Thumbnail
Ερευνητικές Εργασίες

Σύμφωνα με την υπουργική απόφαση που καθορίζει τις αναθέσεις μαθημάτων Γυμνασίου και Γενικού Λυκείου, που θα ισχύσουν από το επόμενο σχολικό έτος 2018-19:

Το μάθημα «Ερευνητική Εργασία» διδάσκεται από έναν εκπαιδευτικό και ανατίθεται, αφού ανατεθούν στους εκπαιδευτικούς τα διδασκόμενα μαθήματα της ειδικότητάς τους. Οι εκπαιδευτικοί μπορούν να αναλάβουν την εποπτεία και καθοδήγηση μέχρι δύο Τμημάτων Ερευνητικής Εργασίας ανά τετράμηνο. Οι εκπαιδευτικοί των κλάδων ΠΕ02, ΠΕ03 και ΠΕ04 μπορούν να αναλάβουν την εποπτεία και καθοδήγηση μέχρι δύο Τμημάτων Ερευνητικής Εργασίας ανά τετράμηνο, εφόσον

α. απαιτείται για τη συμπλήρωση του υποχρεωτικού τους ωραρίου και

β. δεν απαιτείται η μετακίνησή τους σε άλλη σχολική μονάδα για κάλυψη ωρών της ειδικότητάς τους, σύμφωνα με τις ανάγκες της οικείας Διεύθυνσης Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης.

Τα παραπάνω ανώτατα όρια των Τμημάτων Ερευνητικής Εργασίας που μπορεί να αναλάβει κάθε εκπαιδευτικός ισχύουν είτε ο εκπαιδευτικός υπηρετεί σε μία είτε σε περισσότερες σχολικές μονάδες.

ΓΕΝΙΚΟ ΛΥΚΕΙΟ

ΝΕΕΣ ΑΝΑΘΕΣΕΙΣ [ΦΕΚ 1544/4-5-2018]                             

ΠΡΟΗΓ. ΑΝΑΘΕΣΕΙΣ [ΦΕΚ 1670/10-6-2016]                             

ΠΑΛΙΟΤΕΡΕΣ ΑΝΑΘΕΣΕΙΣ

Ερευνητική Εργασία (συνθετική εργασία /

project)

 

Όλοι οι κλάδοι-ειδικότητες εκπαιδευτικών

ΠΕ που διδάσκουν στο Γενικό Λύκειο.

Το μάθημα «Ερευνητική Εργασία» διδάσκεται από έναν εκπαιδευτικό και ανατίθεται, αφού ανατεθούν στους

εκπαιδευτικούς τα διδασκόμενα μαθήματα της ειδικότητάς τους. Τα παραπάνω ανώτατα όρια των Τμημάτων Ερευνητικής Εργασίας που μπορεί να αναλάβει κάθε εκπαιδευτικός

ισχύουν είτε ο εκπαιδευτικός υπηρετεί σε μία είτε σε περισσότερες σχολικές μονάδες.

Το μάθημα «Ερευνητική Εργασία» διδάσκεται από έναν εκπαιδευτικό και ανατίθεται, αφού ανατεθούν στους εκπαιδευτικούς τα διδασκόμενα μαθήματα της

ειδικότητάς τους. Οι εκπαιδευτικοί μπορούν να αναλάβουν την εποπτεία και καθοδήγηση μέχρι δύο Τμημάτων Ερευνητικής Εργασίας ανά τετράμηνο.

Οι εκπαιδευτικοί των κλάδων-ειδικοτήτων ΠΕ12 (εκτός ΠΕ12.13), ΠΕ14.04 και ΠΕ17 (εκτός ΠΕ17.09) μπορούν να αναλάβουν μέχρι τέσσερα Τμήματα Ερευνητικής Εργασίας ανά τετράμηνο.

Τα παραπάνω ανώτατα όρια των Τμημάτων Ερευνητικής Εργασίας που μπορεί να αναλάβει ο κάθε εκπαιδευτικός ισχύουν είτε ο εκπαιδευτικός υπηρετεί σε μία είτε σε περισσότερες σχολικές μονάδες.

Οι εκπαιδευτικοί μπορούν να αναλάβουν την εποπτεία και καθοδήγηση μέχρι δύο (02) ερευνητικών εργασιών ανά τετράμηνο, με εξαίρεση τους εκπαιδευτικούς:

α. των ειδικοτήτων που είχαν ως πρώτη ανάθεση το μάθημα της Τεχνολογίας της Α΄ τάξης του Γενικού Λυκείου (Υ.Α. 118842/Γ2/17-09-2008, ΦΕΚ 1984 Β΄), οι οποίοι μπορούν να αναλάβουν μέχρι τέσσερις (04) ανά τετράμηνο [124062/Γ2/06-09-2013]    

 

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

2ος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Η ύλη για 47.000 υποψήφιους ως 7/6 με τις λύσεις

Παν.Πατρών: Tο 1ο στην Ελλάδα Πανεπιστημιακό Πιστοποιητικό Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς

Πανεπιστήμιο Αιγαίου: Το κορυφαίο πρόγραμμα ειδικής αγωγής στην Ελλάδα - Αιτήσεις έως 7/6

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

symboylio-epikrateiaς
Τι θα λάβει υπόψη του το ΣτΕ για την επαναφορά ή όχι του 13ου-14ου μισθού στο Δημόσιο
Η κρίσιμη ερμηνεία της ευρωπαϊκής οδηγίας και η σύγκριση με το εργατικό δίκαιο θα καθορίσουν αν θα επανέλθουν τα δώρα στους δημοσίους υπαλλήλους, με...
Τι θα λάβει υπόψη του το ΣτΕ για την επαναφορά ή όχι του 13ου-14ου μισθού στο Δημόσιο
Aircondition
Ανακαλούνται 1,7 εκατ. κλιματιστικά Midea – Κίνδυνος από ανάπτυξη επικίνδυνων βακτηρίων και μούχλας
Η Midea ανακαλεί 1,7 εκατ. κλιματιστικά λόγω κινδύνου για την υγεία από συσσώρευση μούχλας – Ποια μοντέλα επηρεάζονται, τι πρέπει να κάνουν οι...
Ανακαλούνται 1,7 εκατ. κλιματιστικά Midea – Κίνδυνος από ανάπτυξη επικίνδυνων βακτηρίων και μούχλας
mitsotakis
Μητσοτάκης: Νέες παρεμβάσεις σε Πανεπιστήμια και σχολεία - Έμφαση στην αξιολόγηση
Από τη θωράκιση των ΑΕΙ απέναντι στη βία έως την εκτεταμένη ανακαίνιση σχολείων και τη νομοθεσία για τις παραβατικές συμπεριφορές
Μητσοτάκης: Νέες παρεμβάσεις σε Πανεπιστήμια και σχολεία - Έμφαση στην αξιολόγηση
kyriakosmitsotakis
Κυριάκος Μητσοτάκης: Για να αλλάξει πραγματικά το Δημόσιο, χρειάζεται μέτρηση, αξιολόγηση και συνέπεια.
Κυριάκος Μητσοτάκης-υπάλληλoι δημοσίου: Λιγότερο από 1 στους 10 αξιολογήθηκαν ως υψηλής απόδοσης
Κυριάκος Μητσοτάκης: Για να αλλάξει πραγματικά το Δημόσιο, χρειάζεται μέτρηση, αξιολόγηση και συνέπεια.