Thumbnail
Σχολεία

Η καταστροφική πυρκαγιά που έπληξε την Ανατολική Αττική δεν προκάλεσε προβλήματα στα σχολεία που βρίσκονται εντός της πυρόπληκτης περιοχής όπως ανακοινώθηκε απο την Εταιρία Κτιριακές Υποδομές.

Ειδικότερα:

    το Σχολικό Συγκρότημα του Νέου Βουτζά (Νηπιαγωγείο, Δημοτικό, Γυμνάσιο, Λύκειο) παρότι στο επίκεντρο της περιοχής του φαινομένου δεν υπέστη καμία βλάβη, ενώ το
    1ο ΕΠΑΛ Ραφήνας υπέστη επισκευάσιμες εξωτερικές βλάβες, κυρίως στην επί πλάκας οπλισμένου σκυροδέματος, ξύλινη στέγη και πάντως είναι λειτουργικό.

 

 

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

Νέο Προσκλητήριο Προσλήψεων Εκπαιδευτών Ενηλίκων: Αφορά όλα τα πτυχία ΑΕΙ-ΤΕΙ - Πιστοποιηθείτε άμεσα

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ για Εκπαιδευτικούς - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ μόρια 2ης ξένης γλώσσας

Παν.Πατρών: Tο 1ο στην Ελλάδα Πανεπιστημιακό Πιστοποιητικό ΤΕΧΝΗΤΗΣ ΝΟΗΜΟΣΥΝΗΣ για εκπαιδευτικούς

Πανεπιστήμιο Αιγαίου: Το κορυφαίο πρόγραμμα ειδικής αγωγής στην Ελλάδα - Αιτήσεις έως 19/9

Μοριοδοτούμενο σεμινάριο Ειδικής Αγωγής Πανεπιστημίου Πατρών με μόνο 60 ευρώ 

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

newsletters__.jpg
Πανεπιστήμιο Παρών: Ο Εμπορικός Σύλλογος πάει… Πανεπιστήμιο - με προσφορές και προνόμια για τους πρωτοετείς φοιτητές- Εκπτώσεις στα καταστήματα της πόλης
Welcome to UP 2025: Ο Εμπορικός Σύλλογος πάει… Πανεπιστήμιο - με προσφορές και προνόμια για τους πρωτοετείς φοιτητές μας - Εκπτώσεις στα καταστήματα...
Πανεπιστήμιο Παρών: Ο Εμπορικός Σύλλογος πάει… Πανεπιστήμιο - με προσφορές και προνόμια για τους πρωτοετείς φοιτητές- Εκπτώσεις στα καταστήματα της πόλης
PATRON
Δημιουργία δεύτερου εταιρικού σχήματος τύπου «Τεχνοβλαστού» από το Πανεπιστήμιο Πατρών για την αξιοποίηση της γνώσης που παράγεται
Δημιουργία δεύτερου εταιρικού σχήματος τύπου «Τεχνοβλαστού» από το Πανεπιστήμιο Πατρών για την αξιοποίηση της γνώσης που παράγεται
Δημιουργία δεύτερου εταιρικού σχήματος τύπου «Τεχνοβλαστού» από το Πανεπιστήμιο Πατρών για την αξιοποίηση της γνώσης που παράγεται