Thumbnail
Υπουργείο Παιδείας 

Με αφορμή δηλώσεις και σχετικά δημοσιεύματα για τις ελλείψεις διδακτικού προσωπικού σε Πανεπιστήμια και ΤΕΙ, το Υπουργείο Παιδείας, Έρευνας και Θρησκευμάτων διευκρινίζει:

Ως γνωστόν, μετά από πέντε χρόνια μηδενικών διορισμών στην Τριτοβάθμια Εκπαίδευση, το 2016 δόθηκαν στα Πανεπιστήμια και σταΤΕΙ 550 θέσεις μόνιμου διδακτικού προσωπικού με εξασφαλισμένες από τον προϋπολογισμό τις αναγκαίες πιστώσεις. Δυστυχώς, για αυτές τις πρώτες 550 θέσεις:

  • Από τις 414 που διατέθηκαν για τα Πανεπιστήμια, τα Ιδρύματα ολοκλήρωσαν τις διαδικασίες για 277 θέσεις και παραμένουν αδιάθετες 137 θέσεις ΔΕΠ
  • Από τις 136 που διατέθηκαν για τα ΤΕΙ, τα Ιδρύματα ολοκλήρωσαν τις διαδικασίες για 101 θέσεις και παραμένουν αδιάθετες 35 θέσεις

Επιπλέον, το Υπουργείο Παιδείας, Έρευνας και Θρησκευμάτων έδωσε άλλες 500 θέσεις μελών ΔΕΠ για το ακαδημαϊκό έτος 2017 – 2018οι οποίες μέχρι σήμερα είτε δεν έχουν προκηρυχθεί από τα Πανεπιστήμια, είτε τα Ιδρύματα τις έχουν προκηρύξει αλλά δεν έχουν ολοκληρώσει τις διαδικασίες που απαιτούνται αφού στην αρμόδια διεύθυνση του Υπουργείου δεν έχει φθάσει κανένας ολοκληρωμένος φάκελος διορισμού μέλους ΔΕΠ.

Επισημαίνεται ότι με διάταξη που ψηφίστηκε πρόσφατα στη Βουλή, εάν κηρυχθεί άγονη η προκήρυξη μιας θέσης ΔΕΠ, η θέση αυτή επιστρέφει στο Υπουργείο για να διατεθεί σε άλλο Ίδρυμα.

Τέλος, ο Υπουργός Παιδείας, Έρευνας και Θρησκευμάτων, Κώστας Γαβρόγλου, ανακοίνωσε το περασμένο Σάββατο στη Σύνοδο των Πρυτάνεων την ενίσχυση των Πανεπιστημίων με 1.500 νέους επιστήμονες για την απόκτηση διδακτικής εμπειρίας διδάσκοντας μέχρι τρία μαθήματα. Το αντίστοιχο κονδύλιο για αυτήν την δράση έχει αυξηθεί από 7 σε 24 εκατομμύρια ευρώ.

Με αφορμή τα στοιχεία που δίνονται σήμερα στη δημοσιότητα ο Υπουργός Παιδείας, Έρευνας και Θρησκευμάτων, Κώστας Γαβρόγλου, δηλώνει:

«Είναι απαράδεκτο πρυτάνεις και συνδικαλιστικοί φορείς των Πανεπιστημίων με κάθε ευκαιρία να επικαλούνται στον δημόσιο λόγο τους τις ελλείψεις σε διδακτικό προσωπικό επιρρίπτοντας ευθύνες στην Πολιτεία. Προφανώς, επειδή η πραγματικότητα είναι διαφορετική, μήπως οι δηλώσεις αυτές εξυπηρετούν πολιτικές σκοπιμότητες; Σίγουρα, πάντως, βλάπτουν το δημόσιο Πανεπιστήμιο. Ως Υπουργείο, από το 2016 βάλαμε τέλος στην αδιοριστία του ερευνητικού και διδακτικού προσωπικού αλλά δυστυχώς μέχρι σήμερα ορισμένα Πανεπιστήμια και ΤΕΙ με ευθύνη τους δεν έχουν ολοκληρώσει τις διαδικασίες. Είναι ακατανόητη η ολιγωρία των διοικήσεων ορισμένων Ιδρυμάτων να μην προχωρούν τις διαδικασίες και να επιδίδονται σε παραπλανητικές και πολιτικάντικες δηλώσεις».

Τα στοιχεία σε μορφή xls

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

Παν.Πατρών: Tο 1ο στην Ελλάδα Πανεπιστημιακό Πιστοποιητικό ΤΕΧΝΗΤΗΣ ΝΟΗΜΟΣΥΝΗΣ για εκπαιδευτικούς

Η πιο εύκολη Πιστοποίηση Αγγλικών στην Ελλάδα σε 2 ημέρες στα χέρια σου - Δίνεις από το σπίτι σου

Πανεπιστήμιο Αιγαίου: Το κορυφαίο πρόγραμμα ειδικής αγωγής στην Ελλάδα - Αιτήσεις έως 18/12

Μοριοδοτούμενο σεμινάριο Ειδικής Αγωγής Πανεπιστημίου Πατρών με μόνο 60 ευρώ 

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

Άνοια
Αλτσχάιμερ στα 19: Η νεότερη καταγεγραμμένη περίπτωση παγκοσμίως προβληματίζει την επιστήμη
Χωρίς γενετικές μεταλλάξεις ο έφηβος ασθενής – Ένα άλυτο, προς το παρόν, ιατρικό μυστήριο
Αλτσχάιμερ στα 19: Η νεότερη καταγεγραμμένη περίπτωση παγκοσμίως προβληματίζει την επιστήμη
fisiki_agogi
Τεχνητή Νοημοσύνη και Προσαρμοσμένη Φυσική Αγωγή: Υπάρχει δυνατότητα συνύπαρξης;
«Η ΤΝ διαδραματίζει σημαντικό ρόλο στη ζωή πολλών ανθρώπων στη σύγχρονη εποχή, καθώς παρέχει τη δυνατότητα εκτέλεσης αυτοματοποιημένων εργασιών σε...
Τεχνητή Νοημοσύνη και Προσαρμοσμένη Φυσική Αγωγή: Υπάρχει δυνατότητα συνύπαρξης;
Συμβολαιογράφος μιλάει με πελάτη για κληρονομιά
Νέο κεφάλαιο στο κληρονομικό δίκαιο: Τι συμφέρει; Η διαθήκη ή η κληρονομική σύμβαση;

Σημαντικές αλλαγές εισάγονται στο κληρονομικό δίκαιο, σηματοδοτώντας τη μεγαλύτερη μεταρρύθμιση των τελευταίων δεκαετιών. Η κεντρική καινοτομία...

Νέο κεφάλαιο στο κληρονομικό δίκαιο: Τι συμφέρει; Η διαθήκη ή η κληρονομική σύμβαση;