι ενός έτους
Κορονοϊός-Κατερίνη: Θρήνος για το χαμό του συζύγου της 29χρονης που πέθανε λίγο μετά τον τοκετό
Κορονοϊός-Χαρδαλιάς: Οι 18 περιοχές με τα περισσότερα κρούσματα
Κορονοϊός-Χαρδαλιάς: Οι 18 περιοχές με τα περισσότερα κρούσματα
Οι περιοχές που ανησυχούν περισσότερο τις υγειονομικές αρχές, λόγω κορονοϊού - Ποιες βρίσκονται στο «κόκκινο» σύμφωνα με το Νίκο Χαρδαλιά
Κορονοϊός-Χαρδαλιάς: Οι 18 περιοχές με τα περισσότερα κρούσματα
Άνοιγμα σχολείων: 4+1 σχέδια για την αντιμετώπιση της πανδημίας στα σχολεία;
Άνοιγμα σχολείων: 4+1 σχέδια για την αντιμετώπιση της πανδημίας στα σχολεία;
Άρχισε η συζήτηση για την ημερομηνία επαναλειτουργίας των σχολείων… Και αναρωτιόμαστε εύλογα. Άραγε με ποιον τρόπο;
Άνοιγμα σχολείων: 4+1 σχέδια για την αντιμετώπιση της πανδημίας στα σχολεία;