Thumbnail
Παραμένει ως έχει το άρθρο που αφορά τα κριτήρια προσλήψεις αναπληρωτών στις ΔΥΕΠ και την πρόταξη όσων τα έχουν έναντι άλλων συναδέλφων των αναπληρωτών

Παρά το γεγονός ότι φορείς των αναπληρωτών ζήτησαν να μην εφαρμοστούν κριτήρια όπως ο ΠΑΣΑΔ και ΠΣΑΕΠ που εκπροσωπήθηκαν στην Επιτροπή Μορφωτικών Υποθέσεων από τους Προέδρους τους και παρά τις φωνές βουλευτών. 

Αξίζει να αναφερθεί ότι και ο αγορητής των ΑΝΕΛ κ. Κατσίκης αναφέρθηκε στο γεγονός δηλώνοντας:

Επιτρέψτε μου, όμως, ένα μικρό σχόλιο για το άρθρο 80, όπου με τις διατάξεις αυτού, παράγραφος 1 και 4, διαπιστώνεται προνομιακή μεταχείριση της προϋπηρεσίας και η πρόταξη των αναπληρωτών εκπαιδευτικών που έτυχε να προσληφθούν στις δομές υποδοχής για την εκπαίδευση των προσφυγοπαίδων στους πίνακες προσλήψεων έναντι των χιλιάδων συναδέλφων τους που έχουν προϋπηρεσία μεγαλύτερη ή ίση με αυτούς. 

Και πιστεύω, κύριε Υπουργέ, ότι αυτό αποτελεί μία αδικία, καθότι ναι μεν, δεν ξέρω εάν συναντάται δυσκολία, προκειμένου να πείσετε εκπαιδευτικούς αναπληρωτές να διδάξουν σε αυτές τις δομές των προσφυγοπαίδων από τη μία και τους ενισχύεται τη μοριοδότηση από την άλλη για να τους πείσετε. Δεν ξέρω, εάν πραγματικά συμβαίνει αυτό, ή, εάν και εκείνοι ωφελούνται ξεκινώντας με μια μελλοντική προοπτική για αυτούς στην καριέρα τους ως δάσκαλοι μετέχοντας στην εκπαίδευση και διδάσκοντας στα παιδιά των προσφύγων. Συνεπώς, όλοι οι άλλοι οι υπόλοιποι συνάδελφοί τους αναπληρωτές θέλουν να διεκδικήσουν μια θέση εργασίας, δυσκολεύονται, εφόσον δημιουργείται ένας κλειστός πίνακας μέσω του παρόντος σχεδίου νόμου.

Ακολουθεί το σημείο που αποδεικνύει ότι το άρθρο για τα κριτήρια για τους αναπληρωτές έγινε δεκτό από την Επιτροπή Μορφωτικών Υποθέσεων χωρίς αλλαγές. Σημειώνουμε ότι πρόκειται για το άρθρο 80. Δεν γνωρίζουμε αν κατά τη συζήτηση του νομοσχεδίου στην Ολομέλεια υπάρξει κάποια αλλαγή. ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΣΕΒΑΣΤΑΚΗΣ (Πρόεδρος της Επιτροπής): 

Κυρίες και κύριοι συνάδελφοι, ολοκληρώθηκε η συζήτηση επί των άρθρων του νομοσχεδίου. Όπως προκύπτει από τις τοποθετήσεις των Εισηγητών και των Ειδικών Αγορητών, τα άρθρα 1 έως 48, 50 έως 52, 54 έως 56, 58 έως 61 , 65 έως 69, 71 έως 83 (σχόλιο για τους αναπληρωτές στις ΔΥΕΠ είναι το 80), 85 έως 87, 89 έως 95, 97 έως 98, 100 έως 107  γίνονται δεκτά ως έχουν, κατά πλειοψηφία. 

Τα άρθρα 49, 53, 57, 62, 63, 64, 70, 84, 88, 96, 99,   όπως τροποποιήθηκαν από τον κ. Υπουργό, γίνονται δεκτά, κατά πλειοψηφία. Το άρθρο 108 διεγράφη και τα υπόλοιπα αναριθμούνται. 

Επίσης, η υπουργική τροπολογία με γενικό αριθμό 1608 και ειδικό αριθμό 169 γίνεται δεκτή, κατά πλειοψηφία. (Υπουργείο Τουρισμού: Έλενα Κουντουρά) 

H τροπολογία με γενικό αριθμό 1616  και ειδικό αριθμό 173 γίνεται δεκτή, κατά πλειοψηφία. (Υπουργείο Παιδείας, Έρευνας & Θρησκευμάτων: Κων/νος Γαβρόγλου) H τροπολογία με γενικό αριθμό 1614  και ειδικό αριθμό 171 γίνεται δεκτή, κατά πλειοψηφία. 

Το ακροτελεύτιο άρθρο γίνεται δεκτό, κατά πλειοψηφία. Επομένως, το σχέδιο νόμου γίνεται δεκτό, επί της αρχής και επί των άρθρων, κατά πλειοψηφία. Γίνεται δεκτό στο σύνολο του;

 Δεκτό, κατά πλειοψηφία. 

Συνεπώς, το σχέδιο νόμου του Υπουργείου Παιδείας, Έρευνας και Θρησκευμάτων «Αναδιοργάνωση των δομών υποστήριξης της πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης και άλλες διατάξεις» γίνεται δεκτό επί της αρχής, επί των άρθρων και στο σύνολο του, κατά πλειοψηφία.

 

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

Παν.Πατρών: Μοριοδοτούμενο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗΣ με 65Є εγγραφή - έως 15/5

ΑΣΕΠ: Σε 2 ημέρες ΕΥΚΟΛΟ Online Proficiency χωρίς προφορικά, χωρίς έκθεση

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ

2ος Πανελλήνιος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Τα 2 μαθήματα εξέτασης και η ύλη

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

ypourgeiopaideiasexo1460370520_0.jpg
Ο αριθμός των εισακτέων στην τριτοβάθμια εκπαίδευση 2024
Πανελλήνιες 2024 - Ο αριθμός εισακτέων σπουδαστών για το 2024 στις Σχολές, τα Τμήματα και τις Εισαγωγικές Κατευθύνσεις Τμημάτων της Τριτοβάθμιας...
Πανελλήνιες 2024: Ο αριθμός των εισακτέων στην τριτοβάθμια εκπαίδευση