Thumbnail
Νομοσχέδιο για τις δομές

Με την ακρόαση φορέων συνεχίζεται σήμερα για τρίτη ημέρα, η συζήτηση στη διαρκή επιτροπή Μορφωτικών Υποθέσεων της Βουλής, του νομοσχεδίου για την αναδιοργάνωση των δομών υποστήριξης της πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης.

Ο κ. Γαβρόγλου επανήλθε στο θέμα των διορισμών, με αφορμή την πρόσληψη εκπαιδευτικών στις Δομές Υποδοχής και Εκπαίδευσης Προσφύγων (ΔΥΕΠ). «Το καθεστώς με τους αναπληρωτές είναι σε οριακό σημείο. Είμαστε ευγνώμονες στους ανθρώπους αυτούς που έχουν πάρει μέρος του βάρους της εκπαίδευσης στις πλάτες τους και μάλιστα με τους όρους που το έχουν πάρει. Δεσμευόμαστε ότι τον Οκτώβριο θα υπάρξει σοβαρός αριθμός διορισμών σε βάθος τριετίας», ανέφερε.

Από πλευράς των φορέων, αρχικά ο πρόεδρος της ΟΛΜΕ, Νίκος Παπαχρήστος, σχολίασε ότι η Ομοσπονδία έχει δει για τον ίδιο νόμο τρία διαφορετικά προσχέδια, ενώ μάλιστα περίμενε νομοσχέδιο για το νέο Λύκειο. Ο πρόεδρος της ΔΟΕ, Θανάσης Κικινής, ανέφερε για τις αξιολογήσεις, ότι «το ΠΔ 152 δεν είχε τιμωρητικό χαρακτήρα, θα μπορούσε όμως να αποτέλέσει ένα χρήσιμο εργαλείο για μελλοντικές απολύσεις». Όσον αφορά το νομοσχέδιο και τις επιλογές στελεχών, σχολίασε ότι «συνεχίζεται η τακτική του "να προαχθούν οι δικές μας επιλογές"».

Επικριτικοί σχετικά με τις διατάξεις του υπουργείου εμφανίστηκε η Πανελλήνια Ένωση Σχολικών Συμβούλων, σύμφωνα με την οποία θα προκύψουν θέματα συντονισμού για τους νέους φορείς (ΠΕΣ και ΠΕΚΕΣ), καθώς επίσης θα οδηγηθεί και ο θεσμός του σχολικού συμβούλου σε απαξίωση, αφού θεώρησε το σύστημα επιλογής «άδικο και μη αξιοκρατικό».

Εκ μέρους της Πανελλήνιας Ομοσπονδίας Συλλόγων Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού Ειδικής Αγωγής, εκφράστηκε η δυσαρέσκεια για την κατάργηση των ΚΕΔΔΥ (Κέντρα Διαφοροδιάγνωσης, Διάγνωσης και Υποστήριξης Ειδικών Εκπαιδευτικών Αναγκών), ενώ στον Εθνικό Διάλογο για την Παιδεία είχαν αναχθεί στο επίκεντρο για την ανάπτυξη της Ειδικής Αγωγής.

Μάλιστα, επικριτική ήταν η στάση της Ανώτατης Συνομοσπονδίας Γονέων Μαθητών Ελλάδος, σύμφωνα με την οποία, οι γονείς των μαθητών της ειδικής αγωγής δεν έχουν βιώσει την κανονικότητα. «Τελειώνει η σχολική χρονιά και η χρονιά για την ειδική αγωγή στην ουσία δεν έχει ξεκινήσει», σχολίασε η Στέλλα Βαλαβάνη, μέλος του ΔΣ.

 

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

2ος Πανελλήνιος γραπτός διαγωνισμός: Βγήκε η προκήρυξη - Αιτήσεις από 29/4 έως 14/5

Παν.Πατρών: Tο 1ο στην Ελλάδα Πανεπιστημιακό Πιστοποιητικό Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς

Πανεπιστήμιο Αιγαίου: Το κορυφαίο πρόγραμμα ειδικής αγωγής στην Ελλάδα - Αιτήσεις έως 2/05

ΕΛΜΕΠΑ: Το κορυφαίο πρόγραμμα Ειδικής Αγωγής στην Ελλάδα για διπλή μοριοδότηση

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

Κώστας Γενιδούνιας
ΟΛΜΕ: «Απαράδεκτη η απόλυση του Κώστα Γενιδούνια – Εργοδοτική τρομοκρατία της HELLENIC TRAIN»
«Οι απειλές του πρωθυπουργού ακόμα και για απολύσεις εκπαιδευτικών εντάσσονται στο γενικότερο σχέδιο στοχοποίησης και τρομοκράτησης»
ΟΛΜΕ: «Απαράδεκτη η απόλυση του Κώστα Γενιδούνια – Εργοδοτική τρομοκρατία της HELLENIC TRAIN»
foto_education_pencils_blue.jpg
Πειραματικά Σχολεία 2025: Βγήκαν τα αποτελέσματα της κλήρωσης – Δείτε εάν περάσατε
Ολοκληρώθηκε η Δημόσια Κλήρωση για τα Πειραματικά Σχολεία – Αναρτήθηκαν τα Αποτελέσματα
Πειραματικά Σχολεία 2025: Βγήκαν τα αποτελέσματα της κλήρωσης – Δείτε εάν περάσατε
ΥΠΑΙΘΑ
Υπάλληλοι ΚΕΔΑΣΥ-ΣΑΕΚ: «Να γίνει νομοθετική ρύθμιση που θα επιτρέπει στις ΣΑΕΚ να συμμετάσχουν σε προκηρύξεις του ΑΣΕΠ»
Ενημέρωση για τη συνάντηση με τον Διευθυντή του Πολιτικού Γραφείου της Υπουργού Παιδείας, κ. Κώστα Γιαννικόπουλο
Υπάλληλοι ΚΕΔΑΣΥ-ΣΑΕΚ: «Να γίνει νομοθετική ρύθμιση που θα επιτρέπει στις ΣΑΕΚ να συμμετάσχουν σε προκηρύξεις του ΑΣΕΠ»